Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Psychic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Estrellan Bellissimo shipsit. Parhaimpia shipsejä mitä olen syönyt ja totta kai ne vedettiin pois myynnistä noin vuoden jälkeen ilmestymisestä, mitenkäs muuten.
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Pienenä tuli litkittyä Spiderman limsaa, sinisen väristähän se oli
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Minä tahdon viinietikkasipsini.

Muokkaus

...edelleen.
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Kaikkea kuraa ne nykyisin tuovatkin markkinoille. Suomalaisten makumieltymieltymyksiä vastaa muka paremmin nuo colalemon-juomat kuin muut maut. Jaa, että on suomalaisilla tuollaisia mieltymyksiä? En ainakaan allekirjoita. Varsinkin tuo Pepsi Wild Cherriesin poistuminen markkinoilta potuttaa (taisi kyllä olla alunperinkin vain rajoitetun ajan, mutta muualla maailmassa on ihan vakituisessa myynnissä).

- Pepsi Wild Cherries
- Importti-pepper puolen litran muovipulloissa (ei ole ainakaan silmiin osunut kuin tölkkejä)
- Frisco Guarana
- Pepsi X
- Fanta Shokata (hävisi tämäkin hiljattain kauppojen valikoimista, en ole löytänyt pitkään aikaan mistään)
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Knight sanoi:
Minä tahdon viinietikkasipsini.

Muokkaus

...edelleen.

Kuten myös. Kerran oli pienoinen näytepussi jossain Estrellan(?) normi pussin kyljessä. En ole nähnyt sen koommin missään mutta... slurps. (ää tahtoo)
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Knight sanoi:
Minä tahdon viinietikkasipsini.

Muokkaus

...edelleen.

Samoin. Sitten jumalaare joku täällä kiinassakin moisia mussutti mutten ole koskaan saanut selville mistä kys. henkilö näitä oli ostanut. Yhä siis ilman.
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

gilgamesh1 sanoi:
- Importti-pepper puolen litran muovipulloissa (ei ole ainakaan silmiin osunut kuin tölkkejä)

Kyllä nykyään ainakin täälläpäin saa 0,5l:n Dr Peppereitä marketeista ja R-kiskoilta. Ite kaipaan Pepsi twistiä, Pepsi blueta ja sitten jotain Pringlessejä, oisko ollu Pizza-makusia tjsp, joita kaikki muut vihas, mutta mun mielestä ne oli ihan huippuhyviä.
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Niin mutta gilgames tarkoitti vissiinkin import dr. pepperiä.
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Jay Simpson sanoi:
Kyllä nykyään ainakin täälläpäin saa 0,5l:n Dr Peppereitä marketeista ja R-kiskoilta. Ite kaipaan Pepsi twistiä, Pepsi blueta ja sitten jotain Pringlessejä, oisko ollu Pizza-makusia tjsp, joita kaikki muut vihas, mutta mun mielestä ne oli ihan huippuhyviä.
Juu täältäkin löytyy peppereitä. Hyvä niin ;) Ja oon itekkin hakenu noita pringlesejä! Ne vaan katos johonki. :(
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Tämä nyt ei ole mikään kadonnut elintarvike, mutta on aina hieman ihmetttänyt etten ole koskaan bongannut minttusuklaajäätelöä mistään. Minttu + suklaa on aivan ultimate jäätelöyhdistelmä (vähän samaan tapaan kuin banaani + suklaa, jota kaupasta kyllä löytyy edulliseenkin hintaan). Minttuhan on yksinään usein hieman liian makeaa, joten vähemmän makea suklaa tasapainottaa loistavasti.

Joka kesä täytyy syödä vähintään yksi tuutti, josta löytyy suklaa- ja minttupallo.
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Merri sanoi:
Tämä nyt ei ole mikään kadonnut elintarvike, mutta on aina hieman ihmetttänyt etten ole koskaan bongannut minttusuklaajäätelöä mistään.
Tarkoitatko siis kaupasta jäätelöpaketteina. Bravolla nimittäin on suklaa-banaanin lisäksi myös minttu-suklaa, joka on parasta litrapakettijäätelöä mitä on.
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

csi sanoi:
Niin mutta gilgames tarkoitti vissiinkin import dr. pepperiä.

Ja täsmettäköön vielä sen verran että tuo importti-tavara tuosta merkistä on oikeasti täysin erilaista kuin suomiversio, josta on ylimääräisen sokerin myötä hävinnyt myös maku. Käytännössä esim. pepsi ja normaali coca cola ovat paljon lähempänä toisiaan kuin suomi pepper verrattuna import pepperiin.
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Stanton sanoi:
Tarkoitatko siis kaupasta jäätelöpaketteina. Bravolla nimittäin on suklaa-banaanin lisäksi myös minttu-suklaa, joka on parasta litrapakettijäätelöä mitä on.
Mielenkiintoista, olen kyllä tuota banaanisuklaata löytänyt, mutta en koskaan ole nähnyt minttusuklaajätskiä missään. Banaanisuklaatahan on kyllä löytynyt jo ties kuinka monta vuotta. Saa nähdä koska itse käyn seuraavan kerran jossain isommassa kaupassa...
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Fanny-vanukas. Juoksevaa ja tavallista, sekä nimenomaan kinuskin maku joka poistettiin ensimmäisenä vuosia sitten.
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Kadonneet ovat myös

-se paremman makuinen omena limonadi jota sai 80-luvulla
-kelvollinen lakritsijäätelö
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Hahaa! Ääni näille kaikille...

* Super-Ted -mehujää ("Supernalle" tms.)
* Pastirolit
* Metsätähti Päärynä -jOgurtti
* sellainen jäätelö/mehujää, mitä syödessä kielellä "säkenöi"
* appelsiinimehujää, olisko ollut Jaffan nimellä...?
 
Vastaus: Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.)

Minttu dumblet. Ei löydy enää mistään. Olivat aivan superhyviä, mutta nykyään löytyy vaan jotain aivan kauheita räpellyksiä + tietysti ne perus hyvät dumblet.

Lisäksi tälläinen Maraboun pyöreä paketti. Niitä oli kahdenlaisia. Toisia myydään vieläkin, toiset hävisivät markkinoilta. Niissä oli loistavia lepakoita, joilla oli pehmeä salmiakki ruumis ja hedelmäsiivet. Ja lisäksi monia muita hyviä karkkeja.
 
Ylös Bottom