Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Just Cause

Vastaus: Just Cause

Hemmetin hieno peli, mutta aivan surkea ainakin demon perusteella. Täysin persoonatonta juoksentelua ja lentelyä raivostuttavan musiikin saattelemana... Ei vakuuttanut muulla kuin grafiikoillaan.
 
Vastaus: Just Cause

Varsin viihdyttävää toimintaa, tosin en kyllä lähtis hehkuttamaan ihan hirveesti. Peli on kyllä kivan näköinen taivaalla liihottaessa, mutta eipä se maankamaralla mitenkään hehku. Jotenkin meno on hiukan jäykän olosta, jalan ja autolla, tulee hiukan Merceneries mieleen...Kyllä ton varmaan peli puutteeseen hankkii.
 
Vastaus: Just Cause

Ei jotenkin onnistunut sytyttämään itteä tuo demo. Tosi hienon
näkönen, ja laskuvarjolla helikopterista hypättäessä makea fiilis,
mutta maailmasta oli jotenkin eloton mercenariesin tapaan..
Täytyy kuitenkin pitää silmällä..
 
Vastaus: Just Cause

itse olen aika rajoilla tämän pelin kanssa. En paljon odottanutkaan, mutta ei se paljon antanutkaan. Grafiikat ovat selkeästi hienomman näkösiä, mitä videot ovat antaneet olettaa. Tästä demosta olisi voinut mahd. saada mainion pelkästään sisällyttämällä Grappling gunin menoon mukaan. Korjatkaa, jos olen väärässä, koska itse sitä en saanut käyttöön.
 
Vastaus: Just Cause

Mukavan tuntuista menoa tuo demo tarjoaa. Sopivasti läskiksi vedetty GTA-FarCry (sen trooppisen saaren takia, tietenkin :)) -hybridi - tykkäsin! Harmittavan buginen tosin vielä. Esimerkiksi muutaman kerran autoa kaapatessa kuljettajan puoleinen ovi jäi jumittamaan. Ei auttanut kuin kiertää toisesta ovesta sisään. Lisäksi autot töksähtivät välillä ikävän näköisesti objekteihin, esimerkiksi tiesulkuihin. Jos näitä pieniä mutta häiritseviä virheitä saadaan vielä hiottua ja korjattua lopulliseen koodiin, hankin tämän takuuvarmasti!
 
Vastaus: Just Cause

Vaikutelmia. No.

+ peli oli todella sulava. nyt vasta tajusin kuinka nykivä Saints Rown demo on.
+ kyllähän tämä yleisesti ottaen on kaunista katsottavaa.
+ ilmasta maahan ja varmaan merillekin siirrytään saumattomasti.
+ stuntit on hyvä idea ja tuo peliin hauskuutta, mutta....

- ...ne eivät tunnu miltään jos äijä ilman ponnistusta porttautuu auton katolle. Näissä pitäisi nähdä vaivaa, että temput tuntuisivat huimilta. Tällaisenaan hieman itseasiassa ei tule impaktia. Vesitetty.
- Autoaimia ei ole pakko käyttää, koska se auttaa liikaa. Jos ei käytä, niin sitten voi valittaa näkymättömästä valkoisesta pienestä kursorista.
- Räiskintä uskomattoman tylsää ja aivotonta touhua. Huonointa ammuskelua pitkään aikaan.
- Hahmot/ajoneuvot kuolevat/räjähtävät ankeasti.


Saapa nähdä.
 
Vastaus: Just Cause

Juu. Eipä tuo demo tosiaan hirveästi säväyttänyt. Grafiikka on liian lelumaista ja grafiikka ei piirry kovin kauas(esim puiden varjot piirtyvät vasta aivan lähellä), tosin ruudunpäivitys on hyvä. Pelin suurin heikkous tuntui olevan hahmon ohjattavuus. Aivan kuin hahmo olisi jokin puupökkelö, ei näin.
 
Vastaus: Just Cause

Pelin julkaisupäiväksi Euroopassa on nyt virallistettu 22. syyskuuta. Pohjois-Amerikkaan sitten 27. päivä ;)
 
Vastaus: Just Cause

Äh, aika palikka oli toi demo. Sai naureskella mm. kun äijä pomppaa auton ratista katolle ja silti autoa pystyy ohjaileen. Aika kovis. Kyllähän tuo nättiä karamellia on, mutta peli itsessään ei kyllä kummoinen ollut, vaikka tahkosin sen läpi (+ toki muutama yritys sitä ennen).
 
Vastaus: Just Cause

Avalancen sivuilta:

The Just Cause Xbox 360 demo has today been downloaded no less than 356 168 times from Xbox Live Marketplace!

To all Just Cause fans: Thanks for all the great feedback! We are aware of some of the issues commented and please remember that the demo does not represent the final quality of the game (both the PC and Xbox 360 demo). Some of the differences between the retail and demo versions are:

-Physics tweaked vehicle handling is improved in the retail versions.
-Graphics updates including improved landscape graphics.
-There are no "mission areas" (which leads to mission failed if left) in retail version.

Olin jo muutenkin hankkimassa, mutta nyt olen vielä enemmän innostunut:D
 
Vastaus: Just Cause

Tämän pelin demoa on tullut esiteltyä ympäriinsä. Pelissä, demon perusteella, on näyttävin kuvaus metsästä mitä nähnyt ehkä koskaan näin pelien kautta. Tuohon samaan kun saisi Ghost Recon 2 -tyylisen kolmannen persoonan puhtaan verkkosodan niin nam.
 
Vastaus: Just Cause

Ihan vain huvikseni tässä päivien ratoksi olen väsännyt pienoista trailerintapaista pelistä: JCT. Ehkä kokoversiosta jaksaa tehdä tosissaan jotain. On se vain niin hieno.
 
Vastaus: Just Cause

Loistava traileri!:D Kun itse pelikin olisi tehty yhtä hyvällä tyylitajulla, olisi se jopa hankinnan arvoinen ;)
 
Vastaus: Just Cause

Paavi sanoi:
Ihan vain huvikseni tässä päivien ratoksi olen väsännyt pienoista trailerintapaista pelistä: JCT. Ehkä kokoversiosta jaksaa tehdä tosissaan jotain. On se vain niin hieno.

Upea video taas kerran ja hienolla biisillä tottakai. Peli on kuitenkin vielä täysin kysymysmerkin alla. Katsotaan nyt ensin arvostelut.
 
Vastaus: Just Cause

Sori etukäteen, mut pakko huomauttaa trailerista ehkä maailman suurin juttu: se on September 22nd eikä 22th :D En voi itelleni mitään.
 
Vastaus: Just Cause

Kiitos Pouppi. Herkullista katsottavaa tuo video. Hulluja stuntteja tuo Rico vetää.
 
Vastaus: Just Cause

viltsr sanoi:
Sori etukäteen, mut pakko huomauttaa trailerista ehkä maailman suurin juttu: se on September 22nd eikä 22th :D En voi itelleni mitään.

Tosiaan, sattu ptyo pienoinen ;) Aluksi oli eri päivämäärä tuossa, ja unhoitin vaihtaa päätettä =P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom