Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaipaatko jotain DS:ään?

Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Paremmat grafiikat, pelit(mua ei oikein kiinnosta mikkään v**** pokemon pelit), ulkomuoto ja jotai...
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Tärinätoivettani on kuultu! (todennäköisesti)

Tuli vahvoja huhuja käsiini, että ainakin tulevan Metroid Prime -pelin mukana tulisi GBA-porttiin laitettava täristin. Tuota varmaan sitten ohjelmoidaan muidenkin pelien käytettäväksi, kunhan huhu vain paljastuu faktaksi. Toivotaan, toivotaan.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Tonppa sanoi:
Tärinätoivettani on kuultu! (todennäköisesti)

Tuli vahvoja huhuja käsiini, että ainakin tulevan Metroid Prime -pelin mukana tulisi GBA-porttiin laitettava täristin. Tuota varmaan sitten ohjelmoidaan muidenkin pelien käytettäväksi, kunhan huhu vain paljastuu faktaksi. Toivotaan, toivotaan.
Kyllähän se mahtuisi sinne DS-pelin säilytyskoteloon, sillä siellähän on GBA-kasetin kokoinen aukko, jolle en ole keksinyt mitään tarkoitusta tähän saakka... Paitsi nyt.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Baron sanoi:
Kyllähän se mahtuisi sinne DS-pelin säilytyskoteloon, sillä siellähän on GBA-kasetin kokoinen aukko, jolle en ole keksinyt mitään tarkoitusta tähän saakka... Paitsi nyt.

Kyynikko sanoisi tässä kohtaa että se GBA-kasetin kokoinen paikka on siinä GBA-kasetin säilytystä varten.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Knight sanoi:
Kyynikko sanoisi tässä kohtaa että se GBA-kasetin kokoinen paikka on siinä GBA-kasetin säilytystä varten.

Näinhän se on. Koska DS:ään saa samaan aikaan kiinni sekä DS- että GBA-pelin, ovat fiksuna laittaneet koteloonkin paikan GBA-kasettia varten.

Enpä oikein usko, että tuollainen GBA-porttiin laitettava täristin mahtuisi niin pieneen tilaan kuin GBA-kasettiin. Eiköhän se tule olemaan vähäsen isompi (ja sitä kautta tarvitaan sitten uusia koteloita). :)
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Enemmän nettiominaisuuksia. WLAN on kotona ja haluaisin mm. selata sohvalta nettiä DS:llä. Lisäksi haluaisin hakea nuo demot netistä enkä Japanilaiselta rautatieasemalta.

Moninpeli WIFI:llä toimii todella hienosti, luulisi, että sitä voisi käyttää muutenkin hyödyksi.

edit: Niin ja tämän lisäksi DS:t pitäisi myydä 2-packeissä, jotta minäkin saisin pelata, kun vaimo ei saa lopetettua Zookeeperiä. :)
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Minä kaipaisin DS:ääni ehdottomasti pidempää stylusta! Mikäli stylus-paikka olisi laitteessa leveyssuunnan sijasta pituussuunnassa, muuttuisi styluksenkin maksimipituus köykäisestä 8 sentistä 14 senttiin! Niin, ja tuo edellämainittu värinäominaisuus tosiaan kelpaisi myös..
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Paremmat tehot ja pikkaisen pienemmäksi ja hienommaksi.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Pienikokoisia suojakoteloita! Jos on usea peli mukana, niin miksi niille ei ole kehitetty mitään fiksua kantovälinettä? Eihän GBA:llakaan ollut mitään suojakoteloita paitsi ne pikkupussit. Aivan älytöntä.

Niin... ja kaipaisin lisää pelejä, joita voisi jopa ostaakin?!
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

danholo sanoi:
Pienikokoisia suojakoteloita! Jos on usea peli mukana, niin miksi niille ei ole kehitetty mitään fiksua kantovälinettä? Eihän GBA:llakaan ollut mitään suojakoteloita paitsi ne pikkupussit. Aivan älytöntä.

Niin... ja kaipaisin lisää pelejä, joita voisi jopa ostaakin?!

Kyllähän niitä on DSlle kantolaukkuja, joissa on myös peleille paikat. Lisäksi on myös pikkukoteloita peleille, joita saat vaikkapa tästä pakestista: http://www.gamelife.fi/?viewproduct=3559&p=15 . Ja on tuossa GBA:kin peleille koteloita.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Kaipaisin hinnan laskua Japanissakin. :p

Olisi kiva vihdoin hankkia DS ja mieluusti omituisen värisenä, mutta tällä hetkellä tulee vähän liian kalliiksi verrattuna täällä myytäviin koneisiin. Tai sitten hinta laskisi heti ostamisen jälkeen. Hinnanpudotusspekulaatiot voivat kyllä olla ihan turhia, koska kone myy Japanissa niin hyvin.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Olin jopa harkitsemassa valkoisen DS:n tilaamista kunnes laskeskelin, että olisi halvempaa ostaa suomessa saatavia värejä viereisestä kaupasta.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Parempaa käytettävyyttä. Etenkin napeilla pelatessa tuntuu kädet kipeytyvän vähän turhan nopsaan. Äänissä olisi myös rutkasti parantamisen varaa ja äänien säätö voisi toimia paremmin kahdella napilla(+ ja -) kuin tällä yliherkällä liukukytkimellä. Pidemmän styluksen joku jo mainitsikin.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

pijokela sanoi:
Enemmän nettiominaisuuksia. WLAN on kotona ja haluaisin mm. selata sohvalta nettiä DS:llä. Lisäksi haluaisin hakea nuo demot netistä enkä Japanilaiselta rautatieasemalta.

Moninpeli WIFI:llä toimii todella hienosti, luulisi, että sitä voisi käyttää muutenkin hyödyksi.

edit: Niin ja tämän lisäksi DS:t pitäisi myydä 2-packeissä, jotta minäkin saisin pelata, kun vaimo ei saa lopetettua Zookeeperiä. :)


Tuo nettiselain homma ei ole pitkään ongelmana, sillä hakkerit jo kehittelevät semmoista DS:lle. Mitäs tarkoitat Demolla? Ihan pelattavaa Demoa vai videota
:p NDS:n flashcardeille saa ainakin pelivideoita ihan hyvällä kuvan laadulla. Kerronpa vielä lopuksi eilen tekemäni NDS sivuston, joka koskee NDS:n flash kortteja,adaptereita,skinnejä, Flashcard pelejä ja ohjelmia. http://www.gamepocket.se8.org
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Kraton^ sanoi:
Kerronpa vielä lopuksi eilen tekemäni NDS sivuston, joka koskee NDS:n flash kortteja,adaptereita,skinnejä, Flashcard pelejä ja ohjelmia. http://www.xxxx.oxx
Sivujen asiantuntemus on heikkoa. Aika hatarilla perusteilla suositellaan todella ylihintaisia laitteita noin vaan ostettavaksi :rolleyes:

Eikä noita sivuja taida olla soveliasta mainostella tällä foorumilla.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

pijokela sanoi:
Enemmän nettiominaisuuksia. WLAN on kotona ja haluaisin mm. selata sohvalta nettiä DS:llä.
Joo ei kiitos katsoa nyt jostain äärettömän pienestä näytöstä nettisivuja ja kivasti kestäis aikaa nakutella ne webbisivutkin siihen, varsinkin kuin haluat tehdä tätä kotona jossa on parempi vaihtoehto netin surffaamiseen. (oletkos jo arvannut mikäköhän se olisi)

Pidempi stylus tulee esim tuossa aikasemma postissa mainitussa paketissa, olen itse ostanut ja tyytyväinen olen.

Itse kaipaan enemmän pelejä (aika yllätys varmaan) sekä näytönsuojukset pitäs tulla vakiona mukana. Tehoja sais tietenkin olla lisää ja varsinkin noitten pelikasettien kapasiteetti vaikutti aika pieneltä :(
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Olen samaa mieltä näytönsuojien suhteen - niitä pitäisi olla pari kappaletta koneen mukana.
 
Vastaus: Kaipaatko jotain DS:ään?

Minä haluaisin (jos se on ikinä edes mahdollista) hyvät "nettipeli mahdollisuudet". Myös tärinät olisivat kivat...
 
Ylös Bottom