Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kalajoki- ja Pyhäjokilaaksojen PES2 mestaruusturnaus?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wavejp
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

wavejp

New Member
Eli oisko halukkaita kyseisiltä alueilta pelaamaan PES2 mestaruudesta??
Voitais rueta järjestämään turnausta jonnekkin päin kun yksin tai naapurin kossien kanssa pelailu on jo aika tuttua!! Itselläni ois kyllä kiinostusta ja intoa järjestää joku turnaus vaikka joulun välipäivinä tai tammikuussa tai miksei myös ennen joulua mutta sillon pitäis pitä kiirettä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Kalajoki- ja Pyhäjokilaaksen PES2 mestaruusturnaus?!?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Eli oisko halukkaita kyseisiltä alueilta pelaamaan PES2 mestaruudesta??
Voitais rueta järjestämään turnausta jonnekkin päin kun yksin tai naapurin kossien kanssa pelailu on jo aika tuttua!! Itselläni ois kyllä kiinostusta ja intoa järjestää joku turnaus vaikka joulun välipäivinä tai tammikuussa tai miksei myös ennen joulua mutta sillon pitäis pitä kiirettä.

Minä olen ainakin mukana ilmoitelkaa jos tulee paljon muitakin halukkaita täällä olisi n. 5 äijää lähdössä remmiin!

Ite asustelen Haapavedellä (aika laidassa Pyhäjokilaaksoa). Ite oon miettiny et Ylivieska ois aika keskellä joten sinne ei ois nii kohtuuttoman pitkä matka esim.kalajoelta, oulaisista.. Siinä on vaan se ongelma että itse en tunne Ylivieskasta ketään joten paikan löytäminen on näin vaikeaa.. Eli jos joku sattuu oleen Ylivieskasta nii ei muuta ku ilmoittelemaan vaikka tänne palstalle jos sattuu tietään jotan paikkaa ja kaikki myös jos sattuis löytyyn joku hyvä paikka..

Kesä tulee nii ajattelin nostaa tän aiheen taas pinnalle jos vaikka halukkaita löytys enemmän. Ja jos mahdollista nii jos ylläpito vois laittaa vaikka jonkun ilmoituksen tuohon uutiset osastoon tai jonnekkin muualle :rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Kesä tulee nii ajattelin nostaa tän aiheen taas pinnalle jos vaikka halukkaita löytys enemmän. Ja jos mahdollista nii jos ylläpito vois laittaa vaikka jonkun ilmoituksen tuohon uutiset osastoon tai jonnekkin muualle :rolleyes:
:)
Minäkin voisin kenties osallistua, wavejp:hän kaatuu vaikka silmät kiinni.:p

Ylös Bottom