Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Just Cause 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Just Cause 2 [PS3]

Siinä tehtävässa kun mennään helikopterilla sinne jäätiköllä olevaan baseen, mistä pitäisi pelastaa se nainen. Ekana pitää tuhota neljä jotain juttua. Olin saanut tuhottua kolme paikkaa ja basen suoritus-prossa oli n. 90%. Sit kuolin just ennen neljättä kohdetta. Joutusin aloittaa aivan alusta ja basen suoritus-prossa oli 3%. Arvatkaa lensikö muutama kirosana:mad:

Heh, itelläni sama juttu... ja vielä kolme kertaa... aina kun pääsi neljänteen kohteeseen niin sinkomies jysäytti päin näköä. Voin sanoa että kyllä ketutti harvinaisen raskaasti.

Itse olen muistaakseni tehnyt vasta 3 pääjuonen (Agency) tehtävää ja kuuleman mukaan niitä onkin vain 7 yhteensä. Miten peli jatkuu, kun kaikki pääjuonen tehtävät on tehty? Kai sinne kartalle pääsee jatkamaan esim. rikollijärjestöjen Faction tehtäviä yms?

Vaikka olet suorittanut kaikki päätehtävät niin pystyt jatkamaan peliä eteenpäin. Muistaakseni luin jostakin, että peli ei periaatteessa lopu ollenkaan vaikka olisitkin tehnyt kaiken mahdollisen pelissä.

Sammoista kysyisin onko kakkoinen parempi kuin 1? Oli 1 ihan pelattava, mutta siinä oli muutama kohta jotka häiritsivät mua. Ylttääkö tää GTA IV:n tasolle?

Sammoista kysyisin onko kakkoinen parempi kuin 1? Oli 1 ihan pelattava, mutta siinä oli muutama kohta jotka häiritsivät mua. Ylttääkö tää GTA IV:n tasolle?

Ykköstä en oo pelannu mutta kaveri joka sitä on pelannut ni sano, että ykkönen ei ole mitään verrattuna kakkoseen. :cool:

Ei herranjumala. Lataa ja kokeile se demo! Ja jos sen jälkeen vielä viitsit verrata tätä GTA IV:n niin poistu internetistä.

GTA IV:tä ja JC2:sta ei oikein voi verrata. GTA IV rakentuu pitkälti hyvään juoneen ja loistavien hahmojen dialogiin, kun taas JC2:sen välianimaatiot ovat ehkä tarkoituksella niin B-luokkaa ettei mitään rajaa. Molemmissa peleissä toki voit rellestää isosa hiekkalaatikossa, mutta JC2:ssa oikeasti tuntuu siltä että mitä vaan voi tehdä ja minne vaan voi mennä. Sinun ei tarvitse viedä kaveria baariin kerätäksesi respectiä kuten GTA IV:ssa ja pääset alas talojen katolta liitovarjolla. Tämän koin pahaksi rajoitukseksi GTA IV:ssa.

Kaiken kaikkiaan Just Cause 2 pesee GTA IV:sen grafiikassa, fysiikassa ja ennen kaikkea hauskuudessa. Tätä peliä on niin helkutin hauska pelata!

ps. jättäkää aivot narikkaan

Kaiken kaikkiaan Just Cause 2 pesee GTA IV:sen grafiikassa, fysiikassa ja ennen kaikkea hauskuudessa.
Nyt meni jutut kyllä ohi suun, fysiikassa mikään ei tällä hetkellä päihitä Euphoriaa, ei mikään.

Mutta itse en edes lähtisi vertailemaan IV:ta JC:hn. Koska tähänkin pätee sama vanha virsi, ne ovat kaksi aivan eri peliä. GTA on tosiaan tarina vetoisempi ja sellaisena valovuosien päässä Just Causessa. JC taas keskittyy täysin yleiseen perseilyyn missä se onkin genrensä ylivoimaisin dominantti. Kaksi aivan erinlaista peliä, kaksi aivan erinlaista kokemusta.

Lajityypeissään kumpikin on sanbox-pelien ehdotonta kuninkuusluokkaa.

Kaiken kaikkiaan Just Cause 2 pesee GTA IV:sen grafiikassa, fysiikassa ja ennen kaikkea hauskuudessa.

IMHO vaikka JC2 on aika GOTY-matskua ja meikä tykkää pelistä ihan hitosti, niin kyllä fysiikkamoottorina Euphoria menee pitkälti edellä. JC2 ainut miinuspuoli IMO on ajoneuvojen kankea käyttäytyminen johon tosin kyllä tottuu.

EDIT: Noniin nopee söi jälleen hitaan. Sen verran vielä, että JC2 Euphoria-moottorilla olis MULLE aivan varmasti GOTY.

Nyt meni jutut kyllä ohi suun, fysiikassa mikään ei tällä hetkellä päihitä Euphoriaa, ei mikään.
Allekirjoitan. Toivottavasti tulevaisuudessa nähdään lisää pelejä, jotka käyttävät kyseistä fysiikkamoottoria. On nimittäin niin mellevä! :)

Miten hitossa te pääsette noita Basejump tehtäviä läpi? Pitääkö käyttää laskuvarjoa vai miten?

Mulle tuottaa ongelmia =/ Vähän liian vauhdikkaita nuo hypyt ja ohjaus niin herkkä.

Itselläni ollut muutamat hupaiset hetket pelissä. Tarttumakoukulla kyllä pystyy tekemään ties mitä kaikkea. Varsinkin ollut hauskaa viskoa jengiä alas vuorilta ja katsoa varmaan 5 min kun ne lähestyvät maata ilman laskuvarjoa. Erinomainen peli, vaikka ei ehkä suositeltava tarinapelaajille mutta hiekkalaatikko ihmisille mannaa taivaasta :D

Miten hitossa te pääsette noita Basejump tehtäviä läpi? Pitääkö käyttää laskuvarjoa vai miten?

Mulle tuottaa ongelmia =/ Vähän liian vauhdikkaita nuo hypyt ja ohjaus niin herkkä.

Joo eka vedät mikkä pystyy ilman laskuvarjoo ja sit jos ei saa enää ni varjo auki ja koukun kanssa liikuskelet.

Tänään tuli LE versio postilootaan eikä kestänyt tulla thehutilta kun sen 3-4 työpäivää. Peli on niin törkeen hyvä, tekemist on niin paljo ettei tiedä mitä tekis. ja grafiikka on uskomatonta. Ja juuri nuo kisat on älyttömän hauskoja. Ja ite tykkään tosi paljo kaikkien laitteiden ohjattavuudesta yms. tehtävät ovat minun mielestä todella hyviä ehkä jossakin kohtii toistaa itseään mutta ei kyl yhtään haittaa. Ei kyl malta lopettaa pelaamista:p

Apuja kaivattais

Pitäs tehä tehtävä jossa tuhotaan yks öljynporaus lautta MUTTA olen nähtävästi aiemmin jo tuhonnut kurjen sieltä joten damage palikka jää aina sitä pientä vaille vajaaksi. Voiko tuota muuten läpäistä kuin aloittamalla koko peli alusta? Prkl jos näin on...:mad:

Pitäs tehä tehtävä jossa tuhotaan yks öljynporaus lautta MUTTA olen nähtävästi aiemmin jo tuhonnut kurjen sieltä joten damage palikka jää aina sitä pientä vaille vajaaksi. Voiko tuota muuten läpäistä kuin aloittamalla koko peli alusta? Prkl jos näin on...:mad:

Itsekin etsiskelin pitkään ja pohdin mikä ihme on muka vielä tuhoamatta, mutta siellä jalkojen yläpuolella on semmosia tankkeja jotka pitää räjäyttää. Tässä toimii parhaiten helikopteri.

Allekirjoitan. Toivottavasti tulevaisuudessa nähdään lisää pelejä, jotka käyttävät kyseistä fysiikkamoottoria. On nimittäin niin mellevä! :)

Sillä erotuksella toki, että Euphoriahan ei missään nimessä ole fysiikkamoottori. Pieniä juttuja kai, mutta kyllähän se pitäisi tietää. :rolleyes:

Ja sinänsä tuo fysiikkamallinnus on makuasia GTA IV:n ja JC:n suhteen, että toinen tähtää realismiin, toinen.. Ei niinkään. Riippuu kummasta pitää. Euphoria-animaatiot nyt tietysti ovat omaa luokkaansa vrt JC:n räsynukkeihin, joilla on ehkä muutama realistisen aktiivinen nivel esimerkiksi räjähdyksessä lentäessä.

Viisi tuntia takana ja siviiliautot katos. Miten kauan pitää pelata että tulee takasin, kun se on ihan hemmetin tylsää kun autoja ei löydä ja aja missään

Itsekin etsiskelin pitkään ja pohdin mikä ihme on muka vielä tuhoamatta, mutta siellä jalkojen yläpuolella on semmosia tankkeja jotka pitää räjäyttää. Tässä toimii parhaiten helikopteri.

Tankit tarkistettu moneen kertaan, kaikki muuntajat ja generaattorit rikki jne...taitaa olla siitä nostokurjesta kiinni:(

Viisi tuntia takana ja siviiliautot katos. Miten kauan pitää pelata että tulee takasin, kun se on ihan hemmetin tylsää kun autoja ei löydä ja aja missään

En omista peliä, mut luin foorumeilta tämmöiset vinkit.

"I think this thread can close beceause there are several solutions now...

like extraction
a race
doing a mission
causing more chaos
restart game

so i think its solved there should be a patch but its not needed fast. anyway thanks for this great game avalanche studios!!"

Kuulemma kaikkilla noi ei auta, mut kannattaa vaa jatkaa peliä.

Ylös Bottom