Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shocky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kaikki PS3:n ohjaimista ja niiden ongelmista

PS3 ohjain valittelee akun loppumisesta.. Ohjain laturitelineeseen, ei lataa. Pleikka3:een piuhalla, ei lataa. Pleikka neloseen, ei lataa.

Onko akku finaalissa vai jotain muuta?

Akku fin anaalissa. Tilaa ebaysta uus akku tai vaikka suomalaisesta liikkeestä. Vaihtoon menee noin 10min-30min. eikä maksa paljoa. Mulla meni jo ensimmäisen vuoden aikana ja tämä ebayakku on jo kaks vuotta.

Käykö samat akut ohjainten välillä? Mul olis tos muutama noit sixaxis ohjaimii...

Ps3 ohjaimen L3 tatissa vikaa, muilla samankaltaista vikaa? Painallus ei toimi ohjaa muuten normaalisti. Vuoden sisällä takuu vaihdettu nyt takuu umpeutunut (edellinen ohjain sama vika). Löytyskö vinkkejä tatin korjaamiseen?

Tämä nyt ei varsinaisesti ole tähän osastoon sopiva ongelma, mutta missähän vika kun windows 8/8.1 asennuksen jälkeen ei ole pystynyt koneella latamaan ohjaimia. Eli varmaan joku ajuri ongelma, mutta en ole keksinyt ratkaisua....

Vastaus: Grand Theft Auto Online

....
Ohjainkin meni 22 päivässä rikki niin, että vasen tatti jää ylös. On muuten kestäviä noi muovikeksinnöt ja vuoden takuu.
Ei tarvinnu edes ohjainta heittää kertaakaan, pelaamalla sain rikki.

Offtopik: Miten sä oikeen pelaat :eek: Itsellä ps3:sen julkaisun aikoihin ostettu konsoli, ja orkkis ohjain on vieläkin ihan hyvässä iskussa (mitä nyt akun kesto ei enää ehkä ole uutta vastaavaa) Toki löytyy uudempikin ohjain, ja noita käytetään vuoron perään sitä mukaa kun toisesta loppuu akku, mutta kumminkin :rolleyes:

Offtopik: Miten sä oikeen pelaat :eek: Itsellä ps3:sen julkaisun aikoihin ostettu konsoli, ja orkkis ohjain on vieläkin ihan hyvässä iskussa (mitä nyt akun kesto ei enää ehkä ole uutta vastaavaa) Toki löytyy uudempikin ohjain, ja noita käytetään vuoron perään sitä mukaa kun toisesta loppuu akku, mutta kumminkin :rolleyes:

[OT] Änäriä, siinä on L3 kovassa käytössä liekkö jotain vaikutusta tatin kulumiseen. Ei se tatti siis edes jää ylös, se on keskellä mutta GTA:ssa huomasin
tänään että ukko vaan jatkaa kävelyä vaikka en edes ohjaimeen koske. :D Myös valikossa se nätisti juoksenteli siellä taustalla, aseillakin mukava tähtäillä
kun joutuu liikkeestä ampumaan. Periaatteessa taitaa auttaa jos nostaa sen tatin siihen toiseen asentoon, silloin se ei liiku mutta tuntuuhan se vähän oudolta.
Aikaisempi ennätys oli n. 2.5kk ja silloin hajosi surullisen kuuluisa L3, tuommosta ongelmaa en oo ennen nähny enkä ymmärrä miten se nyt noin..[/OT]

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vielä vähän OT, minulla myös ihan alkuperäinen ison konsolin ohjain, ja yksinäinen kuin olen niin yhtä ohjainta on vain tullut käytettyä nyt siis melkein 8 vuotta. En ole mikään 10h päivässä pelaaja, mutta varmasti nelinumeroinen tuntimäärä on kertynyt tattia hakatessa (:rolleyes:). Vähän on ohjain kiillottunut melskeessä mutta kaikki toimii priimasti ja tosiaan edelläkin mainittu akkukesto on ehkä näkyvin muutos. Tosin olen ottanut dualshockin pois käytöstä jo aikoja sitten kun sehän ne suurimmat virrat vaatii. En ymmärrä miten sen voi alle kuukaudessa saada pelaamalla rikki, ainoat syyt taitaa olla maanantaikappaleessa tai peilissä.

Mulla on ohjain numero 8 menossa. Konsoli on 3 vuotta vanha. Kyllä ne on ihan kulutustavaraa. Mutta mä pelaankin vuodessa keskimäärin 8h/vrk.

Nyt on käytössä hopea ohjain. Se on jotain erilaista muovilaatua, koska kulumia ei ole tuskin mitään ja pelaan nyt enemmän kuin aiemmin.

Puheet siitä että nuo olisi samaa tavaraa on pelkkää roskaa. Jopa ohjainten sisukset on erilaisia, varaosat eivät sovi kovinkaaan usein keskenään toisiinsa.

Lisäksi mä olen jokaiseen joutunut modaamaan jotakin. Tähän hopeiseen piti vaihtaa L2 ja R2 näppäinten jouset kun ne taipui poikki.

Näiden lisäksi mulla on muovista tehty portainen säätöhärpäke tatille, eli sillä saan nopeasti 3 eri kulmaa säädettyä tuohon tattiin. Se pistetään teipillä sormeen ja tungetaan sinne tatin väliin jolloin ei voi painaa liikaa yhteen suuntaan, myös tatin pyöritys onnistuu sillä. Sormea siirtämällä voidaan valita erikokoisia kulmia kolmesta vaihtoehdosta. Vaatii totuttelua mutta toimii :D

Nyt en ole tuotakaan kyllä käyttänyt kun se hankaloittaa ampumista vasemmassa etusormessa.

Olisikos jollakulla täkyjä, mistä saisi edullisesti Moven "Shooting attachment"-asekehikon tai muita hyviä, pistoolikokoisia Move-kehikoita?

Dualshock 3:sen myynti lopetettu suomessa mistä uusi hajonneen tilalle? :confused:

Langaton ohjain käytettynä. Kannattaako?

Kannattaako ostaa käytettyä ps3 ohjainta vai onko niiden akut miten kestäviä? Entä päätynapit/tatit? Vai ostanko jostain suoraan uuden ohjaimen sitten?

Ylös Bottom