Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Just Cause

GameFreak

New Member
Eikö todellakaan voi tallentaa tässä pelissä muuta kuin safe house:ssa?
Rasittavaa rampata GTA tyyliin aina tallentamaan kun mene tallentamisessa kauemmin kuin esim. sivutehtävien tekemisessä.
Onneksi Saint Row:ssa oli älyty laittaa tallennus myös valikkoon,
 
Vastaus: Just Cause

pda valikosta voit valita että helikopterilla tulee kaveri hakemaan ja vie safe housee :cool:
 
Vastaus: Just Cause

aIIu sanoi:
pda valikosta voit valita että helikopterilla tulee kaveri hakemaan ja vie safe housee :cool:

Juu tiedän tuon mutta olisi ollut paljon järkevämpää tehdä tallennussystemi kuten esim. Saint Row:ssa.
 
Vastaus: Just Cause

Miten tapetaan presidentti lentokoneessa?
Ohjeissa sanotaan että ei saa ampua vain suoraan sitä ja olen lennellyt jo tunnin verran hävittäjällä ja yrittänyt aina hypätä ja kaapata konetta mutta en onnistu...onkohan edes mahdollista kun ampuminenkaan ei tehoa koneeseen.
 
Vastaus: Just Cause

Kyllä sinne vaan pitikin mennä suoraan ja pelin tarinamoodi loppui tähän...ei kyllä kovin pitkä tarina olut tässä mutta onhan tässä paljon muuta tekemistä.
 
Vastaus: Just Cause

Yksi sininne pallukka olisi keräämättä jotta saisi kaikki ne collect missionit tehtyä, mutta
Pallukka on siellä tehtaassa kukkulan päällä, mutta eihän sitä mistään löydy. Olisko mitään vinkkiä mistä sitä lähtis kiipeilemään?
 
Vastaus: Just Cause

Jopo sanoi:
Yksi sininne pallukka olisi keräämättä jotta saisi kaikki ne collect missionit tehtyä, mutta
Pallukka on siellä tehtaassa kukkulan päällä, mutta eihän sitä mistään löydy. Olisko mitään vinkkiä mistä sitä lähtis kiipeilemään?

Mulla on ihan sama brobleema. :D
 
Vastaus: Just Cause

GameFreak sanoi:
Mulla on ihan sama brobleema. :D

En ole varma, puhummeko samasta pallukasta, mutta ainakin yhden tehtään piipun ympärillä kulkevalla tasanteella oli eräs pallukka.
 
Vastaus: Just Cause

Paavi sanoi:
En ole varma, puhummeko samasta pallukasta, mutta ainakin yhden tehtään piipun ympärillä kulkevalla tasanteella oli eräs pallukka.

oolright, pitääpä katsastaa ne. Kiitos

Jep, siellähän se oli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom