Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Vastaus: Kännykät

Sony Ericcsson W880i. Hommasin pari päivää sitten ja vielläkin hankaluuksia pienien nappien kanssa, mutta kaikkeen tottuu :)
 
Vastaus: Kännykät

Kohta on vuoden ollut käytössä Nokian N73. Mitään tarvetta ei ole vaihtaa uuteen, tuo on pelannut aivan mainiosti.
 
Vastaus: Kännykät

Sony Ericssonilta on tuloillaan taas suhteellisen näpsäkkä W-sarjalainen.
W980i, joka on ikäänkuin pakko kokeilla. :)
 
Vastaus: Kännykät

Motorola V3 Razr black.
Se nyt vaan on seksikkäin puhelin markkinoilla.

Ominaisuudet suoraan wanhasta antiikkiliikkeestä,
mutta on mulla läppärit ja digikamerat sitte muihin touhuihin.
 
Vastaus: Kännykät

W900i ollut jo jonkun kolmisen vuotta kohta, ja pelittää ja pelittää.
Todella hyviä kokemuksia SE:stä, Nokiasta huonoja...
 
Vastaus: Kännykät

Itsellä ollut jonkin aikaa Nokia n82 käytössä ja todella hyvin pelannut ja palvellut. Nokiaa aina tukenut ja niistä tykännyt en muita merkkejä oikein ostele. Edellinen oli myös hyvä nokia n73 mikä vahingossa ryyppy reissulla hävisi :( Ainut miinus Nokia n82 akku loppuu liian nopeasti kun käytän sitä musiikin kuunteluun, netti surffailuun yms.
 
Vastaus: Kännykät

Hyvin palvellut Nokia 6100 kohtasi tiensä pään viime viikolla pesukoneessa.
Olihan tuota vaihtoa mietitty jo ainakin vuoden päivät, joten kyse saattoi olla alitajuisesta toiminnasta. :cool:
Ei puhelimella niin väliä, mutta sim-korttikaan ei tykännyt kylvystä, joten tulipahan siivottua kerralla turhat numerot listalta. Samalla meni pari kuvaa ja viestiä, mitkä olisi kyllä voinut säilyttääkin. :(
(Mitkä backupit?)

Noh, puhtaasti ulkonäkösyistä palveluksessa on nyt Nokia 6500 Classic ja ainakin toistaiseksi olen hyvinkin tyytyväinen.
 
Vastaus: Kännykät

Käytössä Nokia E51. Very Nice.

Edellinen oli hyvin palvellut Nokia N70. Käyttöikää sille kertyi 2 vuotta ja 3kk, kunnes hajotin sen. :cool:
 
Vastaus: Kännykät

Nokia n73 on mulla. Se on kyllä hyvä puhelin. On säilynyt jopa ehjänä sen puoli vuotta mitä se mulla on ollut. Laturi vaan taitaa olla puolitehoinen...

Ominaisuuksia riittää, ja mikä tärkeintä: ne kaikki toimii. Kamera on jees, samoin kun radio und mp3-soitin. Pitäisi vaan tässä jokupäivä päivittää puhelimen softa... Saas nähdä mimmonen shou siitä tulee.
 
Vastaus: Kännykät

Itselläni oli ennen Nokia N70 mutta katosi yllättäen viikonloppuna joten laitoin tilaukseen Nokian E90 jonka pitäisi huomenna tai maanantaina ilmestyä postiin. Lähinnä siksi tuon kapulan hommasin kun kesällä olisi idea mennä reilaamaan eurooppaa ja tuostahan löytyy kaiken maailman härveleet.
 
Vastaus: Kännykät

Sony Ericsson K850i on nykyinen luuri. Erittäin hyvä, vaikkei aivan yhtä viimeistelty kuin legendaarinen edeltäjänsä K800i.
Sama vaihto olisi edessä. Onko puhelin päivittynyt riittävästi oikeuttaen vaihdon, eli voitko suositella tempausta?
 
Vastaus: Kännykät

Sama vaihto olisi edessä. Onko puhelin päivittynyt riittävästi oikeuttaen vaihdon, eli voitko suositella tempausta?
Oikeastaan ei. Jälkikäteen kun ajattelee niin hyvin samanlaisia kännyjä ovat monessa mielessä, ja loppupeleissä upea puhelin K800i on vieläkin. Uudemmassa on isompi näyttö ja muotoilu on litteämpi kiitos sisäänrakennetun linssisuojuksen. Muutamia ominaisuuksia lisää, tosin kosketusnäppäimiin on totuttelemista, joskin se itselläni sujui kivuttomasti. Kamera ei ole sanottavasti parempi enkä ainakaan minä ole tehnyt noilla ylimääräisillä 2:lla megapikselillä mitään. Akunkesto on jopa parempi kuin K800i:ssä ja kiva on että tuo tukee myös microsd muistikortteja sonyn korttejen lisäksi. Musiikkisoitin on kivempi tässä kuin edellisessä. Kameran käytettävyyskin on hieman kehittynyt, johtuen lähinnä noista näppäimien sijoitteluista ja kun kameran pistää käyntiin syttyy eturiviin hienosti valot eri kameran toiminnoille.

Oikeastaan suurin moite on K850i:ssä että se on liian hyvännäköinen. Joutuu ajoittain pyyhkimään sormenjäljistä kun kiiltävän musta niitä kerää. Ja käyttöliittymä ei ole aivan yhtä rivakka/vakaa kuin K800i, mutta on se silti riittävän nopea ja vakaa kuitenkin.

Tyytyväinen olen ollut, mutta en tiedä oliko se ihan 100% perusteltua vaihtaa K800i --> K850i. Mutta teki mieli ja tässä sitä ollaan :D
 
Vastaus: Kännykät

n-gage on ollut melkein heti sen ilmestymisen jälkeen käytössä ja hyvin pelittää vieläkin!
Sitä ennen oli sellainen joku tosi yksinkertianen puhelin. Värinäytötön,jossa viestin lähetys mahdollisuus. Niin ja se matopeli. Joku nokia 3300??
 
Vastaus: Kännykät

Nokia N95 viime kesästä lähtien. Löytyy kaikki tarvittava ja onnistuu Konsolifinin sivujen selailu vaivatta:)
 
Vastaus: Kännykät

Sony ericsson K800i palvellut kohta 2 vuotta (kytky) moitteettomasti. Syksyllä menee vaihtoon ei vaan tiedä viel et mihin
 
Ylös Bottom