Vastaus: Kaikkien aikojen parhaat pelit!
Jos ajattelen että mitä pelejä tahdon pelata autiolla saarella niin varmaan olis:
Call Of Duty 4: Modern Warfare
Kyllä koukuttaa. Vähintään pari kertaa viikossa tulee pelattua vieläkin. Yksinpeli on lyhyt, mutta sitäkin mukaansa vetävämpi. Siinä oikein tuntee olevansa mukana kun vieressä hilluu omia... Putkikaan ei haittaa. Moninpelikentistä suosikit: Crossfire, Crash, Vacant...
Mirror's Edge
Tasoloikka ensimmäisestä persoonasta. Minä pidin. Kontrollit toimii ja kentät on kivoja. Ehkäpä taistelua oisi voinut olla vähemmän, sillä kiire kyllä alkaa ottamaan päähän. Aliarvostettu mestariteos ruotsin pojilta. Jatko-osaa odotellessa...
Crash Bandicoot
Aina olen ollut kauhea Crash-fani. Tämä eka on kyllä paras. Oikeasti haastava. Harmi vain että ladattuani tämän PS3:lle niin eräässä kentässä tilee jostain syyst etten voi jatkaa. Toinen harmi on että sarjasta ei ole tullut mitää Naughty Dogin myytyä sarjan pois.
SSX 3
Sarjan paras osa. Piste-ennätyksiä jaksan vieläkin vuosien jälkeen jahdata. Plus vielä että on erinoimainen moninpeli. Tästäkin voisi tulla tulla se oikea jatko-osa HD:na tälle genille.
Final Fantasy VII
Tätä olen pelannut vastan jonkun 15-20 %, mitä olen tähän asti kokenut ja mitä olen lukenut niin voin kivutta lisätä listalle. Olen ihan juonen armoilla. Tekee kokoajan mieli pelata. Tämä on se peli joka luultavasti ajaa minut pelaamaan muitakin japsiropeja