Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulupelit - mikä konsoli jää vähimmälle huomiolle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Solid Snake

Active Member
Viime jouluna tuli toivottua pukilta THPS 4, Getaway (molemmat PS2) ja TimeSplitters 2 ja Splinter Cell (molemmat XB). Erikoista oli se, etten toivonut Cubelle yhtäkään peliä. Tänä vuonna tilanne on eri. XBox taitaa jäädä vähimmälle huomiolle, kun en keksi yhtäkään peliä, minkä voisin XB:lle toivoa, ellei True Crime yllätä. Mitä joulupelejä toivotte ja ostatte tänä vuonna ja mille koneille. Nekin voivat vastata joilla ei ole kuin yksi kone.

Tämän vuoden pelit ovat THUG (PS2), 1080 (GC) ja pari muuta, mitä en ole vielä päättänyt. Aina on tietenkin pakko ostaa pari peliä, mitkä helpottavat joulun odotusta. Tänä vuonna se peli oli Mario Kart. Mitä ihmettä voisin XB:lle toivoa, kun ei minulla edes Liveä ole?

Pukki saisi tuoda minulle idästä tuliaisia: PC Genjinin GameCube-uudelleenlämmittely, Xboxin Otogi: Hyakki Toubatsu Emaki (lue: Otogi 2) ja GBA:n Metal Slug Advance.

(ja toivottavasti pukki ei taas vinguta minun visaani peliostosten yhteydessä)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Pukki saisi tuoda minulle idästä tuliaisia: PC Genjinin GameCube-uudelleenlämmittely, Xboxin Otogi: Hyakki Toubatsu Emaki (lue: Otogi 2) ja GBA:n Metal Slug Advance.

(ja toivottavasti pukki ei taas vinguta minun visaani peliostosten yhteydessä)

Noista Idän Ihmeistä tulikin mieleeni, että minua, entistä Japski fania, on viime aikoina syystä tai toisesta innostanut kaikkein eniten länsimaiset pelit. Se ei taida olla rikos nykyään enää. Onneksi.

Itse en ole vielä päättänyt mitä ostan, mutta pakkohan sitä jotain on ostaa joulun ajaksi.

Ehkä pari peliä, toinen Gubelle, toinen Xboxille. Toinen vähän kevyempi peli esim. lautailu, kaahailu, toinen enemmän paneutumista vaativa esim. fps, seikkailut. Cubelle mulla on kaks ohjainta, mutta ei vielä yhtään peliä, jota vois pelata kahdenkesken, joten sille vois hommata jonkin sellasen pelin.

Vaihtoehtoja löytyy monta molemmille, ei vain osaa päättää mitä hankkis.

Mario&Luigi, Mario Advance 4, Fire Emblem, Sword of Mana, R-Type, ++, Metal Slug Advance taisi mennä ensi vuodelle. Muistan sen ajan kuin GBA:lle ei löytynyt mitään ostettavaa, nyt näin kova joulusatsaus menee auttamatta ensi vuodelle.

Todellisuudessa jouluna hommaan GBA:n Zeldan ja paikkaan tuon aukon. Cubelle hankin lumista rymistelyä eli 1080. Pakko sitä on itseään parilla pelillä lahjoa.

edit: vastasin, mutta en tiedä vastasinko kysymykseen. Siis omistamistani koneista PS2 taitaa jäädä jouluostoksissa ulkopuolelle, syy ei ole etteikö sillekin löytyisi peliä, joka olisi kiva kietaista pakettiin (kuvainnollisesti :)). Time Crisis 3:een ei kerta kaikkiaan riitä rahat, varsinkin kun haluan G-Con2 bundlen, jotta saan toisen aseen.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Cubelle joko 1080 Avalanche tai SSX 3, GBA:lle Final Fantasy Tactics Advance.

Myös F-Zero GX ja Mario Kart: Double Dash!! kiihottaisivat, mutta niihin ei taida olla varaa. Synttärinä sitten joko toinen noista tahi jompikumpi Ubi softin tasoloikista (Beyond Good&Evil, Prince of Persia: Sands of Time).

Buffy: Chaos Bleeds, Disney Party ja Viewtiful Joe menevät harkintaan. Kaikkia kolmea olisi kiva kokeilla hieman, että saisi jonkinlaisen käsityksen pelien hauskuudesta. Luultavimmin hankin ne siis käytettynä vaihdossa puhkikulutettuihin joululahjapeleihini. :)

Joululahjojen keksiminen on tässä iässä (16... teini olen) yhtä tuskaa. Joulua edeltävää aikaa varten kantelin kaupasta kotiin Star Fox Adventuresin, kun Cubea on tässä hiukan laiminlyöty. Kaveritkin tuossa hommailee Cubeja, joka on hyvä asia, niin voi pelejä hiukan lainailla. Xboxille en varmaan mitään hommaa, kai Cubelle sitten jotain.

Niin ja Alundran ajattelin hommata PSX:lle, jos vain löytäisin jostain. Tarjotkaa!

Solid Snake: kannatta toivoo pukilta tota True crimee xboxille.
tämän vuoden parhaimpia pelejä (ainakin minun mielestä)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan junnu20
Solid Snake: kannatta toivoo pukilta tota True crimee xboxille.
tämän vuoden parhaimpia pelejä (ainakin minun mielestä)

Pakko oli laittaa pukille kirje jossa toivoin True Crimee. XBoxille tietenkin. Listani näyttää tältä
1. THUG (PS2)
2. WWE Smackdown: HCTP (PS2)
3. True Crime: Streets of L.A. (XB)
4. 1080: Avalanche (GC)

Noita olen toivonut plus sitten Manhunttia ja Prince of Persiaa. Ehkäpä 1080 voisi vaihtaa Manhunttiin ettei joulusta tulisi ihan liian kevyt pelaamisen kannalta. Muija uhosi ostavansa Eye Toyn. Pääsenpähän joulukiloista. PS2 tuntuu vievän tämän joulun viimeksi XB ja PS2 yhdessä (molemmille sain kaksi peliä). Nyt saa fanipojat oikein hypettämällä hypettää oman konsolinsa pelejä jos haluaa minut vakuuttaa.

Kun en nyt ostanutkaan GC niin kaikki pelit ostetaan PS2 selle.

Tekken 4
Prince of Persia: The Sands of Time
Crash Nitro Kart

Ja ehkä myös
Ratchet & Clank: Going Commando
Ja joku jalkapallo peli luultavasti PES 3

Xboxille on tulossa Rainbow Six 3 ja Kotor. Cubelle en jostain syystä löytänyt yhtään mielenkiintoista peliä. Eli Cube jää tällä kertaa vähemmälle huomiolle.

Tjoo. Olisi tarkoitus hankkia Eye Toy: Play PS2:lle ja kaksi peliä Cubelle. Xboxille en tänä jouluna osta yhtään peliä. Ei sen takia etteikö kiinnostavia olisi, mutta kun on muutenkin tuota pelattavaa Xboxilla täksi jouluksi ihan riittävästi niin katsotaan sitten ensi vuoden puolella mitä mustavihreälle lootalle tulee hankittua.

Tarkoitus olisi uutukaisista huolimatta ostaa Silent Hillin kaikki osat + Prince of persia: Sands of time.

Taidan jättää ajopelit vähemmälle, koska seikkailupelejä tulee kuitenkin enemmän pelailtua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jaakko007

Ratchet & Clank: Going Commando

Eikös tuon pelin nimi pitäny olla Locked and Loaded, koska Going Commando tarkoittaa Briteissä sitä, että jätetään alus housut pois housujen alta. Silti peli on ainakin Suomessa Going Commando.

Mielestäni tuleva joulu on heikonoloinen kaikilla konsoleilla. Ei juuri mitään kiinnostavaa minulle.

Ensi vuonnakin vain muutama kiinnostava nimike, kuten Metal Gear Solid 3: Snake Eater ja Way of the Samurai 2.. Mutta katsotaan, katsotaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Eikös tuon pelin nimi pitäny olla Locked and Loaded, koska Going Commando tarkoittaa Briteissä sitä, että jätetään alushousut pois housujen alta. Silti peli on ainakin Suomessa Going Commando.
Samaahan se tarkoittaa Suomessakin, tai ainakin Helsingissä:
kommandona = ilman alushousuja.

Sama ilmaisu on käytössä myös Tanskassa - tai ainakin täällä Kööpenhaminassa. "Har du sett? Hun er kommando ;)"

Ylös Bottom