Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kai link

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paul_a
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

paul_a

New Member
Olen tämmöinen nk. "casual gamer", eli pelaan bf1942 verkkopelia joskus - keskimäärin noin 1-2 kertaa viikossa. Muuten en harrasta pelaamista. Syksyä pukkaa päälle, joten ajattelin että olisi ehkä aikaa pelata vähän enemmän. Xboxi lojuu tuossa, ja ajattelin että kait sille löytyisi joku hyvä peli jota voisi pelata (esim. nhl 2005 kait tulee kohta kauppoihin?) ja kavereita vastaan pelaaminen on mielestäni hauskaa.

Kauhistelin xbox-liven hintaa, mun kaltaiselle "casual gamerille" on tuo hinta aika raju ja vuoden pitäisi aina hommata: 4 /kk siitä että pelaisin ehkä 20t. Mielestäni liian kallista, ja itkin tästä kaverille joka on jonkinlainen x-pertti kaikennäköisissä asioissa. Hän puhui jostain kai-linkistä, ja tämmöisen linkin löysin http://www.teamxlink.co.uk/ - lukaisin läpi tuon ja vaikutti ihan mielenkiintoiselta, varsinkin hinta free. En löydä täältä mitään infoa tuosta, onko tuo jotain laitonta / ei toimivaa?

Vastaus: Kai link

Mitäs pelailet sillä? Muistaakseni Avalaunhissa taisi olla mukana tuo sama softa.

Oletko koittanut XBConnectia? onko paljon eroa noilla?

Sen vähän mitä olen kokeillut niin ihan hyvinhän tuo vaikuttais toimivan. Eli tuossahan toimii _vain_ pelit joissa on system link-tuki. Eli pelkät Live-tuelliset pelit eivät toimi.

FatDiamond sanoi:
Mitäs pelailet sillä? Muistaakseni Avalaunhissa taisi olla mukana tuo sama softa.

Halo:ta kokeilin. Eli tein sen "The no-mod way":

Tunnarit tuonne, sähköpostin kautta varmistetaan. Koneelle asennetaan toi Evo 7-softa, ja se kyselee tunnareita. Evo-softaan kerrotaan Xboxin ip-numero. Evossa siirryt siihen peliareenaan mitä haluat pelata (itse siirryin XBOX->Halo->Halo UK-areenalle, siellä oli muita hemmoja).

Nyt sitten kipinkapin olohuoeeseen, xbox päälle ja halo sisälle. Halosta otettin se "System link game", aka ethernet-verkkopeli. Xbox sitten haki kaikki pelit jotka oli tarjolla tuolta Halo UK-areenasta, ja joinasin yhteen pelin 2 muun hemmon kanssa. Siinä sitten tapoin niitä pari kertaa kunnes toinen häipyi ja toinen rupesi vaan ajamaan täysiä lipun luokse ja sitten kotibaseen. (Olen sitten aivan surkea halossa, en edes muistanut kaikkia nappeja kun ei oo tullu poksilla pelattua 6 kk, mutta muut oli onneksi vielä huonompia :))

Eli toi evo-softa tekee "ethernet"-verkkoyhteyden noiden koneiden välille - käsittääkseni ei mitään tekemistä Live!-tyylisen pelaamisen kanssa? Ja tuohon siis ei tarvita mitään modattua xboxia tmv, mutta pitää olla pc-kone joka toimii "välityspalvelimena".

Avalaunch-tuella kuulema pystyy selaamaan niitä game-areenoja Xboxilta, eli sun ei tarvi käydä vaihtamassa sitä pc-koneelta.

Ja huom: Kai Linkin Evo 7 softa:lla ei ole mitään tekemistä EvoX:in biossien kanssa. Pitäiskö tuosta tehdä oikein tarkempi "guide"?

Huom2: väkeä oli aivan sika-vähän, nyt pitää tuota XBconnectia vähän tarkistaa.

Ylös Bottom