Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jou! Suomihiphop.com ei toimi. Mikä mättää, you know?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Gangster75

New Member
Tosi tyhmä kysymys...

Toimiiko teillä tämä sivu vai tuleeko semmonen Tunnus password juttu? Tiedän että tämä on tosi typerä kysymys, mutta haluisin vaan tietää :) PS. arvatkaa mun tunnukseni ;)
 
Tämmöinen mulle sieltä linkistä avautu:

Suomihiphop.comia siirretään toiselle palvelimelle.
Tästä johtuen sivusto pois käytöstä muutaman päivän. Pahoittelemme käyttökatkosta.
 
Mulla tulee ekana semmonen etää "Käyttäjä nimi" ja "Salasana". Kun painan peruuta niin tulee tällanen (eilen tuli tuo sama kuin sulla):
Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Mitäköhän pitäisi tehdä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
lähetä viirus niille.

No jou! En varmana lähetä, mutta ne järkevät neuvot asiasta jotain tietäviltä olis kultaa. Onko koneessani joku asetus vahingossa mennyt päälle, vai mikä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Mulla tulee ekana semmonen etää "Käyttäjä nimi" ja "Salasana". Kun painan peruuta niin tulee tällanen (eilen tuli tuo sama kuin sulla):
Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Mulla ainaki käy jutiinsa noin. Emt mitään asiasta, kun ei niin kovasti ole tullut suomihiphop.com :ssa oleiltua...

Otsikkoja muuten voisit käyttää vähä enemmän asiaa kuvaavia. Tyhmä otsikko: "Tosi tyhmä kysymys...". Ja tollasta asiaa vois kysyä yhtä hyvin vaikka irkissä. Tämä ei ole tilt.tv
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lloope
Mulla ainaki käy jutiinsa noin. Emt mitään asiasta, kun ei niin kovasti ole tullut suomihiphop.com :ssa oleiltua...

OK. Vika on siis aivan normaalia, eli en tarvitse lisätietoja asiasta :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom