Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaipaako etidän mielestä GC stradegia peliä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cubefan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Niin se on muuten edelleen strategia, ja Cube kirjoitetaan C:llä eikä G:llä. Pyydän anteeksi pilkunnussintaani, mutta mun oli pakko puuttua asiaan;)

yoshi taisi edelleen vetää tuon sarkastisesti, ellet huomannut niin koko lause oli kirjoitettu alusta loppuun aivan päin helvettiä, eikä oikeasti kukaan imbesilli noin huonosti kirjoita :P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
yoshi taisi edelleen vetää tuon sarkastisesti, ellet huomannut niin koko lause oli kirjoitettu alusta loppuun aivan päin helvettiä, eikä oikeasti kukaan imbesilli noin huonosti kirjoita :P


Anteeksi tämä mun huono huumorintajuni. Huomasin kyllä, että lause ei muutenkaan ollut täydellisesti kirjoitettu, mutta noi oli ne asiat, joista halusin piikitellä. Tsori vielä kerran, jos toi siis oli sarkasmia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Siis konsolihan olisi yksi unelma, jos sitä ei yritettäisi tukehduttaa strategiapeleillä. Autopelitkin saisi kansa jo unohtaa, nehän on yks sama peli koko genre.

Herää vain kysymys, että mitenkä tyhmä ihmisen täytyy olla, että sanoo jotain noin typerää. "Yks sama peli koko genre". "Pomppupelit on yks sama peli koko genre. Ei niissä muuta tehdä kun hypitään!111"
 
"Uuuh... Auto ajaa. Auto ajaa lujaa asfaltilla. Auto menee nurmikolle kun toinen auto kiilaa. Uuuuh. Nyt taidan ostaa toisen täysin samanlaisen pelin jossa on korkeintaan pari eri autoa ja muutama eri rata."
Siis oikeasti, kuinka jotkut jaksavat? Ainakin minä kyllästyin autpeleihin heti kun sellaista ensimmäisen kerran kokeilin.
Anteeksi jos loukkasin jotakuta kommentillani, mutta minun yliluonnollisen älykkääseen päähäni ei mahdu tuollainen teletappigenre.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
"Uuuh... Auto ajaa. Auto ajaa lujaa asfaltilla. Auto menee nurmikolle kun toinen auto kiilaa. Uuuuh. Nyt taidan ostaa toisen täysin samanlaisen pelin jossa on korkeintaan pari eri autoa ja muutama eri rata."
Siis oikeasti, kuinka jotkut jaksavat? Ainakin minä kyllästyin autpeleihin heti kun sellaista ensimmäisen kerran kokeilin.
Anteeksi jos loukkasin jotakuta kommentillani, mutta minun yliluonnollisen älykkääseen päähäni ei mahdu tuollainen teletappigenre.

Siis kaikenhan saa kuulostamaan typerältä, kun vain yksinkertaistaa sitä mahdollisimman paljon. "Pomppupelit, eihän niissä ikinä muuta tehdä kun pompitaan. Kaikki samanlaisia, ulkoasu vain erona. " Suorastaan naurettavaa puhua kaikista autopeleistä samanlaisena. Ensinnäkin autopelit ovat joko arcade tai..... No joo mitä tätä selittämään. Ei tyhmiä voi opettaa, mutta ei niitä ampuakkaan saa.
 
Hyvä on, hyvä on. Autopelit ovat suvaittavia, jos niissä on jotain vähän suurempaa eroa. Esim. F-Zero ja Diddy Kong Racing. Siinä on autopelejä, jotka eivät toista samaa vuosikymmeniä jatkunutta paskavanaa.
Hyväksyn kyllä myös ihmiset, jotka pitävät autopeleistä, mutta minun mielestäni ihmisen täytyy olla vähintäänkin tyhmä, jos ostaa kaksi täysin ajankohtaisesti kehittynyttä autopeliä (esim. joku äijä ostaa Xboxin mukana Rallisport Challengen ja vaikkapa Colin 3:n). Tai no, hyväksynhän minä tyhmätkin ihmiset.

Anteeksi vielä kerran, kun halusin tuoda mielipiteeni esille. Ja samalla pyydän, että ei enää jatkettaisi tätä riitelyä. Pelatkaa autopelejänne, leikkikää pikkuautoilla, hankkikaa ajokortti ja ajakaa hirvikolari ihan rauhassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan E-Razor
Hyvä on, hyvä on. Autopelit ovat suvaittavia, jos niissä on jotain vähän suurempaa eroa. Esim. F-Zero ja Diddy Kong Racing. Siinä on autopelejä, jotka eivät toista samaa vuosikymmeniä jatkunutta paskavanaa.
Hyväksyn kyllä myös ihmiset, jotka pitävät autopeleistä, mutta minun mielestäni ihmisen täytyy olla vähintäänkin tyhmä, jos ostaa kaksi täysin ajankohtaisesti kehittynyttä autopeliä (esim. joku äijä ostaa Xboxin mukana Rallisport Challengen ja vaikkapa Colin 3:n). Tai no, hyväksynhän minä tyhmätkin ihmiset.

Anteeksi vielä kerran, kun halusin tuoda mielipiteeni esille. Ja samalla pyydän, että ei enää jatkettaisi tätä riitelyä. Pelatkaa autopelejänne, leikkikää pikkuautoilla, hankkikaa ajokortti ja ajakaa hirvikolari ihan rauhassa.

Ei se mitään haittaa, vaikka tuotkin mielipiteesi esille, mutta noi sun perustelut voisi olla kyllä reilusti parempia. Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät pidä autopeleistä. Turha sun on kuitenkaan ruveta haukkumaan tyhmäksi niitä, jotka autopeleistä pitävät ja niitä mielellään pelaavat. Ton sun viestis perusteella vaikutaa vähän siltä, että sulla on yleisestikin jotain autoja ja autoilua vastaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maagiset
Niin se on muuten edelleen strategia, ja Cube kirjoitetaan C:llä eikä G:llä. Pyydän anteeksi pilkunnussintaani, mutta mun oli pakko puuttua asiaan;)
Tällä foorumilla tapahtuu aivan liikaa pilkun seksuaalista kanssakäymistä. EIKÖ SE OLE SAATERI AIVAN SAMA MITEN NE LAUSEET RIPULOI KUHAN NIISTÄ SAA SELVÄÄÄ!!! (Ei mitään henkilö kohtaista maagiset(Täällä foorumissa kaikilla on tapana ottaa kaikki niin vitun henkilö kohtasesti(ei mitään henkilö kohtasta)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
(Ei mitään henkilö kohtaista maagiset(Täällä foorumissa kaikilla on tapana ottaa kaikki niin vitun henkilö kohtasesti(ei mitään henkilö kohtasta)
Henkilökohtaista, ei "henkilö kohtasta".
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom