Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Marvel

New Member
Eli kadutko Psn nimeäsi niin että haluaisit sen vaihtaa? Minä kadun en pidä salvellinus42 ollenkaan :mad:
 
Vastaus: Kadutko Omaa Psn nimeäsi?

Omaan Master Account -nimeeni olen tyytyväinen, mutta molemmat sivunikkini sen sijaan haluaisin vaihtaa, etenkin toinen on harvinaisen typerä ja hätäisesti keksitty - etenkään, kun ääkkösiä ei voi käyttää. Ja toisekseen - minusta on törkeää, että tiettyjä nimiä ei voi käyttää kielikysymyksen takia. Eräs tuttuni haluaisi käyttää Punda-sanaa nimimerkissään, mutta sitä ei hyväksytä - sattuu tarkoittamaan jotain rumaa eräällä kielellä.

Oma mielipiteeni on, että jos se nyt on pakko olla vaikka Master_Yoda, joka on tietenkin varattu, niin on todella typerää laittaa esim. 3455654 siihen perään. Numerot (tai muut ylimääräiset merkit) vain pilaavat nimimerkin. Maailmassa on miljardeja sanoja, joista voi kehittää nimimerkin - jos ei niistä keksi jotain omaperäistä, yksilöllistä nimeä, niin se on mielikuvituksen puutetta tai laiskuutta. Sama juttu jos käytetään isoja ja pieniä kirjaimia sekaisin tai nikki on haudattu vaikkapa X-kirjainten sekaan.
 
Vastaus: Kadutko Omaa Psn nimeäsi?

Samaa mieltä että lähes poikkeuksesta numerot pilaa hyvän nimimerkin, omasta mielestä hyvä nimimerkki tulee olla uniikki ja sopivan simppeli.

Jonkinnäköinen ilmiö näyttää myös olevan "Xxx" päätteiset sekä alkuiset nimimerkit...

Ja kyllä olen tyytyväinen nykyiseen SEN nimimerkkiini.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

En kadu nimimerkkiäni, koska aina kun satun jonkun ennaltatuntemattoman suomalaisen kanssa samaan peliin, hän alkaa nauraa. :D
Nimimerkki on myös simppeli ja selkeä, ilman turhia äxiä tai numeroita.

Mielestäni nimimerkki pitäisi myös aina aloittaa ISOLLA alkukirjaimella, koska se näyttää järkevämmältä, lukuunottamatta joitain poikkeuksia.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

En kadu nimimerkkiäni, koska aina kun satun jonkun ennaltatuntemattoman suomalaisen kanssa samaan peliin, hän alkaa nauraa. :D
Nimimerkki on myös simppeli ja selkeä, ilman turhia äxiä tai numeroita.

Mielestäni nimimerkki pitäisi myös aina aloittaa ISOLLA alkukirjaimella, koska se näyttää järkevämmältä, lukuunottamatta joitain poikkeuksia.

Totta mutta unohdin tehdä uuden käyttäjän ja tällä on jo paljon trophyja :(
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Ei mene päivääkään etten katuisi. :D

Joku nimentapainen se pitää kuitenkin minullakin olla, joten nykyisellä mennään suurella todennäköisyydellä loppuun asti, niin rankkaa kuin se sitten onkin.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Ainut asia mikä kadutta omassa nimessä on, että pelkkää YGrizzly nimeä ei jostain syystä saanut joten perään piti laittaa tuo alaviiva.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Olisi kyllä kiva että tulisi sama ominaisuus kuin LIVE:ssä että saisi sen vaihtaa vaikka maksusta... eli siis hieman kaduttaa.

Omani on lainattu suoraan "julkkikselta" :rolleyes: Tuo alaviiva tulee koska alkuperäinen jäi PS2:n nettiin ja ilmeisesti samaa ei saanut käyttää. Myös Xboxin omistaessani oli käytössä sama, tosin ilman alaviivaa. Olisi tuo kiva vaihtaa johonkin persoonallisempaan.. vaikka pienestä maksustakin. Tässä olisi varmasti hyvä pikku lisätienesti Sonylle. Microsoft sen jo hokasi.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Olisi tuo kiva vaihtaa johonkin persoonallisempaan.. vaikka pienestä maksustakin. Tässä olisi varmasti hyvä pikku lisätienesti Sonylle. Microsoft sen jo hokasi.

Tuota minäkin ihmettelen. Parin kuvan teemoja ja muuta sälää voi kyllä ostaa, mutta ei tällaista hyödyllisempää asiaa. :) Hyvään palveluun voisi tosin mielestäni kuulua esim. yksi ilmainen vaihtokerta kahden vuoden sisään, mutta maksullinen nimenvaihto olisi myös tervetullut juttu. Vapaaehtoistahan sen ostaminen on.

Itse en kadu omaani, mutta elämä ja tyyli nyt vaan muuttuu vuosien varrella.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Itse en kadu omaani, mutta elämä ja tyyli nyt vaan muuttuu vuosien varrella.
Muistaa kyllä ne ajat, kun nickiä tuli silloin tällöin vaihdeltua mutta kyllä nuo vuodet lopulta tekevät temppunsa ja johonkin enemmin tai myöhemmin sitten jämähtää. Trophy/achiaddiktio sitä identiteettikriisiä tietenkin eniten estää (uuden nickinhän saa ihan vaan tekemällä) mutta hienointa olisi pelikohtaisten trophiementien vapaaehtoinen nollaaminen. Saavutushoroksi en tunnustaudu mutta jotain kummaa lisätenhoa niiden jo kertaalleen suoritettujen saavutusten uudelleensuorittamiseen vain tuli, kun ne sai uudella tilillä kerätä toistamiseen :D
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

En kadu kun en ole ikinä käyttäny näitten vuosien aikana psn tai tule ikinä käyttämäänkään ;)
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Trophy/achiaddiktio sitä identiteettikriisiä tietenkin eniten estää (uuden nickinhän saa ihan vaan tekemällä) mutta hienointa olisi pelikohtaisten trophiementien vapaaehtoinen nollaaminen.

Useamman kerätyn ja muutaman vähää vaille saavutetun platinan jälkeen ei todellakaan edes pysty enää harkitsemaan identiteetin vaihdosta. Kaiken lisäksi on tullut tällä foorumilla luotua uraa jo jonkun aikaa tunnuksellani niin hyvässä kuin pahassa, joten senkään puolesta ei halua pyyhkiä menneisyyttään.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Kadunko omaa psn-nimeä? Kyllä :(
En kyllä tiedä miksi joskus aikoinaan tein niin hätäisesti sen psn nimen joka on "coolking111". Sama linja on myös konsolifin nimen kanssa "cooldude".

Joku ihmeen "cool", ei vastaa oikein minua henkilönä että olisin joku "cooli" persoona.

Normaalisti erillaisilla nettisivuilla nikkini on jotain tyyliin "JP" myös tuoksi mun kaverit kutsuu minua. Tuleepi toi "JP" omasta etunimestä: Jani-Patrik.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Pelkoa, vihaa ja rakkautta se nimimerkki on tosiaan viljellyt networkissa vuosien varrella :D. Silti mitään en vaihtaisi. Varsinkaan kun alakaa olemaan tuota tinanappia rinnuksissa jo kilokaupalla :cool:.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Mun nikki on isoin, kaunein ja parhain; eilen, tänään, huomenna, aina!!!
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Eipä tuo nickki ole kaduttanut...lempinimi tuli aikoinaan kv-tehtävissä ja siitä muunnos ns. mike-peitteillä oli tuo mike-one-charlie-charlie-one. Onneksi muut pelaajat sanovat kuitenkin mikiksi eikä lähde kirjaimellisesti lausumaan sitä :D
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Kyllä häpeän, koska colaolle26 muistuttaa liikaa ruottalaista :) . Sen jälkee aloin " häpeemää" kun sain tietää että olle on ruottalaine nimi.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Minä taas en kadu ollenkaan. Mä en vaa tiedä mut oon jollain tavalla jopa ylpeä omasta nimestäni :D
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Olen ihan tyytyväinen tähän kebardi nimeen, vaikken sitä itse valinnut. Veljeni teki tämän nickin ostettuaan PS3 80GB:n vuonna 2008, mutta hän ei pelannut ollenkaan netissä joten tämä on säilynyt itselläni. Tämä on helppo lausua ja kirjoittaa, ei ole ollut mitään ongelmaa. Monesti on kaikenlisäksi hauska kuunnella kun mikissä olevat pelaajat lausuvat "kebaardi, kebaardi".

Jos nyt saisin päättää minkä nimen antaisin, olisi se jotain tyyliin "FinnishAssasin" tai "Hannibal_Lecter" ;) Ehkä sitten tulevaisuudessa Playstation 4:n networkissa.
 
Vastaus: Kadutko omaa PSN-nimeäsi?

Kyllä häpeän, koska colaolle26 muistuttaa liikaa ruottalaista :) . Sen jälkee aloin " häpeemää" kun sain tietää että olle on ruottalaine nimi.

Heei, mikäs vika ruottalaisissa? Jokaisella merkittävällä osa-alueella parempia kuin "me". Parempia lätkässä, kauniimmat naiset, ansaitsevat parempaa palkkaa..

Ketjun aiheeseen en valitettavasti osaa sanoa juuta enkä jaata sillä oma PSN (vai onko se nyt SEN..) nimimerkki on ollut unohduksissa jo pidemmän aikaa.
 
Ylös Bottom