Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulun paras valinta/valinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NES-monster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NES-monster

New Member
Eli olisin aikomassa hankkia joululahjaksi PS2:n Cuben seuraksi ja kysyisin, että mikäköhän voisi olla kaikkein soveltuvaisin peli kylkiäiseksi?

Omat ehdokkaani ovat tällä hetkellä Platinum-sarjan Jak & Daxter ja Ratchet & Clank. Erityisesti hyvää palautetta olen kuullut tuosta ensin mainitusta, joten se on varmaan tällä hetkellä kärkiehdokkaani.

Ja sitten eikun ehdotuksia... :)

ICO on aivan mahtava peli, joka kannattaa ehdottomasti hankkia, mikäli tunnelmallinen, omalaatuinen ja uskomattoman kaunis satuseikkailu kuulostaa yhtään mielenkiintoiselta.

Jak & Daxter on kyllä ehdottomasti yksi PS2:n parhaimpia pelejä, joka on todellakin ostamisen arvoinen, varsinkin platinium hintaan. Myös jatko-osa (Jak 2) on saanut oikeastaan vain erittäin hyvää palautetta. Myös Ratchet & Clank ja sen jatko-osa ovat jokaisen tasoloikan ystävän pakkohankintoja.

Urheilupuolelta Pro Evolution Soccer-sarja on kaikkien urheilupelien messias ja pelin kolmasosa on tietenkin se hiotuin ja paras. Myös ESPN NHL Hockey on kaikille simulaatiolätkän ystäville pakkohankinta.

Muita varmoja hankintoja, joita ei ole Cubella nähty:
Gran Turismo 3, MGS2, GTA3 ja Vice City (Bundle kaupoissa, 2 peliä yhden hinnalla), Devil May Cry, Final Fantasy X...

Itse olen jouluksi ajatellut tuota SSX 3:sta tai sitten ratchet & clank 2:sta. Myös prince of persia vaikuttais ainakin arvosanojen mukaan mielenkiintoiselta. Tulee oleen vaikea päätös, kun ei sitä montaa peliä kerralla... ;)

Joo, no ehkä kuitenkin nyt jouluna pysyttelen tuossa Platinum-sarjan tarjonnassa. Sitten saatan ehkä (jopa :cool: ) ostaa parikin peliä pukinkonttiin. Tuota GTA-bundlea olen kaavaillut uudeksi vuodeksi.

Jak II on myös kova sana ja tietysti PES3 jos futis kiinnostaa.
TimeSplitters 2 on hyvä räiskintä vaihtoehto.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NES-monster
Joo, no ehkä kuitenkin nyt jouluna pysyttelen tuossa Platinum-sarjan tarjonnassa.
Tuo on oikein hyvä idea. Platinumina on nimittäin ilmestynyt jo sen verran paljon hyviä pelejä, että niiden kanssa riittää tekemistä pitkään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NES-monster
Joo, no ehkä kuitenkin nyt jouluna pysyttelen tuossa Platinum-sarjan tarjonnassa. Sitten saatan ehkä (jopa :cool: ) ostaa parikin peliä pukinkonttiin. Tuota GTA-bundlea olen kaavaillut uudeksi vuodeksi.

Enpäs huomannut tuota viestiä, joten edellisen viestini voi unohtaa.

No en nyt hiteistä tiedä, mutta MOH: Rising Sunin ja LotR: Return of the Kingin ostoa harkitsen tai pyydän joululahjaksi.

NES-Monster: Jos aiot pysyä vain platinum-peleissä, ehdottomasti kannattaa hankkia Jak & Daxter. Mielestäni paras peli PS2:lla tähän mennessä. Ratchet & Clank on myös saanut paljon kehuja, mutta itse en siitä pitänyt. Jotenkin liian metallista ja hengetöntä, IMO. :cool:

No Max Payne 2, MoH: Rising Sun, True Crime... Ainakin noi olisi tarkotuksena ostaa. Max Payne 2 ostan varmasti itse, kun tuskin jaksan sitä jouluun asti odottaa. True Crimeä varten toivon noin 60 e rahaa ja Mohin ostan jostain h.netistä halvalla ennen joulua. Näin ainakin unissani... ja luultavasti myös oikeassa elämässä ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
Max Payne 2 ostan varmasti itse, kun tuskin jaksan sitä jouluun asti odottaa.
Gangster75 :)
Taisit tosiaan innostua Max Paynesta?

Jak II ja PES 3 lienevät uusin päivityspaketti PS2-pelaajan yleissivistykseen, joten ne pitää ehdottomasti hankkia kun veronpalautukset ropsahtavat tilille. Myös tuo uusin LoTR voisi olla mielenkiintoinen kokemus, ainakin kaksinpelinä. Vaan mitäs muita helmiä on näköpiirissä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Gangster75 :)
Taisit tosiaan innostua Max Paynesta?

Jak II ja PES 3 lienevät uusin päivityspaketti PS2-pelaajan yleissivistykseen, joten ne pitää ehdottomasti hankkia kun veronpalautukset ropsahtavat tilille. Myös tuo uusin LoTR voisi olla mielenkiintoinen kokemus, ainakin kaksinpelinä. Vaan mitäs muita helmiä on näköpiirissä?

Kyllä. Se on klassikko peli, joka muistetaan vielä vuosikymmentenkin päästä (luulen) loistavasta tunnelmastaan, bullet timesta, ihan ok juonesta (joka on mielestäni loistava, mutta laitoin vain "ok" koska monet ovat sitä haukkuneet liian yksinkertaiseksi), legendaarisista kohtauksista kuten palavasta ravintolasta pakeneminen ja pilvenpiirtäjässä olevassa kohtauksessa kun helikopteri lakasee huoneen "pienellä" luotisateella ja vielä muutamasta loistavasta asiasta jotka tekevät pelistä klasskikon.

Enää pitää miettiä, että ostanko kakkosen PC:lle vai PS2. Se on halvempi ja parempi PC:llä, mutta olen huono pelaamaan sillä (pari peliä on jäänyt läpipelaamatta, kun ei yksinkertaisesti osaa pelata hyvin) ja koneeni tehoy ovat vähän siinä ja siinä että toimiiko hyvillä grafiikoilla kunnolla. Epäilen, että joutuisin pelaaamaan minimi asetuksilla, jolloin grafiikka tuskin oli mitään niin mullistavaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gangster75
koneeni tehoy ovat vähän siinä ja siinä että toimiiko hyvillä grafiikoilla kunnolla. Epäilen, että joutuisin pelaaamaan minimi asetuksilla, jolloin grafiikka tuskin oli mitään niin mullistavaa.
Eläköön pelikonsolit!

Nyt on muuten Jak II:n arvostelukin julkaistu Ps2finissä ja oikein hyvältä näyttää, noin niin kuin joulun valintoja ajatellen.

Eläköön pelikonsolit!

Nyt on muuten Jak II:n arvostelukin julkaistu Ps2finissä ja oikein hyvältä näyttää, noin niin kuin joulun valintoja ajatellen.

Joo, just tuli luettua tuo arvostelu ja myös Gamespotin videot näyttivät oikein hienoilta. Mietin vaan, että pitäisiköhän sitä GTA-bundlen hankintaa kuiteskin siirtää vähäsen etiäpäin...

...siis eihän sillä nyt ole mikään niin hirveä kiire :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mitäs muita joulun hittejä odotatte innolla?
Prince of Persia: The Sands of Time ja Broken Sword: The Sleeping Dragon (jälkimmäinen näyttää olevan jo ilmestynytkin)...

Itselläni hankintalistalla:
Prince of Persia
SSX 3
THUG
ESPN NHL Hockey
LOTR: Return of the king

...ja nuudeleiksi menee ruokailut koko loppuvuodeksi, jos noi kaikki pitäis hankkia :)

Onkos teillä muuten mitään kokemusta tuosta GTA:n luojien uusimmasta Manhuntista? Kävin vilkasemassa Gamespotilla noita videoita ja aika sairaalta näytti :D Muutenkin peli vaikutti suht lupaavalta ja pointsejahan tuli 8.4.

... tai no, ehkä vähän aikaista kysellä tässä vaihessa, mutta ehkä sitten huomenna...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Itselläni hankintalistalla:
Prince of Persia
SSX 3
THUG
ESPN NHL Hockey
LOTR: Return of the king

...ja nuudeleiksi menee ruokailut koko loppuvuodeksi, jos noi kaikki pitäis hankkia :)

Nonnih... viisi peliä :mad: Mitäs vikaa nuudeleissa on?

Itselleni "vain" yksi peli jouluksi on tulossa, joten neuvokaapa mikä valita. Vaihtoehtoina ovat SSX3, Ratchet & clank 2 ja t.h.u.g sekä vielä jokerina Jak II ellei edellisistä vaihtoehdoista mikään miellyttänyt, mutta Jak II on vain varalla :P Hemmetin vaikea päätös, vaikka kyllähän niitä myöhemminkin ehtii ostella, mutta sitten on taas muut huippupelit tiellä :)

Itselleni "vain" yksi peli jouluksi on tulossa, joten neuvokaapa mikä valita.

Osta R&C 2: Going Commando. Sano minun sanoneen, ettet todellakaan tule pettymään ;) Ainakaan SSX3 ei ole mikään tajunnanräjäyttäjä, jos sitä mietit. :D

Ylös Bottom