Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Just Cause 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Just Cause 2 [PS3]

Tänään tuli käytyä peli hakemassa ja täytti kaikki odotukset.

Viihdyttävää mäiskettä ja päiskettä ilman sen kummempaa "sitoutumista" tarinaan.

Pelialueen tiesin jo etukäteen isoksi, mutta tämä on jo isoksi pelialueeksi perk*leen iso

Saa nähdä miten itseään toistavaa toimintaa loppua kohden, mutta ainakin ensimmäiset 3-tuntia oli juuri sitä mitä odotinkin, eli toimivaa viihdettä.

Pystyykö tuota grappling hook:ia päivittämään jotenkin? Eihän tuo pidä mitään...:mad: Ollaan suht alussa vielä.

Pystyykö tuota grappling hook:ia päivittämään jotenkin? Eihän tuo pidä mitään...:mad: Ollaan suht alussa vielä.

Kokemuksella voin sanoo, et jos oot sattunu vaihtaan ampumisnapeiks L1/R1 ni vaihda äkkiä takas. Tulee ongelmia paris tehtäväs ton grappling hookin kans, eli jos hinaat autolla jotain ja painat jarrua, niin naps sekä omat hermot, että dual hook napsahtaa irti ja siittä on riemu kaukana. Tohonki vois tulla joku päivitys vai oonko mä sit ainoo joka ampuu L1/R1:llä?

Kävi mielenkiintoinen bugi, jonka seurauksena menetin (omasta toimesta) 8h peliaikaa.
Kesken tehtävää tuli ilmoitus videotiedoston maksimikoosta. Pelin jatkuttua oli puolet äänistä hävinnyt, hudi poissa, oikea tatti ei toiminut mutta muuten toimi. Ei auttanut pelin tai konsolin buuttaus. Menin poistamaan tallennustiedoista Just Cause 2 Autosaven, kun ajattelin että johtuu korruptoituneesta savesta. Ei sekään auttanut. Edes aloittamalla uuden pelin, oli samat viat päällä.
Noh, sitten huomasin settingeistä että kaikki valikot olivat menneet OFF-asentoon, sekä liukusäätimet olivat kaikki nollassa. Näin oli myös äänten kuin kuvan asetuksissa.
Asetuksien palautuksen jälkeen peli toimi normaalisti...

Kävi mielenkiintoinen bugi, jonka seurauksena menetin (omasta toimesta) 8h peliaikaa

Mulle kävi kerran samalla tavalla, mutta onneksi en poistanut savetuksia. Meinas tulla kyllä itku ennen kuin tajusin että asetukset ovat resetoituneet. Tuon jälkeen en ole sitä videoiden automaattitallennusta käyttänyt.

Yllättävän positiivisesti yllätyin tästä pelistä. Alue on tosi iso ja upean näkönen, pelaaminen on hauskaa ja koukkuase on yks parhaista jutuista peleissä ikinä. Mikäs sen hianompaa ku heittää takaa tulevaan autoon koukku kiinni ja toinen pääty sillan kaiteeseen ja katsoa kun auto lentää 7 voltilla mereen.. ah..

Hieman miinusta annan kontrolleista, jotka ei mitenkään huonot ole, mutta välillä on tullu turhia kuolemia vain sen takia, että ukko ei lennä just sinne ku pitäs. Tietysti peiliin pitää kahtoa siinä vaiheessa enimmäkseen. . . kameran säestäessä ties missä.

Myöskin aikarajalliset tehtävät tuottavat harmaita hiuksia.. tosin enhän tiedä onko niitä pelissä montaakin.. niin alussa kun olen vasta. piti vaikeustasoki hinata alemmas kun tuntu vähä liian haastavalta.

Tästä pelistä taitaa puuttua kokonaan pommikoneet. oon nimittäin käynyt mielestäni jokaisessa (monessa) lentokentällä enkä ole vielä löytänyt, sellaisella olisi todella mahtavaa lennellä tukikohtien yli ja muuttaa ne pelkiksi kraateripelloksi, toinen hieno löytö vois olla helikopteri jossa olis sarjatulta ampuva auto-cannon, tälläisen hävittäjä oon jo löytänyt mutta se on vähän kankea lennettävä, tosin testannut sitä vasta kerran. 20% pelattu toistaiseksi. Tuopit kilisemään ja kaaosta aiheuttamaan!

Onkos muuten muilla ollu tän pelin lopettamisen kans ongelmia. Mulla kaatuu AINA kone ku yritän lopettaa pelin, toisinsanoen kone buuttaa ittensä. Ihan sillä vaan kysyin ku ei tunnu olevan mikään kauheen yleinen ongelma.

Mulla kaatuu AINA kone ku yritän lopettaa pelin, toisinsanoen kone buuttaa ittensä.
Tuo on tunnettu bugi itse pelissä. Ei ole siis vikaa Pleikkarissa tai missään muuallakaan. Korjaantunee toivottavasti pelin päivityksellä jossain vaiheessa.

Niin joo, storeenhan tuli eilen se Ice Breaker -auto ladattavaksi (ilmaiseksi), joka siis on tuunattu jäätelöauto. Vähän tunnelmia siitä:

Aluksi en ollut mitenkään kauheen innostunut siitä, että kyseessä on tuunattu jäätelöauto, mutta se koituikin mahtavaksi kruisailu- ja stunttiautoksi. Se on nopea, kestävä ja kiipeää mäet helposti, eli tämä siis ylitti odotukset räikeästi! Kannattaa ehdottomasti ladata!

Ajelin sillä vaikka kuinka kauan "holtittomasti" tuolla desertillä kaiken maailman töyssyistä ja hypyistä ja ei meinannut alkaa millään edes savuttaa. Tässähän on siis valmiiksi kaikki upgradet täysillä, kun tuolta black marketista hommaa.

Tuli sitten tämäkin peli hankittua. Loistavaa mättöä ollut tähän asti mutta agency tehtävien saamiseksi pitää tehdä aivan liikaa kaaosta. MIten niitä Triggered Explosives-pommeja käytetään? Ne heitetään L2 mut miten ne räjäytetää.

Tuli sitten tämäkin peli hankittua. Loistavaa mättöä ollut tähän asti mutta agency tehtävien saamiseksi pitää tehdä aivan liikaa kaaosta. MIten niitä Triggered Explosives-pommeja käytetään? Ne heitetään L2 mut miten ne räjäytetää.
Pidät L2 pohjassa. :p

Tuo on tunnettu bugi itse pelissä. Ei ole siis vikaa Pleikkarissa tai missään muuallakaan. Korjaantunee toivottavasti pelin päivityksellä jossain vaiheessa.

Huh mä oon jo epäilly, et lukija vetelee viimesiä, mut tuntuu jotenki et nää uudet pelit on jotenki sählättyjä, ku kaatuilee hyvin usein läpipeluun aikana. (heavy rain 3krt. ja GoW 6krt.)

Joo toi pelin lopetus tiltti on täälläkin käynyt monta kertaa.

Peli menty läpi Normal tasolla 87%. (n. 270 paikkaa 100%, kaikki Faction itemit yms). Peliaikaa kertynyt 73 h. Mutta vielä jaksaa palata rellestämään. Suosikki autoksi on noussut Boyd Fireflame 544 (klik!)

Onko kukaan löytänyt (kirjaimellisesti KUKAAN) Valdenbildt Leisrelineria??

Alotin juuri pelin alusta Hardcore vaikeus asteella Platina pokaalin kiilto silmissä.
Ei kauheasti eroa Normaaliin. Vihuilla parempi sihti, enemmän Elite-sotilaita yms.

Ylös Bottom