Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joytech

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dzei
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

dzei

Member
Jeps, ostin tuossa kolmanneksi ohjaimeksi joytechin valmistaman ohjaimen. Kysyisinkin että onko kenelläkään muulla ollut ongelmia joytechin controllerin suhteen ? Minun koneella pelattaessa joytech sekoittaa hieman. Jos kaksi alkuperäistä nintendon ohjainta on kytkettynä, ei ilmaannu mitään ongelmaa mutta heti kun kytket joytechin kolmosporttiin (tai mihin tahansa porttiin), alkaa ohjaustikku sekoilla. Se jää nimittäin pohjaan _usein_ mikä on aika ärsyttävää. Meinaankin vaihtaa sen pois ja ostaa nintendon alkuperäisen ohjaimen tilalle. Kyllä kannattaa tässä tapauksessa ostaa laatua!

No itselläni on nyt ollut muutaman viikon pari Joytechiä käytössä. Olen käyttänyt niitä erilaisina yhdistelminä ja yksistään Mario Partyssa , Sunshinessa ja SSBM:ssa, eikä ongelmia ole tullut.
Itse asiassa pidän ko. ohjaimista, vaikkeivat heti kättelyssä niin hyvin käteen tunnu sopivankaan kuin originaali.

Ohjaustikku on jonkin verran epäherkempi ja isoliikkeisempi kuin alkuperäisessä, joten Monkey Ballin normaalipeliä en näillä pelaa.

Ostin nämä lisäohjaimet lähinnä partypelejä ajatellen kahden alkuperäisen rinnalle. Kyllähän sen heti tuntee, että tarvikeohjaimesta on kyse, mutta en nyt omalla kokemuksellani ja lukemieni arvostelujen perusteella lähtisi painamaan vempelettä suohon.
Ohessa eräs arvosteluista:
http://nintendong.com/cgi/EpFpAlVEpkjUcIzLJN.php

...Voihan olla, että kyseessä on vain yksittäistapaus laadun suhteen. Olen samaa mieltä, että alkuperäisiä pitäisi ja on hyvä ostaa, mutta yli puolet halvempi hinta x2 painaa vaakakupissa jonkin verran.

Juu, kyllähän tuo nyt on hieman, voisiko sanoa "lämmennyt" sillä enää ongelmia ei ole juurikaan esiintynyt. Tiedä sitten mistä johtui aluksi ohjaustikun sekoilut...

Ylös Bottom