Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Vastaus: Kännykät

Viikon verran ollut käytössä Samsung Omnia 16gb. Alkuun tuotti nakkisormille hankaluuksia mutta nyt alkaa sujumaan. Ainoa missä koko ajan tulee "mokia" on kun yritän laittaa viestiä niin aina sormi osuu: soita video puhelu kohtaan :D Eilen viimeksi tuli 00n:ille naamaa näyteltyä. Ai niin akun kestosta iso miinus. Muuten tosi näppärä kapistus.

Akun kesto paranee, kun muistat sammuttaa kaikki turhat ohjelmat taustalta ja kun "alku-näpertely" on mennyt ohi. Itsellä kestää akku lähes viikon, vaikka kuuntelen musaa ko laitteella lähes joka ilta.
 
Vastaus: Kännykät

Noksun 5800XM täälläkin. Erittäin positiiviset fiilikset ko. kapulasta!
 
Vastaus: Kännykät

Hyvin pelaa. Eniten on mulla näppäimistön kans ollu totuttelua w810:n jälkeen(lue pullasormi). Itse asiassa navi on parhaasta päästä mitä oon vertaillu.

Navinäppäin on kyllä pätevä ja itse tykkään myös koko luurin näppäimienasettelusta ja yleisestä tuntumasta - ainakin kun vertaan tyttöystävän N95:een. Ainoastaan ylärivin näppäimien painaminen saattaa tuottaa varsinkin nakkisormille aluksi hankaluuksia, koska liu`un alareuna on niin lähellä niitä. Toinen miinus verrattuna vahoihin omistamiini sonyn luureihin(K:t 700, 750 ja 800) puhelimesta puuttuu play/pause-nappi luurin sivusta. Puhelin ei myöskään ole aivan yhtä nopea selatessa valikoita, verrattuna aikaisempiin malleihin, muttei kuitenkaan hidas missään nimessä.

Muuten puhelin on kyllä se, jota olen jo kauan odottanut Sonyericssonilta. Videokuvauskin on kelvollista tasoa, vaikkei Nokialaisille pärjääkkään aivan. Paras puhelin, jonka olen omistanut... Mediavalikokkin on ah, niin tyylikäs!
 
Vastaus: Kännykät

Nokia 7610 Supernova - tyytyväistä poikaa ollaan! Kamera on älyttömän hyvä, ja MP3-soittimena ok.
 
Vastaus: Kännykät

Nokia 6300 on ollut minulla kohta vuoden. Hyvin on kestänyt, eikä vikoja ole ollut. Suosittelen!
 
Vastaus: Kännykät

Onkos kellään kokemuksia tuosta Samsungin Omniasta? Tuota voisi katsella seuraavaksi puhelimeksi, kunhan hinta vähän laskisi :p
Tuo Microsoft Windows Mobile 6.1 vähän kiinnostaisi ja muutenkin suuri näyttö, josta leffojen katselu olisi ihan mukavaa.
 
Vastaus: Kännykät

Onkos kellään kokemuksia tuosta Samsungin Omniasta? Tuota voisi katsella seuraavaksi puhelimeksi, kunhan hinta vähän laskisi :p
Tuo Microsoft Windows Mobile 6.1 vähän kiinnostaisi ja muutenkin suuri näyttö, josta leffojen katselu olisi ihan mukavaa.

Itse itseäni lainaten:
"Erittäin hyvä laite. Siirryin tähän viikko takaperin Nokia N73. Aluksi tietenkin hieman hakalaa tottua uuteen käyttikseen, kun en ennen WMMobilea ole edes nähnyt. Mutta nyt kun on päässyt jyvälle niin aivan erinomainen laite. Laitetta pysty muokkamaan mielin määrin, kosketusnäyttö on mielestäni aivan mahtava (iPhonen omaa en ole testannut)ja MS Active sync:kin on huomattavasti parempi, kuin Nokian PC Suite. Laitteen ulkonäköä ja käytettävyyttä pystyy varsinki kolmannen osapuolen ohjelmilla täydentämään erinomaisesti. Suosittelen!"

Tästä foorumista saat kaiken tarvitsemasi tiedon puhelimesta.
 
Vastaus: Kännykät

Tuli hankittua tällä viikolla myyntiin ilmestynyt Nokia E63.

Ensivaikutelmat hyvät. Käytössä on täysi qwerty-näppis skandeja myöten. Näihin osuu vielä yllättävän hyvin, kapenevat päältään.

Näytölle mahtuu mukavasti informaatiota, ollakseen kuitenkin tälläisen housun etutaskuun mahtuvan kännykän. Tuoreimpien sähköpostien otsikot esimerkkinä.

Muoto on leveä ja ohut kuin taskulaskimella. Ei natise, eikä nitise mistään kohtaa. Laatuvaikutelma on hyvä.

Peleistä löytyy tetris, aivojumppa sekä golffia. Aikamoista huttua, täytyy etsiä parempia netistä.

Muistikortti lisävaruste. MicroSD ja 8 gb on nyt täytetty alkuun mp3:lla ym. Mukana tulee bluetooth-korvaluuri.

Kyseessä on E71:n pikkuveli. Kuitenkin näillä ominaisuuksillaan ihan riittävä omiin tarpeisiin. Eroissa puuttuva GPS, kakkoskamera kuvapuheluille, 384 kbps nopeammat datayhteydet ym.

Viesti kirjoitettu tällä kännykällä, Opera selaimella ja wlanin välittämänä.
 
Vastaus: Kännykät

Kokeilitko E71:stä? Tuossahan näyttää olevan aika samanlainen / sama näppis, onko tuntuma E63:ssa yhtä hyvä?
 
Vastaus: Kännykät

Kokeilitko E71:stä? Tuossahan näyttää olevan aika samanlainen / sama näppis, onko tuntuma E63:ssa yhtä hyvä?

Kokeilin myös sitä. Metalliset kuoret, hiukan ohuempi ja näppis identtinen. Vähän oli kahden vaiheilla, kumman nappaa. Tällä kertaa sai kelvata riisutumpi malli.
 
Vastaus: Kännykät

E71 on kyllä hieno vehje. Ei sitä suotta sanota yhdeksi Nokian onnistuneimmaksi tuotteeksi. Sopii käteen kuin nyrkki silmään, näppäimistö on hyvä ja puhelin on hyvin jämäkän oloinen. Ei mikään muovilelu. Applen iPhone on meikän unelma, mutten halua mitään kytkyjä. Nokian 5800 onkin alkanut näyttää entistä paremmalta vaihtoehdolta.
 
Vastaus: Kännykät

Toissa viikolla puhelimeksi vaihtui uusi kommari eli E90. En itse varmaan kyseistä puhelinta ostaisi, mutta työn puolesta kun käyttöönsä saa niin pakkohan se oli ottaa :)
 
Vastaus: Kännykät

iluuri 3g 16gb, eipä tässä valittamista ole...


Omistan 2g luurin 8gb:n muistilla, ei tässäkään valittamista ole, teikäläisellä on vaan tuo nopeampi 3g yhteys ja jotain muuta pientä :D

ostitko muuten soneran kytkypuhelimena? itelläni on tele finlandin kortti puhelimessa
 
Vastaus: Kännykät

Tuo E75 kiinnostaisi itseäni kovasti, harmillisesti hinta on opiskelijalle liiankin suolainen. :(
 
Ylös Bottom