Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Vastaus: Kännykät

Vois kerätä tähän vaikka galluppia kumman porukka ostais, jos kuvitellaan että nuo molemmat olis arvoltaan vaikka 300e eli älkää valitko sillä periaatteella, että "no mää nyt otan ton Galaxyn tietenki, jos kerta ilmasiks saa, ku se on noista kumminki kalliimpi".
Mihinkään tällaisiin "gallupeihin" ei todellakaan aleta. Ne kun muuttuvat tylsiksi huutoäänestyksiksi noin kolmen viestin jälkeen.

Ei se päättäminen voi olla oikeasti niin vaikeaa. Jos vastakkain on kaksi hyvin tasavahvaa ehdokasta, ei väärin voi oikeastaan valitakaan. Joten ole höpsisti ja heitä vaikka kolikkoa. "Aina kun elämässä täytyy tehdä ratkaisu, höpsismi näyttää oikean tien!"
 
Eikä iPhonen käyttis ole tuon kuvan kaltainen. Kuvassa on vain yksi sovellus auki. Katso YouTubesta joku iPhone 4S vs SGS2 video niin eiköhän ne erot tule siinä esiin.
 
Ja sanoisin et tutustu jossain liikkeessä oikeasti ihan rauhassa siihen käyttikseen. Ei mitään minuutin pikaräpellystä. Se käyttis on se mitä kokoajan joudut käyttämään. Jos se alkaa kuitenkin tökkimään niin muut asiat on ihan sivuseikka siinä vaiheessa. Itsellä esim juuri se android tökki siinä määrin et 2 päivän käytön jälkeen annoin luurin isälle lahjaksi. Toisille voi käydä iPhonella vastaava juttu. Eli tutustu niihin huolella itse...ei videoilla tai muiden puheilla.
 
Vastaus: Kännykät

Itsellä esim juuri se android tökki siinä määrin et 2 päivän käytön jälkeen annoin luurin isälle lahjaksi. Toisille voi käydä iPhonella vastaava juttu. Eli tutustu niihin huolella itse...ei videoilla tai muiden puheilla.

Jos puhut siitä, että käyttis hidasteli (tökki), niin tuota probleemaahan ei ole SGS2:ssa. Jos taas se käyttöjärjestelmä itsessään ei napannut, niin se on asia erikseen. Tosin androidmarketista saa kyllä ladattua useammankin pätevän (mm. launcherpro, golauncher) käyttöliittymän, joissa voi vaikkapa kustomoida kaikki ikonit sunmuut animetyylisiksi sekä muutella muutenkin montaa eri asiaa. Itse olen kuitenkin ollut täysin tyytyväinen tähän alkuperäiseen S2:n käyttöliittymään. Iphonesta en tiedä tästä ominaisuudesta. Kavereiden luonahan noita kannattaa näprätä mahdollisimman paljon, jos vain sellainen onnistuu.
 
Vastaus: Kännykät

päättäväksi (joskin melko merkityksettömäksi) faktoriksi jäänee siis eri käyttisten tukemat pelit. GTA III toimii ainakin molemmilla, mites kaikkien muiden suosituimpien pelian laita? Taitaa lähes kaikki uudet ja tulevat pelit tulla molemmille käyttiksille/puhelimille. Ei siinä että puhelimella kovin paljoa pelaisin, mutta jos kännyköihin aletaan saamaan jo tuon tasoisia "isoja" pelejä, niin alan itsekin kiinnostua.

Android markettia pääsee selaamaan tietokoneella osoitteessa market.android.com. Sieltä vaan katselemaan pelejä. App storea pääsee selaamaan Games - App Store Downloads on iTunes -osoitteesta ainakin (huom. puntahinnat joten GB-versio, taitaa kuitenkin olla lähes identtinen valikoima sovelluksia).

Rehellisesti sanottuna iOS:llä on parempi valikoima pelejä. Itse en tosin tykkää Android-luurillani hirveästi pelata paitsi muutamaa tosi simppeliä peliä kuten Cut the Rope tai Apparatus, mutta sitten iPadilla tulee pelattua melkoisen paljon, ainakin tän muutaman viikon aikana mitä olen sen omistanut. Pitäisi varmaan olla yli 4" näyttö puhelimessa että siitä pelaaminen olisi mielekästä, esim. Nexus Primen 4,65" tai Galaxy Noten 5,3". Toki tämä on vain ja ainoastaan oma mielipiteeni...

Mut niinkuin Mäksäkin sanoin niin mene johonkin liikkeeseen ja testaa kumpaakin huolella ajan kanssa. Oikeastaan vain sillä tavalla saat hyvän kuvan siitä mitä itse haluat puhelimeltasi. Se on oikeastaan ihan sama mitä me täällä foorumeilla sanotaan kun kaikilla on omat mieltymykset yms :)
 
Vastaus: Kännykät

Tuli tähä mun nokia-c5-03 itestää joku ilmotus "ohjelmistopäivitys" jos alotan ton päivityksen niin käyttääkö se nettiä siihen päivittämiseen, tietääkö joku?
 
Vastaus: Kännykät

Tuli tähä mun nokia-c5-03 itestää joku ilmotus "ohjelmistopäivitys" jos alotan ton päivityksen niin käyttääkö se nettiä siihen päivittämiseen, tietääkö joku?

Jos et ole asetuksia muuttanut, niin kyllä käyttää 3G:tä siihen. Jos wlan löytyy niin kannattaa yhteysasetuksista muuttaa se käyttöön ja päivitellä sillä. Ja jos ei löydy liittymästä mitään nettisysteemiä, niin laittaa koko netin käyttö pois päältä tai kieltää se ja sallia ainoastaan wlanin käyttö.
 
Vastaus: Kännykät

Kallistuin Galaxy S II:n puoleen. Puhelin saapunee jo huomenna tai sitten ensi viikon alussa. En tiedä sitten pitäiskö tuo vielä kääriä joulupaketiksi ihan vain omaksi iloksi. :D
 
Vastaus: Kännykät

Kallistuin Galaxy S II:n puoleen. Puhelin saapunee jo huomenna tai sitten ensi viikon alussa. En tiedä sitten pitäiskö tuo vielä kääriä joulupaketiksi ihan vain omaksi iloksi. :D

Jonkin aikaa kyseistä luuritinta käyttäneenä voin lähes luvata ettet tule pettymään. Loistava puhelin, jolla pärjää varmasti vuosia eteenpäin. Mikäli pysyy ehjänä. :) Alku onkin armotonta sovellusten metsästämistä ja menee aikaa kunnes saa luurin "pimpattua" itselleen sopivaksi. Aikaa menee, mutta varmasti palkitsee ja työpäiväkin menee sujakammin. :D
 
Vastaus: Kännykät

Olen hommaamassa itselleni Samsung Galaxy Ace kännyä Luurinetti - Matkapuhelinalan verkkokauppa joten jos jollain täällä foorumilla on kokemusta kyseisestä luurista niin jos jaksaisi niin voisi rustailla jotain plussat ja miinukset hommaa tänne. :rolleyes: Sitten vielä että jos samasta hintaluokasta löytyy jokin parempi luuri niin saa myös suositella jotain kännyä. :)
 
Vastaus: Kännykät

Huomio huomio Galaxy S2:sen omistajat! Eilen tuli tosiaan tuo puhelin laitettua soneralta, viime yön latasin akkua täyteen ja nyt aattelin kohta käärästä joulupaperiin :). Hieman polttelua sormissa havaittu. Asiaan: Mitäs sitte kun jouluaattona puhelimen otan käyttöön? Onko mitään vinkkejä/sovelluksia marketista yms mitä kannattais kännykkään ensimmäisenä laittaa/ladata?. En aijo tämän puhelimen kanssa tehdä samaaa virhettä minkä oon aina nokialaisten kans tehny että ensimmäisenä ladannu täyteen kaikenlaista paskaa jolloin puhelin meni äärettömän hitaaksi. Vinkkejä siis, mitä ensimmäiseksi puhelimeen?
 
Vastaus: Kännykät

Handcent, ihan ehdottomasti paras SMS/MMS-viestisofta, ja on kaiken hyvän lisäksi ilmainen.

Juuri poistin tuon eilen kun en tykännyt siitä, että tekstiviestit tuli aina tuplana. Saako tota jotenkin muutettua? Eli jos on tuo handcent käytössä niin viesti tuli myös normaalisti tuon lisäksi.
 
Vastaus: Kännykät

Saako tota jotenkin muutettua?
Toki saa, mutta oma Android-luurini makaa hengettömänä Keravalla, joten en osaa tässä ulkomuistista neuvoa. Mutta ihan ehdottomasti sen vakiona olevan viestisoftan sai jotenkin sellaiseen tilaan, että viestit tulivat ihan normaalisti vain yhtenä kappaleena ja pelkästään Handcentille.

Ja tuli tässä vielä toinen sovellusvinkki mieleen: Facebook (ja/tai Tweetdeck), jos on FB/Twitter-immeisiä.
 
Vastaus: Kännykät

Vinkkejä siis, mitä ensimmäiseksi puhelimeen?

1.WhatsApp. Ilmaiset viestit androidien,noksujen ja omenien kesken.
2. Poweramp. Kokeilemistani paras musiikkisoitin toimivalla taajuuskorjaimella.
3. Retrocamera. Jos meinaat kuvia ottaa luurillasi, niin kyseinen app saa aikaiseksi yllättävän hienoja otoksia.
4. Viber. Ilmaiset nettipuhelut. Itse olen wlanin avulla monet kymmenet tunnit jutellut ulkomailla asuvan kanssa tämän avulla.
5. Pull Ups. Leuanvetotulos on noussut tämän avulla 20--> 27:rolleyes:
6. Fancy widgets. Hienoja sää- ja kellotauluja.
 
Vastaus: Kännykät

Toki saa, mutta oma Android-luurini makaa hengettömänä Keravalla, joten en osaa tässä ulkomuistista neuvoa. Mutta ihan ehdottomasti sen vakiona olevan viestisoftan sai jotenkin sellaiseen tilaan, että viestit tulivat ihan normaalisti vain yhtenä kappaleena ja pelkästään Handcentille.

Älä hemmetissä? Pitääkin sitten ladata takaisin tuo handcent. Laitatko please infoa tänne kun pystyt, että miten tuon saa pelaamaan? :)
 
Vastaus: Kännykät

Älä hemmetissä? Pitääkin sitten ladata takaisin tuo handcent. Laitatko please infoa tänne kun pystyt, että miten tuon saa pelaamaan? :)

Menet handcentissä sinne application settingsiin ja sieltä otat "Default messaging application" sitten sieltä vaikka tuo All (sms&mms) niin kaikki viestit tulee vain handcentiin. Eikä puhelimen omaan viestiohjelmaan.
 
Vastaus: Kännykät

Nyt näin joulun alla tuli ostettua ensimmäinen älypuhelin ja muistikortti. Ongelma vaan on se, että mites musiikin saa siirrettyä puhelimeen? Tai siis siirtäminen onnistuu ongelmitta, mutta herjaa "tiedostoa ei voi toistaa" (tai jtn vastaavaa). Kaveri sanoi, että pitäisi tiedosto tyyppiä muuttaa, mutta mistään ohjeista en löytänyt että mihin muotoon ja millä ohjelmalla. Luurina toimii Sony Ericsson experia mini pro.
 
Vastaus: Kännykät

Viittiikö täällä kysyä, kun eilen sain tuon samsung gs2sen, niin kokeilin siirtää sovelluksia järjestelmän muistista sd-kortille, niin se herjaa vaan: "Sovelluksen siirtäminen epäonnistui: Muisti ei riitä" vaikka sd-kortilla näyttäisi olevan 11gt vapaata tilaa(?)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom