Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Julkaisu kämmättiin...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lee

New Member
niin, ainakin kehä-kolmosen ulkopuolella. Esim. Riihimäen liikkeisiin tuli vain vaivaset 2 julkasupeliä(luigi ja wave) luvatuista 20:stä. Ja muistikortteja ja lisäohjaimia ei löydy mistään. Mustia cubejakin sai etsiä kissojen ja koirien kanssa. Että joo...

Itse laitteeseen olen tosin todella tyytyväinen ja Waveen tietenkin, mutta launch ongelmat harmittaa.

"Joo katotaan jos tulee ohjain ja muistikortti ensviikolla..."
 
Kappas. No, ei sillä PS2:llakaan huonosti näytä menevän vaikka sen julkaisu kustiin aivan tyystin. Onneksi importtaaminen on kivaa =)
 
No joo , jotku edes sai koneen , menin klo.16.00 postille , voi perkele paketti vielä tulematta , voi perse , menee ensviikon maanantaihin nouto , voi #¤&%¤/& :mad:

Mitä tarkoitatte Launch-ongelmilla ???
 
Minä sain sentään muistikortin kun soittelin pikkasen ympäriinsä (viimeisen kyseisestä kaupasta). Ei luigin pelaamisesta ilman muistikorttia oikein jaksa tulla mitään , mutta nyt se on ja kone on aivan mahtava. Ihan hyvä että star wars myöhästy ni ehtii perehtyy luigiii nyt oikein kunnolla.
 
siis launchi ongelmilla tarkotin just tällasta, ettei saa haluamiaan pelejä ja muistikortteja ja ohjaimia julkaisupäivänä.
 
Joo, aika pahasti mokattu. Onneksi ennakkotilasin koneen ja muistikortin, niin sain ne ostettua.

Pelihylly oli kyllä karua katsottavaa, parisen peliä myynnissä. Luigin nyt sain, kuten oli tarkoituskin, mutta Star Warsia ja Tony Hawk 3:sta pitää ensi viikolla lähteä etsimään.

Mutta itse koneesta ei kyllä löydy pahaa sanottavaa.
 
Agerex hieman kämmäili muistikorttien, ohjaimien ja Rogue Squadronin kanssa, mutta onneksi minulle riitti yksi muistikortti ja ylimääräinen peliohjain. :cool:

Ensi viikolla Rogueta, mutta toistaiseksi Wave Race maistuu kyllä.

- Esa
 
kaveri soitti torstaina 1700 maissa...se oli paikallisessa pelikaupassa, ja cube oli ollu myynnissä kuulemma jo tiistaista asti. Käskin kaverin varata mulle yks musta cube, ja lähdin samantien sinne. Pääsin perille, kauhistelin hintaa ja päätin minkä pelin ostan(n.mikrosekunnin ajan) ja menin kassalle. Muistikorttia tai ohjainta ei saanu vastakun tänään, mutta meni se yks yö SMB:tä ilman muistiakin. Ei suurempia onkelmia mulla siis, lukuunottamatta sitä että myyjä ei mulle ollu ilmoittanu vaikka käyn siellä enemmän kuin muut asiakkaat yhteensä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Agerex hieman kämmäili muistikorttien, ohjaimien ja Rogue Squadronin kanssa, mutta onneksi minulle riitti yksi muistikortti ja ylimääräinen peliohjain. :cool:

Ensi viikolla Rogueta, mutta toistaiseksi Wave Race maistuu kyllä.

- Esa

LOL! Mistä te revitte näitä kuvitelmia että Agerex (ilkeyttään?) ei tuo tarpeeksi muistikortteja sun muita? Eiköhän se ongelma ole ketjussa jo paljon aikaisemmin, luulisi ainakin, että Agerex olisi mielellään saanut Roguen (ja tarpeeksi muistikortteja) launchiin jotta intoa olisi ollut vielä enemmän?
 
niin, kämmi on kämmi.... ei ilkeyttään, mut olisivat voineet asian varmistella/hoitaa ehkä paremmin, missä vaiheessa ketjua nyt sitten ongelma olikin.
 
Vähän oli huonosti aamulla joo asiat, mutta onneksi Anttilaan tuli tunnin avaamisen jälkeen muistikortteja ja ohjaimia (taxilla tulivat!) Pelejä löytyi yhdestä liikkeestä yli kymmenen erilaista, suurimmissa paikoissa (Anttila, Gigantti) oli vain kolme. Huh..

Ensi viikolla alkaa kuulemma tulemaan kunnolla. Onneksi nyt on Super Monkey Ball ja Winter Olympics, ovat maukkaita pelejä!!!
 
Lootus>
Joojoo...
Kyllähän se harmittaa, kun joka paikassa on hehkutettu ja lupailtu, mutta tavaraa ei sitten kuitenkaan ole...
 
Mikäli jotain auttaa niin ainakin Helsingin Akateemisessa oli koneita, ohjaimia ja muistikortteja riittämiin. Koneita joita saa testata oli 10, SSBM myös testissä. Pelejäkin oli myynnissä ihan hyvin, ei Rogueta tai SSMB vielä.
 
Niin, mikä lienee todellinen syy siihen että julkaisu meni hivenen pieleen? Kerroinkin jo toisessa topicissa että itse en saanut tänään vielä muistikorttia ja roguea.
Olisiko mahdollista että kysyntä Euroopassa yllätti Nintendon, eikä tavaraa meinannutkaan olla tarpeeksi, jolloin syrjäisiltä pohjoismailta voidaan viedä pelejä "sivistyneille" ihmisille, vai oliko kyseessä meilläpäin sitten ihan puhtaasti toimitusongelmat?
 
Toimitusvaikeuksia on ollut. Tavaraa tuli liian myöhään Suomeen ja sitä kautta homma on kompastellut. Tänään tosiaankin meni erääseen Kodin Anttilaan tavaa taxilla (mm. muistikortteja) joten yritystä paikkaukseen on kyllä ollut! Hyvä niin, en jäänyt ilman muistikorttia.
 
Kuulostaa hiukan oudolta tämä julkaisun kämmäys-puhe. Nintendoa ei voi haukkua juuri muusta kuin ohjaimien ja korttien myöhäisistä ja pienistä toimituksista. Markkinointi oli oikein hyvä, kone oli halpa, niitä oli paljon ja pelivalikoima oli loistava.

Tosin hommaa ei tehty kovinkaan helpoksi jälleenmyyjille. Virallisen maahantuojan toimitukset olivat niukkoja ja siksi näitä hommia vasemmalla kädellä hoitavat marketit ja tavaratalot saivat hyllyyn vain pari peliä. Mutta ketäs nyt markettiin menee pelejä ostamaan. Pelit kuten Rogue Leader, THPS3, Super Monkey Ball, Sonic jne. tulivat kyllä ajoissa asiaansa omistautuneisiin liikkeisiin.

Tätä julkaisua on muuten mielenkiintoista verrata XBOXin julkaisuun. Microsoft toi ison kasan omia pelejä julkaisuun ja kaikkea tavaraa oli riittävästi ja ne toimitettiin ajoissa. Kaikki oli "täydellistä", mutta homma kuitenkin kämmättiin rahastus-hinnoittelulla sekä jälleenmyyjä, että kuluttaja-tasolla. Myöskin markkinointipuoli oli heikkoa.

Cuben launch oli menestys, XBOXin floppi. Se että kaikki marketit ja tavaratalot eivät osanneet hommaansa, ei tee launchista kämmäiltyä.

-McBain-
 
Ylös Bottom