Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Julisteet

TaBe

Member
Kysymys kuuluu, että mistä voisi ostaa näitä isoja elokuvien julisteita mitä löytyy elokuvateattereiden ikkunoista ja seiniltä. Olisi mukava saada pari huoneistoni seinille.
 
Vastaus: Julisteet

TaBe sanoi:
Kysymys kuuluu, että mistä voisi ostaa näitä isoja elokuvien julisteita mitä löytyy elokuvateattereiden ikkunoista ja seiniltä. Olisi mukava saada pari huoneistoni seinille.

Kukunorista olen tälläisiä joskus ostanut.
 
Vastaus: Julisteet

Kukunor.com, tuolta on omat tullu hankittua. Postin kautta ei ole kokemuksia, kun oon paikanpäältä käynyt ostaan. Hinnat noin 10, ei nyt niin paha kun kyseessä on kuitenkin merkittävä sisustus elementti.
 
Vastaus: Julisteet

Jos Helsingissä asustat, niin asematunnelissa on yksinkertaisesti Julistekaupaksi nimetty putiikki. Ihan jees mesta, Monty Python-julisteen hankin sieltä itelleni. Muut (luonnollisesti) Kukunorista.
 
Vastaus: Julisteet

Myös elokuvateattereissa myydään ja voipi niitä ilmaiseksikin saada kyseltyä itelleen. Kannattaa myös tiedustella videovuokraamoista...
 
Vastaus: Julisteet

Omani olen tuonut videovuokraamoista, niitä on sielä aina silloin tällöin saatavailla. ;)
 
Vastaus: Julisteet

Kun vaan saisi mahdollisuuden ostaa alkuperäinen X-Files: I want to believe -juliste, laittaisin tilauksen vetämään samantien! Surkeita b-luokan räpellyksiä kyllä tarjotaan hanakasti, mutta ei aitoa.... :(

Kuva julisteesta:
http://i43.tinypic.com/2yxluza.jpg
 
Vastaus: Julisteet

soita finkinolle ja kysy ton x-filesin levittäjää ja niiden yhteystietoja. sitte soita niille ja kysy josko ne vois sulle yhen lahjoittaa. ite sain suoraa levittäjältä the dark knightin julisteet
 
Vastaus: Julisteet

Allposters.com ja ebay toimii kanssa, itse noista nipun julisteita tilannut?
 
Vastaus: Julisteet

Allposters vaikuttaa oikein hyvältä paikalta, laadukasta valikoimaa tuntuisi olevan riittävästi.
 
Ylös Bottom