Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Judas Priest suomeen!

Teppo_Holmqvist

New Member
Tälläistä löytyi Judas Priestin virallisilta kotisivuilta

February
WED 23 DENMARK, COPENHAGEN VALBYHALLEN
FRI 25 SWEDEN, KARSTAD LOFBERGS LILA ARENA
SAT 26 SWEDEN, STOCKHOLM GLOBE
MON 28 FINLAND, OULU ICE HALL

March
WED 2 FINLAND, TAMPERE ICEHALL
THU 3 FINLAND, HELSINKI HARTWELL ARENA
SAT 5 SWEDEN, GOTHENBURG SCANDINAVIUM
TUE 8 NORWAY, OSLO SPEKTRUM
THU 10 GERMANY, ESSEN GRUGHALLE
FRI 11 GERMANY, OFFENBACH STADTHALLE
SUN 13 GERMANY, MUNICH ZENITH
MON 14 GERMANY, STUTTGART BOBLINGEN SPORTHALLE
WED 16 UK, HAMMERSMITH APOLLO
SAT 19 UK, BIRMINGHAM NEC
MON 21 UK, MANCHESTER APOLLO
THU 24 UK, BELFAST ODYSSEY
SAT 26 UK, GLASGOW SECC
SUN 27 UK, NEWCASTLE ARENA
MON 28 UK, SHEFFIELD ARENA
WED 30 UK, CARDIFF ARENA
THU 31 UK, PLYMOUTH PAVILLIONS

Nyt vain odotetaan mitkä noista kolmesta keikasta perutaan huono lipunmyynnin takia. ;)

LÄHDE: http://www.judaspriest.com/tour/default.asp

Vastaus: Judas Priest suomeen!

Teppo_Holmqvist sanoi:
Nyt vain odotetaan mitkä noista kolmesta keikasta perutaan huono lipunmyynnin takia. ;)

Veikkaanpa ettei tuollaista ongelmaa tule:).
Itse olen ainakin menossa.

Wanha! Ei vaan ;)

Jos rahaa saan (todennäköisesti en) niin voisin tulla myös.

Jaa, tämän vuoksi Njassa varmaan soitteli muutama päivä sitten Priestiä radiossa pitkästä aikaa.
Turbo Lover soinut päässä siitä lähtien. :rolleyes:

"Aim jöör tööböö lovööö!!!"

Mitä järkeä on soittaa maanantaina ja Oulussa. Jää kyllä väliin

Edit: Tuleehan ne näköjään Helsinkiinki :)

Minkähänlaiset hinnat noilla lipuilla on? minä en niin kova fani ole itse että maltaita alan maksamaan, mutta olisi muuten varmaan voinut käydä katselemassa.

Zos kia cultus sanoi:
Minkähänlaiset hinnat noilla lipuilla on? minä en niin kova fani ole itse että maltaita alan maksamaan, mutta olisi muuten varmaan voinut käydä katselemassa.

Ei ole vielä myynnissä mutta hintaluokka taitaa pyöriä 40 euron kieppeillä.

Njoo.... arvelin jotain tuollaista, nyt ei ole oikein putjettiä lähteä, mutta pitänee yrittää sovittaa noita kuluja, eli viinanjuontia vähentää.

On muuten aika kovat "lämppärit" tuolla keikalla, Cradle of Filth ja Kreator.

Sarine sanoi:
On muuten aika kovat "lämppärit" tuolla keikalla, Cradle of Filth ja Kreator.

Tööt! Väärä keikka! Judas Priestin lämppäreistä ei ole vielä tietoa. Keikka johon viittaa on Tuska organisaation järjestämä konsertti jossa tulevat olemaan Cradle of Filth, Dark Tranquility ja Kreator. Konsertti on 7. maaliskuuta, liput tulevat 13.12.2005 myyntiin ja hintaa lipuilla on 36 euroa.

LÄHDE: http://meteli.net/event.php?id=46017

Teppo_Holmqvist sanoi:
Tööt! Väärä keikka! Judas Priestin lämppäreistä ei ole vielä tietoa. Keikka johon viittaa on Tuska organisaation järjestämä konsertti jossa tulevat olemaan Cradle of Filth, Dark Tranquility ja Kreator. Konsertti on 7. maaliskuuta, liput tulevat 13.12.2005 myyntiin ja hintaa lipuilla on 36 euroa.

LÄHDE: http://meteli.net/event.php?id=46017
Tööt tööt vaan, noin kerrottiin eilisessä Sessionsissa, että CoF ja Kreator poikkeavat Tuska kiertueellaan lämppäämään myös Judas Priestiä.

Sarine sanoi:
Tööt tööt vaan, noin kerrottiin eilisessä Sessionsissa, että CoF ja Kreator poikkeavat Tuska kiertueellaan lämppäämään myös Judas Priestiä.

No voihan tuplatööt :o. Hassua kun minä en ole vielä löytänyt aiheesta mitään artikkelia, mutta eiköhän sitä ala pian pökkäämään jos Sessions on oikeassa. :)

Saabas sanoi:
Pollstarin mukaan lämppäri olisi Scorpions tiedä sitten.

Skorpparit ovat Iso-Britanniassa JP:n lämppäreinä, mutta missään muualla heidän mukana olostaan ei ole vielä vahvistusta (ei edes Skorppareiden omilla sivuilla).

Teppo_Holmqvist sanoi:

jussi28 sanoi:
Veikkaanpa ettei tuollaista ongelmaa tule:).

Hesarin uutinen vuodelta '93, en muista sisällöstä sen enempää kuin soittivat harvoille ja valituille ts. yleisöä ei ollut nimeksikään. Hevistä pitäviä kavereita kävi keikalla, yhdellä saattaa olla tuo uutinen vieläkin tallessa.

Tästä syystä itsekin vähän ihmettelin, että onko Judas Priest saanut uutta fanikuntaa, kuten Maiden, jos kolme keikkaa järjestetään.

Asiallista soitantaa joka tapauksessa, vaikka itse en luultavasti menisi hevikeikalle ellei BodyCount saavu Suomeen. Viimeksi jäi valitettavasti väliin. Ice-T eläköityi rap-puuhistaan arvokkaasti toisin kuin monet muut, mutta hevipuuhissa työ taitaa jatkua ensi vuonna... RIP Beatmaster V & MooseMan

ShereKhan sanoi:
Hesarin uutinen vuodelta '93, en muista sisällöstä sen enempää kuin soittivat harvoille ja valituille ts. yleisöä ei ollut nimeksikään. Hevistä pitäviä kavereita kävi keikalla, yhdellä saattaa olla tuo uutinen vieläkin tallessa.
Tämä oli vuonna -93, hevi/metalli on saanut huomattavasti suosiota sen jälkeen.

Sarine sanoi:
Tämä oli vuonna -93, hevi/metalli on saanut huomattavasti suosiota sen jälkeen.

Tuo on kyllä totta. Hevi koki melkoisen nousun tuossa 90-luvun lopulla ja käsittääkseni laantumista ei pahemmin ole tapahtunut. Hevibändien fanikunta on todella uskollista myös levyjulkaisuissa, albumit nousevat listoilla heti korkealle ja putoavat nopeasti pois. Tämähän se pitkäkestoisten urien peruspilareita taitaa olla. Kymmenen vuotta sitten olleet tulevat varmasta paikalle.

Jokatoisen yläasteelaisen pojan lempibändeihin taitaa kuulua Iron Maiden, tarkoitinkin että myös Judas Priest on voinut saada uutta fanikuntaa - tai siis on täytynyt saada. En voi kuitenkaan olla unohtamatta tuota viime kertaa, joten kolme jäähallikeikkaa tuntuu aika kovalta. Vuonna 93 tuli myös mielestäni aika hyvin menestynyt Metal Works kokoelmalevy, silti yleisöä ei saatu aktivoitua. Asiasta paremmin tietävät ammattilaiset tämän ovat suunnitelleet, joten luultavasti olen aivan väärässä. Mukavampi näin kuin, että bändit kiertäisivät Suomen.

Ylös Bottom