Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joytech Wii Power Station rikkoo ohjaimet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JTahti

Well-Known Member
Intternetissä liikkuvien villien huhujen mukaan Joytech Wii Power Station rikkoo Wii ohjaimet. Kyseessä on siis pakkaus, joka sisältää kaksi akkua ja laturin Wii ohjaimiin, akut ladataan niiden ollessa kytkettynä ohjaimeen. Pelit-lehden foorumilla kerrottiin tämmöistä juttua ja katsokaa mitä play.commin palauteosiossa puhutaan kyseisestä laitteesta: http://www.play.com/Games/Wii/4-/3320243/Wii-Power-Station/ProductReviews.html Näyttää monella hajottaneen ohjaimia.

Itselläni on tuo laturi, enkä enää uskalla käyttää sitä nyt kun olen lukenut internetistä juttua. Kävin jo ostamassa tavallisia ladattavia pattereita. Onneksi itsellä ei mennyt mitään rikki tuon laturin käytön aikana.

Onko kenelläkään konsolifin kävijällä mennyt ohjaimia rikki joilla on tuo kyseinen laturi?
 
Vastaus: Joytech Wii Power Station rikkoo ohjaimet?

Mulla on ollut käytössä kyseinen vempain jo monen monta kuukautta. Ja kaket on aina laitteessa kiinni ns latautumassa vaikka akut ovatkin täynnä. Vielä ei ole mennyt rikki kumpikaan kake. kop kop, koputan puuta :D
 
Vastaus: Joytech Wii Power Station rikkoo ohjaimet?

Itsellä tuo Joytech, toiminut nyt vajaan vuoden todella hyvin :)
 
Vastaus: Joytech Wii Power Station rikkoo ohjaimet?

Itelläkin ollut nyt muutamia kuukausia tuo Joytechin motentappaja käytössä ja vielä ainakin toimii ohjaimet moitteetta. Tosin siitä lähtien kun kuulin tuon pömpelin hajoittavan noita ohjaimia, olen välttänyt tarpeetonta lataamista, eli pitänyt ohjaimia telineessä ainoastaan silloin kun lataukselle oikeasti on tarvis. Mutta täytyy myöntää että vähän jänskättää kun kuitenkin niin monella on ohjaimet menneet rikki.

Saakohan hajonneista ohjaimista jonkinlaista korvausta Joytechiltä/jälleenmyyjältä?
 
Vastaus: Joytech Wii Power Station rikkoo ohjaimet?

Tästä samasta aiheesta olikin jo muuten keskustelua täällä sivun keskikohdalla. Kun olin valitsemassa latausvälinettä noille moteille, niin toi amazonin linkki ja siellä olevat kommentit saivat itseni ainakin kuoppaamaan ajatuksen tästä laitteesta. Pätevä laite varmaan, mutta itse en halunnut ottaa riskiä että motet kärvähtää, tulee turhan kallista.
 
Vastaus: Joytech Wii Power Station rikkoo ohjaimet?

Itse olen käyttänyt Joytechin Powerstationia ongelmitta jo 9 kuukautta, mutta otin akut kaiken varalta pois käytöstä... Ainoa ongelma tässä on se, että joudun aina ottamaan paristot pois kun Wii on käyttämättä pitkiä aikoja (tyhjentyvät yllättävän nopeasti jos en pelaa).
 
Ylös Bottom