Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulupelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumendaalen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Muumendaalen

New Member
Kertokaahan mulle kaikkitietävä konsolifinin bbs kansa mitkä kolme peliä kannattaisi ostaa pukin konttiin. Minä pidän räiskintä rooli ja wrestling peleistä, Mutta en missään nimessä osta auto tai tasohyppely pelejä. Siis kertokaa pelejä jotka ilmestyy marras tai joulukuussa.

Sniif, ensimmäinen jouluthreadi...
Eikös uusin Rainbow Six ilmesty juuri tuohon aikaan? Se on ainakin ostamisen arvoinen.

Niin ja pari muuta:
- Baldurs Gate: Dark Alliance 2 (21.11)
- Star Wars Jedi Knight : Jedi Academy (14.11)
- Counter-Strike (5.12)

Oma toivelistani:

- Rainbow Six 3 (Live)
- Crimson Skies: HRtR (Live)
- Amped 2 (Live)
- Project Gotham Racing 2 (Live)
- Counter-Strike (Live)
- Grabbed by the Ghoulies
- Voodoo Vince
- Top Spin (Live)

Toivottavasti edes pari näistä osoittautuu odotusten arvoiseksi. PGR2 ja Amped 2 pitäisivät ainakin olla varmoja nakkeja - ehkä myös Crimson Skies. :rolleyes:

PS. A) Tässä oli enemmän kuin kolme, B) Jotkut pelit eivät vastaa täysin pelimakuasi ja C) Osa ilmestyy aiemmin kuin marraskuussa.

Hmm...

Tota joo noi Counter-strike ja Rainbow six 3 on kyllä aika vakuuttavia, ne taitaa tulla ostettua. Entäs Fable jos tiedätte pelistä jotain niin kertoisitteko.

Viimeksi muokannut moderaattori:
->

Näistä peleistä varmaankin joudun valitsemaan kolme:

Tom Clancy's Rainbow Six 3
Tony Hawk's Underground
Crimson Skies 2: The High Road to Revenge
Fable
Counter-Strike

Ja huomasin että silloin ilmestyy tuo joku x-files peli. Olin sarjan suuri fani, mutta tuo taitaa olla samanlaista lisenssi paskaa kuin matrix, vai onko?

Re: Hmm...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muumendaalen
Tota joo noi Counter-strike ja Rainbow six 3 on kyllä aika vakuuttavia, ne taitaa tulla ostettua. Entäs Fable jos tiedätte pelistä jotain niin kertoisitteko.

Fable on myöhästynyt ensi kesälle. Peliä ei tulla kehittäjien mukaan julkaisemaan ennen kuin se on valmis.

Re: ->

Ja huomasin että silloin ilmestyy tuo joku x-files peli. Olin sarjan suuri fani, mutta tuo taitaa olla samanlaista lisenssi paskaa kuin matrix, vai onko?

Ainakin edellinen X-files peli oli minusta erittäin hyvä, vanhaa kunnon pc-seikkailua parhaimmillaan. Jos taso pysyy lähelläkään tuota niin hyvä siitä tulee, en tosin tiedä kehittelijöistä ovatko ne samoja.

Re: ->

Näistä peleistä varmaankin joudun valitsemaan kolme:

Tom Clancy's Rainbow Six 3
Tony Hawk's Underground
Crimson Skies 2: The High Road to Revenge
Fable
Counter-Strike

Minä ottaisin jokaista genreä yhen, ja kun tuota Fablea ei vielä saada niin ottaisin:

-Countterin
-Toni Haukan
-Crimson Skies 2

Eipä mikään noista ole huono valinta, mutta tietenkin crimsonin voi vaihtaa rainbow sixiin.

Taitaa tulla tällainen lista:

Rainbow Six 3
Counter-Strike
Xbox Music Mixer(ei varma ostos)
Crimson Skies 2: High Road to Revenge

Eipä tule muita mieleen, ainakaan vielä.

Ei kai se mikään Crimson skies 2 ole? ihan oma peli pitäis olla.
Pitäis kai pyytää jouluksi edes R63 ja ehkä ite ostaa CS.

Ei ole tuo Rallisport Challenge 2 tulossa vielä jouluksi?Harmillista jos näin on, tässä näin tilaisuuden pyytää lahjaksi tarpeellista ratti&polkimet -yhdistelmää, ja Rallisportia. Ei ole itsellä varaa ihan kaikkia houkuttelevia pelejä ja muita härpäkkeitä ostaa...

Metal Gear solid 2 (tulee halpispelinä pian)
Xboxlive
Jedi Academy
Soul Calibur 2
Counter Strike
Wolfenstein gold
Dino Crisis 3
Uus James Bond
XIII
Soul Calibur
Gta double pack
Swat

1. True Crimes: Streets of L.A.
2. GTA-Double Pack
3. Counter-Strike

PS. Ainakin filmifriikin sivuilla tuo GTA-Double pack oli hitusen tyyriimpi kuin normaalit pelit, hintaa taisi muistaakseni olla 77 e plus sitten postikulut jos sattuu tilaamaan sen.

.-.

Tässä lista peleistä joista 3 pitäs valita.

Max Payne 2
Tony Hawk Underground
Counter-Strike
Medal Of Honor Rising Sun
Rainbow Six 3
Gta Double Pack

ei voi muuten moittia boxin pelitarjontaa :D

Ylös Bottom