Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaikkien aikojen legendaarisin peli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -WaLuigi-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kaikkien aikojen legendaarisin peli

No se legendaarinen peli minulle...hmmm. Jos ajatellaan sillä tavalla mitä peliä olen eniten pelannut muihin pelaamaani peleihin verrattuna olisi se peli: World of Warcraft :cool:

Aloitin wow-urakan joskus alku 2007 vuonna ja siitä lähtien tähän päivään saakka olen pelannut sitä, tosin tällä hetkelle wow-tilini ei ole aktiivinen (wow on kuukausi maksullinen peli) koska ei tuo uusin "Mists of Pandaria" lisäosa iske yhtään jonka myötä ei huvita tuon wow:in pelaaminen yhtään :(. Miksi blizzard laittoi lisäosan joka perustuu pandoihin!

Ensimmäinen kerta kun pelasin wowia oli aika mahtava ja tuntu jotenkin eeppiseltä että peli on täynnä oikeita ihmisiä, eikä tekoäly hahmoja täynnä.
Ensimmäisen pelitunnin aikana kävelin suureen kaupungiin, jossa oli aivan käsittämätön määrä pelaajia jotka keskustelivat toistensa kanssa ja se tuntu jotekin niin elävältä että onko tämä enään "peli" :D

Joo tässä oli nörtti historiaa jo tarpeeksi...:o

Amiga ajoilta
Hunter, avoimen maailman vakoilupeli(Pyörä, helikopteri, auto, vene jne... kulkuneuvoina)
SS-Icehockey tai Wayne Gretzky ice hockey
Speedball II Peli jossa amerikkalainen jalkapallo oli parhaimillaan tulevaisuudessa (Oh kuolonruletti)
Chaos Engine Shootemup Speedballin tekijöiltä
Pirates, merirosvosuta parhaimmillaan
Populous, powermonger Strategiaa
Airborne Ranger/Special Forces sotilashommia taktisesti, ainakin noissa ahhd räiskintä kostautui kuolemana
Phantasie III Roolipeli

Onhan noita paljon, valitse sitten tuosta :)

Vanhemmista peleistä jääny mieleen Commadore 64:ltä jonkinmoinen avaruusluolalentely, nimeä en kuollaksenikaan muista enää. Sen parissa tuli vietettyä monta monituista hetkeä vaikkakin olin sen verran pieni etten kunnolla osannut sitä pelata :P

Super metroid (SNES). Tuli kerättyä kaikkia mahdollinen härpäke ja pelattua varmasti kymmeniä kertoja läpi. Tunnelma on kohdillaan, ohjaus toimivaa ja kenttäsuunnittelu timanttista. Muistelen kaiholla nuita aikoja varmasti vielä kiikkustuolissakin.

Final Fantasy VII (ps1). Kaveri osti tämän pelin ja tuli nökötettyä vieressä tuntikausia vain kattoen, kun hän pelasi. Voi sitä riemua, kun sitten itsekkin sain puolen vuoden päästä siitä sen pelin hommattua. Tätä on tullut tahkottua varmasti eniten pelaamistani peleistä.

Ja sitten näistä uudemmista (2000-) on jäänyt parhaana mieleen Day Of Defeat: source (PC). n. 500:n pelitunnin aikana on kertynyt monta hienoa muistoa ja klaanin ajoilta moneen mukavaan ihmiseen on tullut törmättyä.

Mainittakoon vielä Super Mario World (SNES), joka ei tähän listaan mahdu, vaikkakin ansaitsee oman paikkansa pelien historiassa.

Ylös Bottom