Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki importtaamisesta?!?!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Legionnaire
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: import xboxin hinta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hna

Muuten, mahtaakohan euroopasta ostettu RGB-kaapeli toimia jenkki xboxin kanssa tulevaisuudessa, vai täytyykö tyytyä svideo:oon...
luulis koska sellainen on jo myynnissä
olen tilaamassa scart rgb kaapelia kiinasta mutta paypalin kanssa on jotain hankaluutta (ei meinaa hyväksyä mun masteria) pankit aukee vasta torstaina joten homma etenee sen jälkeen.
tilaan 5 kpl kerralla jos kiinnostaa niin...
hinnaksi tulee noin 70mk kpl

Re: import xboxin hinta

195.02mk pankin (nordea) perimät kulut (ruksi kohtaan, maksaja maksaa kaikki kulut)

Muuten, mahtaakohan euroopasta ostettu RGB-kaapeli toimia jenkki xboxin kanssa tulevaisuudessa, vai täytyykö tyytyä svideo:oon...

Mitämitä? 195mk:aa? VAIHDA PANKKIA! ;) Osuuspankissa wiretransfer kulut olivat 80mk:aa, tosin mun ruksi oli kohdassa "Maksaja maksaa vain omat kulunsa"...

Sanoisin 99,99%:n todennäkösyydellä että euro-RGB toimii jenkki-xboxin kanssa.

Re: Re: import xboxin hinta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Mitämitä? 195mk:aa? VAIHDA PANKKIA! ;) Osuuspankissa wiretransfer kulut olivat 80mk:aa, tosin mun ruksi oli kohdassa "Maksaja maksaa vain omat kulunsa"...

No Prkl, Olen kolmesti sendannut rahaa wire transferinä ja kahdesti olen merkannut "maksaja maksaa vain omat kulunsa", jolloin toiseen päähän on siirtynyt $5-10 vähemmän. (mulle maksoi sillon noin 70mk)
Nyt otin varman päälle ja maksoin kaikki kulut niin ottivat yli satasen lisää kuluihin, kyllä pankit ovat kieroja.

DHL

DHL sendas kirjeen, jossa pyydeltiin sotua ja 820mk:n maksu suoritusta alv:ta boxista,
Muistin että täällä bbs:ssä oli puhuttu alle 600mk:n veroista, soitin ja selvitin että tuntuu turhan korkealta tuo alv --
Koostuu kuulemma itse alv:stä sekä rahdista, ja jos rahdista ei erikseen ole ilmoitettu hintaa, käytetään taulukkohintoja (jotka näyttävät olevan törkeenä kalliimpia kuin normaalikuljetukset...)
--edit--
Uudelleen laskettu hinta on 524mk
Xbox saapuu kotiovelle klo 11-16 välisenä aikana maanantaina

"todiste" maksusta (printattu solon lappu) ja alkuperäinen ilmoitus faxilla takasin dhlle niin kaikki ok.

UPS:sä ilmoitti että muuntajat on tullissa kirjeitse
Soitin, kerroin sotun, kaikki ok ->
Tavarat saan maanantaina, lasku tulee muutaman viikon kuluttua.

Viimeksi muokannut moderaattori:
DHL

No nyt elellään jo torstaissa ja xbox ei ole vieläkään saapunut.
Mulla on mennyt 100% usko koko dhllään, itse en aio käyttää heidän palvelujaan enää koskaan.

Palvelu mahtavan nopeaa:
lähetetty kanadasta 20.12.2001,
suomessa 27.12.2001,
maksettuna ja hki-vantaa -> hyvinkää matkaa vaille 28.12 (kun ne lähetti mulle kirjeen ja siihen piti sit reagoida soitolla, emaililla ja faxilla)
Ja nyt menossa 3.1.2002 ja vielä odotetaan, täys päivä tosin vielä edessä ettei sen saapuminen mikään täysi mahdottomuus ole...

-hna-

Re: DHL

No nyt elellään jo torstaissa ja xbox ei ole vieläkään saapunut.
Mulla on mennyt 100% usko koko dhllään, itse en aio käyttää heidän palvelujaan enää koskaan.

Palvelu mahtavan nopeaa:
lähetetty kanadasta 20.12.2001,
suomessa 27.12.2001,
maksettuna ja hki-vantaa -> hyvinkää matkaa vaille 28.12 (kun ne lähetti mulle kirjeen ja siihen piti sit reagoida soitolla, emaililla ja faxilla)
Ja nyt menossa 3.1.2002 ja vielä odotetaan, täys päivä tosin vielä edessä ettei sen saapuminen mikään täysi mahdottomuus ole...

-hna-

Ohoh kuullostaa oudolta. Eikö ne mitään selityksiä sulle ole antanut mikä mättää? Onko tullaus kuitenkin mennyt ilman ongelmia? Kai olet häiriköinnyt puhelimella niitä aktiivisesti,heh? Mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa DHL:n Tampereen toimipisteen toiminnasta.

Mut mut...tiedän, odottavan aika on pitkä ja tuskallinen, mutta kyllä se vielä iloks muuttuu, usko pois!! :D

Re: DHL

-hna-
häh...johtunee jouluntienoonruuhiksta..toivottavasti..
good onnee enivei! :)
ei mullakaan ole vielä tullu 14.12 tilattuja roinia...siis pelejä.. (hieman eri asia juu) ..
dhl:n kautta toosa piti ensin maksaa tullissa ennen eteenpäin menoa...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vähän päivitystä pitkästä aikaa näihin Xbox-tilaushommelehin:

Juhuu Xboxin DVD-kaukosäädin odotti mua tänään postilaatikossa. Kauan sen kestikin, kapula oli postitettu 17.12....mutta tokihan nuo monet pyhäpäivät ja joulunajan valtavat ruuhkat postissa olivat ehkä suurin syy postin hitauteen.

En ole vielä pahemmin testaillut mutta ainakin vastaanotin on todella pieni ja ohut, se ei törrötä rumasti konsolista vaan on melko huomaaton.

Kaukosäätimen toimintasäde on todella hyvä, miinuskulmastakin kaukaa takaa toimii erittäin hyvin. Jah nyt kokeilemaan leffoja...

Vähän päivitystä pitkästä aikaa näihin Xbox-tilaushommelehin:

Juhuu Xboxin DVD-kaukosäädin odotti mua tänään postilaatikossa. Kauan sen kestikin, kapula oli postitettu 17.12....mutta tokihan nuo monet pyhäpäivät ja joulunajan valtavat ruuhkat postissa olivat ehkä suurin syy postin hitauteen.

jees... mad dashkin kolisi tänään postilaatikkoon (tilattu 14.12) :)

Re: Re: DHL

Ohoh kuullostaa oudolta. Eikö ne mitään selityksiä sulle ole antanut mikä mättää?

Joo boxi saapu viikko sitten torstaina, syynä sairaaseen hidasteluun oli se että ne oli "leimannu" sen varastoon meneväks maanantaina 31.12 ja siellä se sitten odotti seuraavaa työpäivää että joku katsois tilanteen..

No ei siinä sitten mitään, boxi toimii paitsi että kiinan 105W muuntaja hehkuu tunnin väännön jälkeen..
Yhtään peliä ei ole vieläkään tullut, joten mitenkään kunnolla ei ole päässyt testailemaan, 13 työpäivää on ollu jo pgr & doa3 matkalla, halo lähti 9.1. matkalle... ohjaimen tilanne on edelleen back order.
Eli traxdatan cd-rw levyille poltetultu biisei ja kopioitu xboxiin ja kirjoteltu kaikkiin biiseihin nimet täydellisinä ku ei mitään muutakaan ole pystyny tekemään...
Svideo kaapelin pistin päreiks ku telkkari ei tykänny toimii NTSC:nä kaapelin kanssa (eli pelkkää mustavalkosta vaikka kuinka yritti)

Tarkoituksena olis saada RGB-piuha tehtyy, mutta hitaasti on homma edenny, kun pelottaa vedellä systeemeitä kovin erilaiseks ettei vaan xbox räjähdä ku laittaa väärät pinnit oikoisulkuun.

-l-

Re: Re: Re: DHL

No ei siinä sitten mitään, boxi toimii paitsi että kiinan 105W muuntaja hehkuu tunnin väännön jälkeen..
-l-

Minkäslaiset speksit siinä sun kiinanpoikien muuntajassa oikein on? mun 100VA 0,6A muuntaja lämpenee muttei kuumene vaikka pelaisi useamman tunnin.

Ainakin se Lik-Sangin muuntaja ulkoisesti näyttää vähän hepposammalta kuin Suomen Muuntosähkön tiiliskivet...niissä on kunnon rengassydämet...tiedä sitten millanen tuo liksangin on.

Tsekkaa täältä jos kuumeneminen alkaa kyrsiin:

http://www.trafox.fi/muovikoteloidut/index_suomi.htm

Muuntaja hehkuttelee, muttei kuitenkaan enää ole yhteen sen kuumempi vaikka pelaisi 7h putkeen, jonkun 30min jälkeen ollaan jo maksimi lämmöissä...
Ihan hyvin toimii... Saa sitten nähdä muutaman viikon päästä kun toinen ohjain saapuu, tuskin toisellakaan ohjaimella saa tehonkulutusta yli 105W:n vaikka kuinka tärisisi ranteet sijoilta :)

Ylös Bottom