Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Just Cause 3

Vastaus: Just Cause 3

Enpä heti hokannut noita keltaisia tehtäviä kun kattelin kartasta vaan sitä ensimmäistä saarta ja sen avoimia tehtäviä.. :D Eli eikun niitä tekemään. Boxilla on itellä ihan hyvin toiminu peli, mitä nyt jotain tyhmiä bugeja missä tavarat leijuu ilmassa tai autot pomppii tiellä yms. Ainoo mikä tuskastuttaa on noi latausajat, muuten oikein makeeta menoo..
 
Vastaus: Just Cause 3

Peli ois muoveissa pöydällä, vaan onko oikeasti niin buginen ettei kehtaisi availla? Toisaalta hain peliltä vapaata rellestelyä ja huumoria, jota varmaan löytyy vioista huolimattakin. Mitään juonellista antia en juuri odottanut. Latausajat ovat tietysti ikävä miinus, mutta jospa niitä joskus patchitaan. Tai muita bugeja.. Joo kyllä minä tuon avaan. Vastasin siis itselleni jo. ;)
 
Vastaus: Just Cause 3

Peli ois muoveissa pöydällä, vaan onko oikeasti niin buginen ettei kehtaisi availla? Toisaalta hain peliltä vapaata rellestelyä ja huumoria, jota varmaan löytyy vioista huolimattakin. Mitään juonellista antia en juuri odottanut. Latausajat ovat tietysti ikävä miinus, mutta jospa niitä joskus patchitaan. Tai muita bugeja.. Joo kyllä minä tuon avaan. Vastasin siis itselleni jo. ;)

Juuri tuohon huumori kategoriaan tämän pelin bugit itsellä ainakin menevät. Ihan hauskaa esim nähdä miten objektit/tyypit bugaavat pahasti ja sinkoavat minne sattuu.
Vähän pilke silmäkulmassa nämä just causet on mielestäni aina tehty.

Todellinen hauskuus alkaa kunhan saavat multiplayer modin tehtyä.
 
Vastaus: Just Cause 3

On tässä pelissä huonotkin puolensa. nimittäin sellaista, että rupeaa naurattamaan eikä pysty ohjaamaan kunnolla. Lensin potkurikoneella sellaista isoa
 
Vastaus: Just Cause 3

no jospa nyt onnistuu. olin sanomassa, lensin potkurikonetta päin sellasta isoa monitaso satelliitti hökötystä joka oli rannikolla meressä. Rupesi naurattamaan niin pirusti kun moottori prötäsi kun laskin kierroksia saadakseni tähtäykseen isoimman lautasen. sain ohjattua koneen päin ja juuri ennen törmäystä hyppäsin koneesta satelliitissa olevalle tasanteelle. Selvisin törmäyksestä hengissä, mutta lentokone jäi sille samalle tasanteelle ja räjähti juuri ennen kun kerkesin etsiä pakopaikkaa. Siis henki lähti mutta ei haitannut yhtään koska se oli niin koominen tilanne. Toinen siisti havainto: ihmettelin kun oli 4:tähteä ja menin piiloon luolaan on muuten hyvä pakopaikka. Olin sielä kaikessa rauhassa yhtäkkiä edessäni oli punaiset osoitinviivat. rannikkovartiosto rupesi ampumaan tykeillä veneestä. Oli muuten pikkaisen kova yllätys.
 
Vastaus: Just Cause 3

Nyt tuli oma enkka, Tank frenzy 1 haasteen lopetus lataa pelimaailmaa jopa 5min!!!!! Veikkaan että jopa nopeammin käynnistäisi pelin uudelleen :(
 
Vastaus: Just Cause 3

Mulla on pari tehtävää mut ne on lukittu ja olen yritänyt niitä availla mutten onnistu miten ne saa auki
 
Vastaus: Just Cause 3

Nyt tuli oma enkka, Tank frenzy 1 haasteen lopetus lataa pelimaailmaa jopa 5min!!!!! Veikkaan että jopa nopeammin käynnistäisi pelin uudelleen :(

Jestas. Tässä kohtaa täytyy sanoa, että onneksi valitsin pc-version, vaikka PSN puolella olisi ollut pelikavereita vertailuita varten paremmin.
 
Vastaus: Just Cause 3

Nyt tuli oma enkka, Tank frenzy 1 haasteen lopetus lataa pelimaailmaa jopa 5min!!!!! Veikkaan että jopa nopeammin käynnistäisi pelin uudelleen :(

Tämä on kummallinen juttu, minulla hitain lataus on peliä käynnistäessä. Itse pelissä haastetehtävät latautuvat ensimmäisellä kerralla n. 10-15 s. ja replaylla n. 30-40s. Päätehtävät ja fast travel lataa n. 30 s. Pitänee vielä kellon kanssa testailla. Peli on koko ajan toiminut aivan tasaisesti.

Ainoat ongelmat mitä pelissä on vastaan tullut on nuo pätkivät Squaren serverit ja 2 kertaa peli on heittänyt dashboardiin.
 
Vastaus: Just Cause 3

Niinhän siinä lukee olen availlut tukikohtia jos niillä aukeisi mutta ei joku multa puuttuu kun lukee liberate 1 more provinses

Provinssiin kuuluu useita kyliä ja tukikohtia, sun pitää vapauttaa ne kaikki, sä näet provinssin rajat kartassa ja rajojen sisäpuolella pitää vapauttaa. Mulla oli äske sama, seuraava tehtävä vaati kolmen provinssin avaamista, joka tarkotti yhteensä 4 ison tukikohdan tuhoomista ja 8 kylän vapauttamista, vähän alko korpeamaan
 
Vastaus: Just Cause 3

On tää kyllä aika läppää välillä, noi peurat on kyl sekasin ku ne bugittaa omiaan välillä.. Auto ajo vastaan missä peura mutustaa konepeltiä ja yhellä kertaa peura kävi siviilin kimppuun ja vauhkoontu ja taas jämähti jonku konepellille juokseen.. :D Noilla naruilla saa skootterinunnat välillä laukastua taivaalle hienosti ja kaikkee muuta älytöntä. On tää pirun viihdyttävä peli kyllä :D
 
Vastaus: Just Cause 3

60 fps olisi kiva, myös 30 fps olisi kiva. Tämä 10-30 fps kirjaimellisesti vähän tökkii. Tulee ihan mieleen jotkut huonosti tehdyt PS1 pelit.

Muutenhan peli on erinomaista Just Cause viihdettä ja mielestäni huomattavasti parempi mitä Just Cause 2. En ole mikään hirveän kekseliäs pelaaja, mutta siitä huolimatta kokoajan tulee jotain jännää tekemistä. Eikä mene liian toiston puolelle, kuten JC2:ssa.

Kohta on eka saari kokonaan vapautettu, ihan hauskoja noi tehtävätkin olleet. Niissä on kyllä välillä niin kova rähinä päällä, että fps kyykkää ihan täysin.
 
Vastaus: Just Cause 3

Provinssiin kuuluu useita kyliä ja tukikohtia, sun pitää vapauttaa ne kaikki, sä näet provinssin rajat kartassa ja rajojen sisäpuolella pitää vapauttaa. Mulla oli äske sama, seuraava tehtävä vaati kolmen provinssin avaamista, joka tarkotti yhteensä 4 ison tukikohdan tuhoomista ja 8 kylän vapauttamista, vähän alko korpeamaan
Kiitos neuvoista onnistuihan se vihdoin
 
Vastaus: Just Cause 3

Meikäläiseen tämä peli on kolahtanut todella lujaa. Jopa niin lujaa, että tuli pitkästä aikaa väkerrettyä pieni videopätkä. https://www.youtube.com/watch?v=oCoiLDUs2JU

Varsinkin, kun on saanut grapplingin, wingsuitin ja räjähteet upgreidattua, niin tuossa komeassa maailmassa on vain hienoa riehua. Peli jatkaa siitä mihin JC2 jäi. Pienin viilauksin maustettuna.
 
Vastaus: Just Cause 3

Mikähän minun pelille tuli olen viimeisessä tehtävässä ja yhtäkkiä se heittää pois kuvia pyörii taustalla ja lataa mutta mitään ei tapahdu
 
Vastaus: Just Cause 3

JC2 iski minuun tosi kovaa ja mietin vähän tätä itselle pienimuotoiseksi joululahjaksi jahka saa Falloutin pelattua alta pois. Kyselisin vain sellaista, että löytyykö tästä perus kylien ja tukikohtien lisäksi vähän "spesiaalimpia" alueita? En ole meinaan niissä vähissä videoissa mitä olen katsonut sattunut näkemään. Tarkoitan siis tyyliin kakkosen mile high club, vuorilla oleva jäätikkö, etelästä pieneltä saarelta löytyvä kiva kolmiohotelli ja "pääkallosaari", Lost-saarta unohtamatta. Tykkäsin kakkosessa tutkia alueita, koska sieltä löytyi vähän myös näitä erikoisempia rakennuksia.
 
Vastaus: Just Cause 3

JC2 iski minuun tosi kovaa ja mietin vähän tätä itselle pienimuotoiseksi joululahjaksi jahka saa Falloutin pelattua alta pois. Kyselisin vain sellaista, että löytyykö tästä perus kylien ja tukikohtien lisäksi vähän "spesiaalimpia" alueita? En ole meinaan niissä vähissä videoissa mitä olen katsonut sattunut näkemään. Tarkoitan siis tyyliin kakkosen mile high club, vuorilla oleva jäätikkö, etelästä pieneltä saarelta löytyvä kiva kolmiohotelli ja "pääkallosaari", Lost-saarta unohtamatta. Tykkäsin kakkosessa tutkia alueita, koska sieltä löytyi vähän myös näitä erikoisempia rakennuksia.

Ei löydy, Mile High Club löytyy mutta se on syöksynyt maahan ja on ihan totaalisen hajalla, se on lähinnä vain pieni nyökkäys JC2:n suuntaan. Ainut mitä voi pitää jonain spesiaalialueena on kartan vasemmasta yläkulmasta löytyvä turhan iso tulivuorisaari minkä on vissiin tarkoitus olla vähän niinkuin Pompeiji, siellä on paljon vanhoja raunioita ja keskellä saarta on kytevä tulivuori (aika vaisu sellainen), mutta muuten saari on tyhjä. En ymmärrä sen paikan pointtia että miksi lisätä noin iso paikka ja se on ihan tyhjillään, on siellä vissiin joku luola jossa on pääkallon muotoinen suuaukko mutta luola itsessään on tyhjä.

Mutta muuten tässä on vain toistensa kanssa samannäköisiä kyliä joissa on ne samat chaos-objektit kaikissa, ja sitten sotilastukikohtia. Ite oon jo ihan täysin kyllästynyt peliin, en jaksa pelata tarinaa eteenpäin kun se on niin tavattoman huono ja huono ääninäyttely aiheuttaa sen että skippaan suurimman osan videoista. Eikä noita alueitakaan jaksa vapauttaa kun ne on aina samanlaisia settejä, ei pysty ei kiinnosta. Lopulta kun se alkuhuuma laskee niin huomaa että toi rellestely on vaan niiden samojen bensatankkien ja sähkökaappien räjäyttelyä, yleensä taistelukopterin puikoissa koska se on varmaan aika/hyötysuhteeltaan tehokkain ratkaisu. Turhaan siellä maassa juoksee sellaisten minigun-jätkien seassa jotka kestävät yhden rynkynlippaallisen läheltä kun voi ilmasta ampua kaikki paskaks heavy ohjuksilla.
 
Vastaus: Just Cause 3

Lataushidasteluissa tuli huomattua että PS napilla paluu dashiin ja sitten takaisin peliin aiheuttaa lataumittarissa mittavan hypyn eteenpäin... ensin mietin että se kerkiää ladata taustalla mutta eihän peli "etene" jos mennään dashiin?? noh nyt näkyy olevan netissä samnsuuntaista havaintoa että tuon tyylisellä kikalla latausajan pienentyisi.. outo bugitus kaikenkaikkiaan
 
Ylös Bottom