JJ Lehto-kyssäri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Missä pelissä voit ajaa kilpaa JJ Lehtona?
Jos oikeita vastauksia on vain yksi, kuten veikkaan itse, voittaja saa GTA 3 Vice Cityn julisteen. (Jos jaksan postittaa sen).
Eli mikä kone ja mikä peli?

[SIZE=0,1](Disclaimer:Kukaan ei saa välttämättä mitään paitsi ehkä julisteen ja minä olen aina oikeassa)[/SIZE]

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Ei. Ei kai? Pystyykö siinä? Ei mun mielestä, eihän siinä ole kun ne autot, ei heppuja ollenkaan.

Kunhan veikkasin palkinnon toivossa :rolleyes: . Tunnetaanhan mut GTA-sarjan ykkösfaniksi.

Mulla jäi nyt vähän epäselväks, että millä koneella?

Ite oon ainaki Wanhaa kunnon F1 GP:tä vääntäny aikas paljon ja JJ:tä vastaankin tuli ajettua. Muistaakseni.

Olisko GP2:ssakin?

Valaiskaa tyhmää, onkos tuo sitten ihan vormula-peli, vai jotain muuta? Ikinä kuullutkaan moisesta. Nyt pitää lohduttautua sillä, että mitä mä Vice City -julisteella olisin sitten tehnytkään, en mitään :)

En halunnut "pölliä" muilta tota jullaria... :)

Flag to Flag on kart-peli. Ihan mainio arcademainen peli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saintbert
Onnea voittajalle!
Thanks!
Kiitoksia myös Frankille pikaisesta toiminnasta; juliste komistaa jo työhuoneen seinää ja aiheuttaa kateutta duunikavereissa :cool:.

Nyt näkyvissä olevalla puolella on palmuilla varustettu auringonlasku 'Grand Theft Auto: Vice City'-logolla ja 'Coming Soon'-teksti alareunassa. Toisella puolella on isolla tuo kannen kuva ja teksti 'Out Now' alareunassa.

Ylös Bottom