Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jet Set Radio Futuren musiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Batou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Batou

New Member
Löysin TeamXBoxin sivuilta kokonaisen musiikki kappaleen, joka on soinut trailereissa ja on ilmeisesti myös pelissäkin. Linkki (mp3; 3,5Mt)

Saapa nähdä soiko jokaisessa kentässä yksi ja sama kappale kokoajan kuten Dreamcastin versiossa. Musiikkihan vaihtui vain jos kentta vaihtui tai aloitti uudestaan saman kentän.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Enpä kiinnittänyt huomiota JSR:n musiikkiin silloin, muuta kuin sen verran että tiedän siinä olleen parasta teknoa mitä koskaan olen kuullut. Toi Concept of Lovekin on todella hyvä, joten ei mua haittaa jos se vaikka sois joka kentässä, sitä paitsi JSRF:ssähän pitäis olla se rippaus-tuki.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Toi Concept of Lovekin on todella hyvä, joten ei mua haittaa jos se vaikka sois joka kentässä, sitä paitsi JSRF:ssähän pitäis olla se rippaus-tuki.

Tarkoitatko, että siinä voi soittaa omaa musiikkia? :confused: Omasta mielestäni näin ei ole. Rich Biggs (Senior Product Manager of Sega of America) sanoo TeamXboxin haastattelussa näin: "We don't have any plans for that right now. We really felt that this soundtrack is kicking it up a notch."

Myöskin Gamespotin haastattelussa Masayoshi Kikuchi (Project leader): "We thought about it briefly, but we didn't think it would match the feeling of the game. We were hoping to create a certain atmosphere in the game, and allowing users to import their own music kind of destroys that and the feel of a radio station as well. So we wanted to keep our own atmosphere."

Minua ei tuon ominaisuuden puttuminen haittaa, sillä JSRF on näillä näkymin yhtä laadukas soundtrack kuin DC:n versiossa. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Enpä kiinnittänyt huomiota JSR:n musiikkiin silloin, muuta kuin sen verran että tiedän siinä olleen parasta teknoa mitä koskaan olen kuullut. Toi Concept of Lovekin on todella hyvä, joten ei mua haittaa jos se vaikka sois joka kentässä, sitä paitsi JSRF:ssähän pitäis olla se rippaus-tuki.
Ensinnäkin se ei todellakaan ole teknoa (kiitos ei ;)), ja toiseksi JSRF:ssä ei ole rippaus-tukea.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nemesis
Ensinnäkin se ei todellakaan ole teknoa (kiitos ei ;)), ja toiseksi JSRF:ssä ei ole rippaus-tukea.

No mitäs se sit on? Kantria? Kyllä se vaan nyt luokitellaan lähemmäs tekno-/konemusiikkia kuin jotain muuta. Hmm... ei rippaus-tukea? No se on pieni murhe...

No mitäs se sit on? Kantria? Kyllä se vaan nyt luokitellaan lähemmäs tekno-/konemusiikkia kuin jotain muuta.
No, jotta en astu oikeiden musaihmisten jaloille, jotka tietävät himpun verran enemmän kuin minä näistä asiosta, niin itse luokittelisin sen electronicaksi tai sitten vain konemusiikiksi. Techno on vain pieni osa konemusiikkia, ja IMO Jet Set musiikki ei todellakaan ole technoa.

Mut joo, aika pilkunnaimikseksihan tämä meni :D

Hyvä biisi muutes tämä 'The Concept of Love'. Vielä kun löytäisi tuon 'I'm a winner, got a hot hand' -biisin, niin sitten ois hyvä ;)

Ylös Bottom