Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Vastaus: Kännykät

Mä rykäisin kerrankin kunnolla ja käväsin ostamassa tuon Samsungin Galaxy S :än. On ihan uskomattoman hyvän tuntuinen puhelin, varsinkin tuo neljän tuuman kosketusnäyttö on todella hyvä ja tällä on suorastaan ilo surffailla netissä.

Vanha kännykkä oli LG:n kosketusnäyttö -> sammuili 20 minuutin välein. Tyytyväinen olen siis ostokseen, kallishan se oli mutta kerrankos sitä elää :D
 
Vastaus: Kännykät

Kannattaa juutuubista kattoa elpresadorin hupaisat arvostelut iPhonesta, siis tästä uusimmasta :)
 
Vastaus: Kännykät

N900 löytyy täältä taskusurffialustana. Puhelimena ei tuu käytettyä käytännössä lainkaan. Softien vähyys harmittaa hieman, joskaan en nyt tähän hätään keksi mikä puuttuisi. GPS plugin MicroB selaimeen on veikeä. Esim Google Mapsin webbiversio sitä osaa hyödyntää ja siirtää näinollen karttanäkymän nykyiseen sijaintiin.

Linkistä muutama taustakuva ysisataselle
 
Vastaus: Kännykät

@ qukkeli: soneran "yksinoikeus" iPhoneen päättynee , tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Apple on muuallakin maailmalla lopettanut operaattorien yksinoikeuksia iPhoneen, joten miksei myös Suomessa. ;) Toki riippuu täysin Saunalahdesta sekä myös Elisasta, joka muuten on tilannut iPhonessa käytettäviä micro-sim kortteja valikoimaansa.:rolleyes: No, eipä tuo uusi iLuuri taida tulla alkuperäisen aikataulun mukaan Suomeen, eli 2.7, eli saadaan vielä odotella vastausta tähän Saunalahti-kysymykseen...
 
Vastaus: Kännykät

Soneralla ei ole koskaan ollutkaan yksinoikeutta iPhoneen. Muut operaattorit eivät vain ole olleet tyytyväisiä Applen sanelemiin ehtoihin.

Yllätys: Soneralla ei ollutkaan Iphone-yksinoikeutta - Tietokone

"Kyse on ollut siitä, että lähdimme ensimmäisenä liikkeelle. Ikinä meillä ei ole ollutkaan yksinoikeutta", myöntää yllättäen Teliasoneran mobiiliyksikön kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen Tietokone-lehdelle.
 
Vastaus: Kännykät

Tätä juuri tarkoitin, mutta en osannut muotoilla lausettani oikein, enkä toisaalta jaksanut etsiä linkkiä tuohon kabanossin linkittämään juttuun::p
 
Vastaus: Kännykät

Eli pelkkää "musta tuntuu" juttua. Noh, toivossa on hyvä elää, lapamatokin sen tietää.
 
Vastaus: Kännykät

Saanko siirrettyä koneelta musiikkia Nokia 5320 puhelimeen tällä:
Gigantti - Nokia-liitntkaapeli CA-101

Gigantissa on se hyvä puoli, että jos pidät tuotteen/pakkauksen uutta vastaavassa kunnossa ja säilytät kuitin niin voit ostaa ja kokeilla tuotetta vapaasti 30 päivän ajan. Jos ei toimi tai muuten vain miellytä, niin voit palauttaa sen ja saat rahasi takaisin.

Eikös tuossa luurissa ole MicroSD korttipaikka? Jos on, niin helpoin tapa lienee ostaa sellanen MicroSD lukija ja siirrellä biisit sen avulla suoraan kortille. Tosin jos tuo kaapeli toimii, niin taitaa olla aivan yhtä helppoa ja lisäksi voi tehdä kaapelilla muita juttujakin.

MicroSD lukijaa ostaessa kannattaa kiinnittää huomiota, että tulee myös HS (High Speed) kortteja, nykyajan kortit alkaa oleen aikalailla HS.
 
Vastaus: Kännykät

Pitkän itsehypetyksen ja arpomisen jälkeen päädyin ostamaan erikseen tekniikkaleluksi Touchin ja puhelimeksi C5:n, tähän asti olen jollain random vanhoilla nokialaisilla mennyt. C5 on nykyiset tuetut ominaisuudet ilman kosketusnäyttöä halvassa, kompaktissa ja toimivassa paketissa, kannattaa todellakin kurkata. Cwm-puute hieman harmitti, mutta mitäpä tuosta. Navigointi ja ovistore ajavat asiansa kuten pitääkin, ja peruspalveluiden käyttäminen netissä on yksinkertaista, nopeaa ja helppoa - facebook, youtube, twitter, yms. Ja puhelin lagii erittäin vähän ollakseen nokialainen.

Ajattelin myös hommata C6:n, mutta toisaalta akkukesto ei vakuuttanut, ja muutenkin laite tuntui olevan kasattu aivan liian huonoista ja halvoista osista tuohon tarkoitukseen. N8 kuulosti ja tuntui hyvältä, mutta jaksan epäillä sovellustukea - ainoa N-sarjan Symbian^3 -puhelin, tämän jälkeenhän kaikki tulevat MeeGolla. Toisaalta HD-kuva, mutta videokamera on jo omasta takaa muutenkin. Lisäksi mietin noita HTC:n puhelimia - HTC Heroa yms. ja iPhone 3GS:ää, nyt kun sen nelosen tullessa halvalla saisi. Päädyin kuitenkin C5-Touch kombinaatioon hinnan vuoksi, ja ne olivat heti saatavilla - N8:aa odotellessa olisi mennyt pitkälle syksyyn.
 
Vastaus: Kännykät

Jumalauta! Infoa sitten HETI miten pyörii Amiga-emu. Jos pelittää, niin lähtee samantien ostoon ja Iphone menee kiertoon.

Toimii ihan kohtuullisesti kun emua viimein ehdin kokeilla. Pelien toimivuus riippuu pelistä, osassa ei ongelmia ollenkaan osassa jonkin verran, osa ei toimi kunnolla lainkaan. Pelikokemus riippuu sekin paljolti itse pelistä ja miten sen kontrollit on hoidettu. Osaan on hankala sovittaa N900:n näppäimistöä soveliaasti.
 
Vastaus: Kännykät

N900 hyvin palvellut. Nettiselain ehdottomasti paras. Iso koko ainoastaan miinus.
 
Vastaus: Kännykät

Ongelma: Uutta luuria tässä ostelemassa, mutta vähän olen nyt kyllä pudonnut pulkasta näiden kanssa. Eli haluaisin laadukkaan puhelimen ja siitä olen valmis maksamaan korkeintaan päälle 400e. Toiveikkaana teiltä arvon peliherrat lähdin nyt sit kyselemään neuvoja. Käyttökokemukset luurista ovat myös aina rohkaisevaa luettavaa. :)

Olen itse puntaroinut iPhonen, N8:n ja parin Android-puhelimen välillä.
 
Vastaus: Kännykät

Nokia vs Maailma eksynyt jo yllättävän näyttävästi mainstriimiin.

Onhan se ollut trendikästä jo pitkään kyseenalaistaa Nokian tulevaisuus. Näkyy myös Kauppalehden "journalismissa" :rolleyes: Kovin noita puhelimia kuitenkin menee kaupaksi kun myytäviä malleja on enempi kuin esim Applen vuosipäivitykset.
 
Ylös Bottom