Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulun LIVEpeli?

qscq

New Member
Mietin juuri mikä peli mahtaisi olla LIVEn joulun pelatuin peli, lähinnä kiinnostaa ostaa peli jolla on paljon suomalaisia pelaajia, ulkomaalaisten kanssa pelaaminen on aivan eri tasolla.
Joten, mikä LIVE peli jouluksi? Itse ajattelin PGR2 tai rainbow3, kellään muita pelejä mielessä?
 
Counter-Strike, Project Gotham Racing 2 ja Rainbow Six 3. Siinä taitaa olla ne pelaituimmat, juuri tuossa järjestyksessä. Itse suosittelen henk.koht. CS:a ja Project Gothamia.
 
Friends -listan perusteella kärki menis näin:

1. Project Gotham Racing 2
2. Rainbow Six 3
3. Counter-Strike

Itellä on kaksi ensimmäistä ja ne on kyllä livepelien kärkeä.
Suosittelisin PGR2 kuitenkin.
 
Joulun live-peli on ehdottomasti Counter-Strike.

1. Counter-Strike
2. Project Gotham Racing II (vaatii tosin yksinpelaamista alkuun!)
3. Links 2004
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Eikö kenelläkään ole Crimson Skies:siä? Itelle tuli hinku hommata tuo :)

Samoin, mutta paha pettymys oli kun se laatikkoon kopsahti.
Vaihdoin sen samana päivänä counter-strikeen ja se pitäis tulla maanantaina.
 
Niin siis mun Friends listan perusteella (tällä hetkellä vissiin 81 frendiä) joulun suosituin pelit olivat:

1.Project Gotham Racing 2
2/3. Rainbow Six 3
2/3. Counter-Strike
 
Kaverilistassani pelatuimmat ovat nuo edellämainitut: Rainbow Six 3, PGR2 ja CS

En kummiskaan suosittele CS:ssän ostoa, ellei tykänny PC versiosta. PGR2:sta suosittelen!
 
Madnes 3 oli ainakin minulle suuri pettymys. (onneksi sain lainaksi kaverilta) etten menny ostamaan sitä!
en innostunut siitä misää vaiheessa ja varsinkin nyt kun project2 on kaupoissa kannattaa minusta tuo Madnes unhottaa.
nuo kaksi muuta peliä ovat sitten jo ihan toista maata ja suosittelen kumpaakin
 
Aleksi1, Ghost Recon: Island Thunder on hyvä peli mikäli tarpeaksi halvalla saat. Livessä sitä huonontaa kamala pelaajien vähyys, päivällä on yleensä auki vain muutama peli, illalla ja viikonloppuisin pelejä voi hyvällä tuurilla löytyä jotain 5-12. Omaankaan peliin ei kovin nopeasti eksy muita pelaajia.
 
Ylös Bottom