Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

jumissa headhunterissa

duke

New Member
voisko joku auttaa kun olen vähä jumissa headhunterissa.eli tais olla A lisenssi jota yritän ja tehtävänä on käsittääkseni laittaa niskat nurin virtuaali vartijoilta .kuinka tämä onnistuu,olen kokeillut kaikenlaisia näppäin yhdistelmiä ilman tulosta.
 
Kävellään niiden taakse (ase saa olla mikä tahansa) ja painetaan -- muistaakseni -- nopeasti kerran tai kaksi A-nappia (eli tehdään "Tap", på engelska). Juuri pelaan olohuoneessa ko. peliä ja olen tänäänkin tappanut vartijoita vaikka kuinka, mutta kontrollit tulee jo selkäytimestä.

Minustakin tuota hommaa ei opetettu pelissä ollekaan, itsellä oli sormi suussa pitkään B-lisenssiä hankittaessa.

Nyt olen jo 2. CD:llä ...

-=Pacdam=-
 
Headhunterin ohjaus

Onko ketään muuten kismittänyt ko. pelin ohjaus sekä näkökenttä. Parempiinkin ratkaisuihin olen tutustunut...
 
Enpä ole kamalasti tuohon kuvakulmaan kypsynyt, peli vaan äsken leikkasi kiinni - kuva jäi esiin, musiikki jatkui, mutta mikäään ei enää liikkunut. Cd:issä ei ole naarmuja, peli on alkuperäinen.

Vain DC:n sammuttaminen auttoi. Aika harvinaista DC-peleissä.

-=Pacdam=-
 
Peli on muuten hyvä , ainostaan liian helppo ja virheitä on roppakaupalla esim. ACN-vartijoita ei pitäisi voida tappaa mutta niiden niskat saa väännettyä nurin , moottoripyörällä pääsee seinien läpi ja jää pöyrimään ilmaan +kymmeniä jumituksia :mad:

nappia ei tarvitse napauttaa , kävelee vain tyyppien taakse R-pohjassa ja kruts (tepsii myös ACN-tyyppeihin):D
 
kiitos vinkeistä,nyt rupes äijää kaatumaan.pelin kamerakulma on kyllä tosi surkea.
 
Nonni , tulipa tuohonkin virhe :( Se ei siis riitä . että menee tyypin taakse ja painaa R-nappia vaan pitää myös painaa A:ta
, tarkoitin tuossa ennemmin että nappia ei tarvitse napauttaa , normaali painaminen riittää :)
 
No mä jäin jumiin jo ihan alkuun. Pääsin bensikseltä ja sitten piti ajaa jonku hepun perässä (? En kyllä nähnyt ketään) ja kun saavuin mielestäni oikeaan paikkaan en pääse ovesta sisälle. Ei keycardit auta... 500 skill pointsia vasta...

Olen avuton...
 
Ylös Bottom