Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Vastaus: Kännykät

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/57430 <-Tuossa olisi yksi vaihtoehto, en ole yhtään katunut vaikka kyllä hiukan moitittavaakin löytyy, pienet liuskamaiset näppäimet (jos isot nakit niin haittaa) ja takakansi narskuu käytettäessä. Nuokin on lähinnä tottumuskysymyksiä. Itse olen tykännyt luurista ja mitään bugeja tai probleemia ei ole tullut vastaan.

Joo, tohon olinki jo tutustunut aikaisemmin. hmm.. Pitää vielä kahtella:)
 
Vastaus: Kännykät

Nokia 6101 ja Nokia 5310 MusicXpress. 6101 meni muutama kuukausi sitten rikki, joten viime perjantaina kävin ostamassa ittelleni tuon 5310:n.
 
Vastaus: Kännykät

Ihka ensimmäinen eppuluokan puhelimeni oli Nokia 5110. Sitten sain 3310:n. Sitä käytin kauan. Sitten jossain vaiheessa sain ensimmäisen värinäytölliseni, 3510i:n. Sitäkin käytin kauan. Sitten sain Nokia 3100:n, joka ei ollut erityisen pitkäikäinen. Tämä tapahtui ehkä 2006.
Sitten sain Nokia 1110:n, jota käytin hyvin kauan, aina viime viikkoon asti. Nyt käytössä on varsinainen luxus-puhelin, Nokia 2626. Löytyy mm. äänitys, FM-radio, aidot soittoäänet, MMS-viestit (tyttöystävä lähetti kuvansa taustakuvakseni!!!) ja muuta pröystäilevää. Huono puoli on puhelimen hitaus, ja vähän hölmö SMS-sydeemi.

Siinä matkapuhelinhistoriani vuodesta 2000... :)
Ai niin, yksi vielä. Ennen Nokia 3100:aa omistin Sony Ericsson T290:n, joka oli muuten loistava, paitsi että antennin toimivuus TODELLA SYVÄLTÄ ja näppäimet TODELLA pienet.

EDIT: Tulee muuten vähän purskahdeltua, kun lukee tuota ketjun ensimmäistä sivua. Tuolloin elettiin vuotta 2003, ja kamerapuhelimet tekivät juuri tuloaan. Lukekaapa vaikka tämä. :D

"Tuota... 3510i:n värinäytön suurin ongelma taitaa olla alhainen resoluutio, tummuudesta kukaan ei sitä ole haukkunut. Series40-laitteiden (7210, 6610 ja 6100) ongelmana on lähinnä näytön värinä (mikä ei saisi olla ominaisuus yli viiden sadan euron puhelimessa). Muistaakseni myös kontrasti ei ole aivan paras mahdollinen. Kuitenkin, kun ottaa 3510i:n hinnan huomioon, näyttö on kuulemma ihan ok. Tosin, mihinkä tuossa puhelimessa sitten noita värejä tarvii, onkin toinen juttu. Kiva lisähän ne silti on


Edit: Jalopeno, mistäs olet 6650:n saanut käsiisi? "
 
Vastaus: Kännykät

Käytössä on ollut ilmestymispäivästä asti Nokian N95 (taisin olla ensimmäinen Mikkelissä jolla oli kyseinen puhelin... pakko vähän lesoilla :p), sitä ovat edeltäneet Nokian 6630, 7650 ja kaksi Nokian puhelinta joiden malleja en tiedä. Olen kyllä harkinnut iPhonen hankkimista, onkos kellään kokemuksia siitä?
 
Vastaus: Kännykät

Nokia 3650. Julkaisupäivänä hankittu vuonna 2003, hinta taisi olla 550 . Valokuvia napsittu tuhansia. Videopuoli toimii muistin jatkeena viimeiseltä viideltä vuodelta.

Kestävä puhelin, jonka näppäimistön 360 astetta mukavasti erottaa tavanomaisesta luurista. Kerran akku vaihdettu, useamman kerran räjähtänyt atomeiksi pitkin lattioita, mutta yhä silti palvelee kuin uutena.
 
Vastaus: Kännykät

Aargh, pikaista apua tarvitaan. Pitäs Nokian 6630 luuriin taustakuva saada, kuva on mutta mihinkä resoon se kuva pitää laittaa että ei jää "tyhjää" ylös eikä sivuille?
 
Vastaus: Kännykät

Mulla kai nokialainen skaalasi isommatkin kuvat omaan näyttöön sopiviksi. :) Jos jostakin syystä ei sopinut niin se kysyi että litistetäänkö kuvaa tai leikataanko jostakin laidasta pois. Kätevää.
 
Vastaus: Kännykät

Hitto vaikka laitan tuolla 176 x 208 resolla, niin taustakuvana jää vielä valkeaa reunoille runsaasti O.O
 
Vastaus: Kännykät

Kohta puolisen vuotta taskussa kulkenut Nokian E61i. Ihan mukava läpykkähän tuo on. :p Tuo on melkoisen mainio kyllä, kun netissä tulee surhvattua, ja vaikka kaikki sanovat, että kännykällä saa vaan huonoja kuvia, niin kyllä itse olen onnistunut saamaan tuolla yllättävänkin hyviä. Lisäksi tuo näppis on todella nopea kirjoittaa, kunhan sen vaan ensin oppii... :D
 
Vastaus: Kännykät

Hitto vaikka laitan tuolla 176 x 208 resolla, niin taustakuvana jää vielä valkeaa reunoille runsaasti O.O

Sama ongelma on isäni E65:ssa (s60 käyttis siinäkin). Sen taustan kyllä saa haluamakseen lataamalla sen Nokian s60 versioille tehdyn teemanteko-ohjelman.
http://series-60-theme-studio.en.softonic.com/symbian
Tuossa ainakin joku ohjelma. Kannattaa kokeilla. Itse tein joskus omalle s40-puhelimmelle teeman ja ihan hieno siitä tuli (ainakin omasta mielestä).
 
Vastaus: Kännykät

Tällä hetkellä käytössä Sony Ericsson K550i ja kaapissa turhan panttina 9.4mm paksu Sony Ericsson W880i.
 
Vastaus: Kännykät

Eka puhelin oli 5110 ja toisena 6110 (muistaakseni). Seuraavaksi 6150. Siitä hypähdys N95 luuriin. Tällä mennään varmasti vielä seuraavat 3-5vuotta helposti.
 
Vastaus: Kännykät

Onko kokemusta kenelläkään Nokia 5610 kännystä? Olisin tuota ostamassa kun vanha 5200 lahoaa jo...
 
Vastaus: Kännykät

Nokia 6131 löytyy täältä taskusta. Elikkä siis täysin tuollainen.
Täytyy kyllä sanoa, että aikamoinen pettymys vaikka hyvältä aluksi vaikuttikin. Ensimmäisten viikkojen aikana alkoi kultainen maalipinta jo irtoilla. No ei siinä mitään, mutta noin puolen vuoden jälkeen kantta avattaessa ruutu jäi mustaksi ja toisella kerralla vasta tulee näyttö näkyviin. Tätä on nyt melkein vuos tapahtunut jo, että ruutu jää pimeeksi vaikka kannen avaakin. Olen tosin jo tottunut tuohon, mutta osaa kyllä joskus olla varsinainen ongelma. Sitten kun aiheellista niin uus, halvemman kylläkin. Uusissa kännyköissä tuppaa olemaan vaan ongelmia ja korjaus maksaa paljon. Omassa tilanteessa olinjo puolessa vuodessa hukannut kuitin ja kaikki niin pakko pärjäillä rikkinäisellä. :rolleyes:
 
Vastaus: Kännykät

Ei kai kuitti ole takuun edellytys.
Ellen aivan väärässä ole niin ainakin Nokian puhelimissa näkevät koneelta milloin mikäkin kone on myyty ja sen mukaan saa takuuseen...
Korjatkaa toki jos muistelen väärin.
 
Vastaus: Kännykät

Nokia E51 on ollut käytössäni nyt about viisi kuukautta.

Hyvä kännykkä, huippuominaisuuksilla, pienellä koolla ja suhteellisen mukavalla hinnalla. Suosittelen!
 
Vastaus: Kännykät

Nokian 3310 vai mikähän se oli... Jossa 1/3 näytöstä toimii ku heitin seinään sen ku myöhästyin töistä (tämän jälkeen polkasin pyörällä vähän päälle 20km ku ei ollu muuta kyytiä töihin:D). Vanhat kännykät parhaita! Mulle riittää semmonen jolla voi soittaa ja lähettää viestiä en tarvii mitään turhia 3G kamera kännyköitä jotka on meikän mielestä turhaa paskaa suoraan sanottuna.
 
Ylös Bottom