Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Juoksu/tanssimatto pelejä GC:lle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nauku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nauku

New Member
Listatkaa kaikki mitä löytyy, ja mitä voisitte suositella? En ole vielä päässyt kyseisiä härveileitä koittamaan, mutta himo on suuri!

Varsinkin tanssipelit kiinnostavat.. lisäksi myös jonkinmoinen juoksemispeli kuten aitahyppyä tms..

antakaahan infoa :)
 
Sori, mutta niitä ei ole GC:lle yhtään.
Sinäänsä harmi koska olen kuullut että tanssimatto pelit käyvät liikunnasta, ei minua muuten ne oikein kiinnosta.
 
Eipä niitä tosiaan löydy. Siksi tilasinkin Play.comista Dance UK-maton ja Polarpandasta Smartjoyn usb-adapterin PS2-ohjaimelle. Noita sitten käytän yhdessä Dance With Intensityn kanssa. Koko summa jäi viidenkympin paikkeille, joten mitenkään älyttömän kallis nakki tästä ei tullut.

Toivottavasti kamat saapuvat pian, sillä tekee hirveästi mieli päästä matolle joraamaan.
 
Kannattaa kuitenin katsastaa joskus tännekin saapuva Donkey Konga- rummutuspeli, vaikkei kyseessä tanssimattopeli olekaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HuHu ViNu
Eipä niitä tosiaan löydy. Siksi tilasinkin Play.comista Dance UK-maton ja Polarpandasta Smartjoyn usb-adapterin PS2-ohjaimelle. Noita sitten käytän yhdessä Dance With Intensityn kanssa. Koko summa jäi viidenkympin paikkeille, joten mitenkään älyttömän kallis nakki tästä ei tullut.

Toivottavasti kamat saapuvat pian, sillä tekee hirveästi mieli päästä matolle joraamaan.

Itse hommasin myöskin polarpandasta maton ja kaksipaikkaisen PS2->USB-adapterin. Pelaan nyt StepManiaa jotakuinkin kahdesti viikossa. Neljän jalan (vaikeustaso, yhdestä kymmeneen) kappaleet tuntuvat jo menevän, mutta vitoset ovat yli-inhimillisen vaikeita. Kaveri murjaisi käydessään, että jalkojen määrä tarkoittaa fyysisiä ominaisuuksia: etenkin seiska ja siitä ylöspäin on suunniteltu mutanteille.
 
Onkos lähiaikoina tulossa mitään kiinnostavaa ja mielenkiintoista mattorintamalla? Ei välttämättä tanssia, voi olla jotain muutakin, kunhan vaan mattoa käytetään jotenkin apuna...
 
Offtopic:

Olin vappuna lintsillä ja seillä on pelihallissa tanssimattopeli. Siellä oli joku seura varmaan pelaamassa, ja siellä oli "hieman" yleisöä. Pelasivat peliä kun jumalat, siis aivan käsittämätöntä sanon minä. Ottivat joka kerta vaikeudeksi extreme ja pelasivat pelin aina läpi. Kerran 2 pelaaajaa pelasi samaan aikaan 2 matolla. niillä oli neljännessä tasossa 812 combo !!! Olin lievästi sanottuna vaikuttunut.

Arvatkaa rupesikin tanssimatto kiinnostamaan :P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nauku
Onkos lähiaikoina tulossa mitään kiinnostavaa ja mielenkiintoista mattorintamalla? Ei välttämättä tanssia, voi olla jotain muutakin, kunhan vaan mattoa käytetään jotenkin apuna...

PS kakosen Atlantan(?) olympiakilpailupelissä pystyy vetämään kilpajuoksua tanssimatolla juoksemalla paikallaan mahdollisimman nopeasti. Nelosen Play-ohjelmassa oli pari viikkoa sitten videomatskua niin pelistä kuin pelaajastakin. Lisäksi seuraava Dancing Stage-peli on vihdoinkin kääntymässä Eurooppaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Pelasivat peliä kun jumalat, siis aivan käsittämätöntä sanon minä. - -

Arvatkaa rupesikin tanssimatto kiinnostamaan :P

Minä tutustuin tuollaiseen tyyppiin viime kesälomalla vieraillessani Norjassa ja päätin hommata tanssimaton itsekin. Suosittelen lämpimästi: kuntokin kasvaa. :)
 
Calathia Offtopic:

Olin vappuna lintsillä ja seillä on pelihallissa tanssimattopeli. Siellä oli joku seura varmaan pelaamassa, ja siellä oli "hieman" yleisöä. Pelasivat peliä kun jumalat, siis aivan käsittämätöntä sanon minä. Ottivat joka kerta vaikeudeksi extreme ja pelasivat pelin aina läpi. Kerran 2 pelaaajaa pelasi samaan aikaan 2 matolla. niillä oli neljännessä tasossa 812 combo !!! Olin lievästi sanottuna vaikuttunut.

Arvatkaa rupesikin tanssimatto kiinnostamaan :P


tuohon vaan, että siellä(lintsillä) oli muutama pelaaja #tanssipelit kanavalta. Kannattaa tulla sinne kyselemään jos tarvii apua, maton, pelien, kappaleiden tai vaikka ihmissuhteiden kanssa, tai voi tulla ihan muuten vaan kattelemaan ja juttelemaan.
 
Ylös Bottom