Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joululahja Pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jugger1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jugger1

Member
Pystytetääs nyt tällänen threadi jo valmiiksi näin hitusen ennen joulua. Eli mitäs pelejä ootte toivonu ja ilmotelkaas mitkä niistä loksahti pukinkonttiin.

Itse toivoin WWE Smackdown VS. RAW 2006 peliä.

Vastaus: Joululahja Pelit

Guniahan minä toivoin. Oikeastaan on ihan sama tuleeko se sieltä vai ei, sillä on hieman mennyt into pelaamisesta. No mutta huomenahan se nähdään.

Sanotaanpa suoraan, että mitään en halua lahjaksi ja tuskin tulen saamaankaan. Mikä kelpaa minulle parhaiten, paras lahja on kun saa viettää joulun koko perheen kanssa.

werty sanoi:
paras lahja on kun saa viettää joulun koko perheen kanssa.

Näin on, ja itsellä meni 27-vuotta tajuta tämä :D

No, näin sitä homma kulkee ja sitä rataa... itse asiassa parasta on vaan elbata/nukkua/röhnöttää ja syödä niin paljon safkaa/ruokaa/naposteltavaa kun sielu sietää. Välillä voi vähän liikkuakin saunan ja huussin väliä.

Tosiaan mitään en oo toivonu tällä kertaa, mutta pitkät kalsarit ja villasukat tulisivat tarpeeseen ;)

Eipä tullut pelejä toivottua (ei sinänsä, että kukaan minut tunteva niitä suostuisi edes enää ostamaan hyllyntäytteeksi :D), mutta San Andreas tuli ostettua Playn tammialesta sopuhintaan. Ja ehkä välipäivinä pitäisi saada jotain uutta 360:lle. Mutta eipä mitään suurempaa. Joulu vietetään rauhallisesti kierrellen omia ja tyttöystävän sukulaisia ja syöden paljon ja nukkuen paljon. Pelien pariin voipi palailla sitten tiistaina. :)

Kameota toivoin ja sieltähän se paljastui aina niin miellyttävän muotoisen paketin sisuksista. ~1,5 h pelattu, hyvältä on maistunut.

Tulihan se WWE saatua ja nettiadapteri myös, jonka kytkeminen oli kyllä tuskaa, sillä kone tilttasi 5 tai 6 kertaa loppusuoralla kysymyksissä. Tunnuksen ehdin tehdä ja PES toimi ainakin loistavasti. Surkea Central Station ilmoitti puuttuvasta PIN-koodista, joka pitäisi tilata postiin. Onko tämä välttämätöntä???

Peter Jackson´s King Kong - The Official Game of the Movie

Tuollaisen sain lahjaksi, ja olen jo mennyt läpikin. Jostain syystä välillä Online-koodit eivät toimi.

Jugger1 sanoi:
Surkea Central Station ilmoitti puuttuvasta PIN-koodista, joka pitäisi tilata postiin. Onko tämä välttämätöntä???

vastaisin EI ,koska ikinä en ole mitään PIN-koodeja sinne syöttänyt ja hyvin on toiminut... en itseasiassa edes tiedä minne koko pirun koodi pitää syöttää...
:D

sitten itse asiaan, pukin ennakkopaketti paljasti itsestään mainion BF2:n.
Itse aattona sitten The Punisherin, Sims 2:n ja Ace Combat: Squadron leaderin... tosin viimeksi mainittu löytyi jo hyllystä... no ajatus on tärkein pelimiehelläkin :rolleyes:
Ja punisherin olen jo lähes pelannut kaverin versiolla läpi, mutta ah, se tunne mikä tulee kun saa kiduttaa kriminaalia mm. porakoneella :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom