Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kammit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mikko

New Member
Eli mitas on tullu kammailtya selvinpain ja tietty paihteiden alaisena>?
Mita mulla tulee ny nopeesti mieleen..[kannissa] Pyoran hukkasin ja tein rikosilmotuksen, sit kolmen paivan paaste menin kaverin luo ja siellahan se pyora oli..
Turpaan tuli otettua ku menin aukomaan paatani kahdelle helvetin isolle jatkalle (yksin) (koska niilla oli vaaran variset kengan nauhat)
mitas muuta.. menny tietty aukoon paata kytille ja hommannu kaverini putkaan yoksi.. (mulla on nopeet jalat :)
onhan noita varmaan lisaaki mut kunnon ALKOHOLISTI on mokannu ittensa niin monesti et silla ei oo enaa lupaa hapeilla tekojaan!!!

Mun suurin kammi on kyllä se että ei nyt muistu mieleen mitaan kammia:D

Huomasitkos Mikko, että olet hukannut skandinaaviset merkitkin. Kännispäissäsi varmaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Huomasitkos Mikko, että olet hukannut skandinaaviset merkitkin. Kännispäissäsi varmaan?

Tai sitte pelasit juuri counter-strikeä...

Ite aina huomaan, että kun on cs:ää pelannu, niin sen jälkeen aina tuppa irc:aamisessa (yms. koneella kirjottamisessa) unohtua ä:n ja ö:n pisteet, kun ehti jo tottua, kun cs:ssä niitä kirjaimia ei saa... :)

skandinaaviset..

Se etta en kirjota skandinaavista ;) Johtuu siita etta olen talla hetkella vaihtarina jenkeissa ja tas nappiksessa ei oo tunnetusti aata eika oota :>
Eli tossa vastaus tahan mielta vavisuttavaan ongelmaan

Saa ne varmaankin yläpisteillä mutta taitaa olla liian työlästä =)

Kerran liukastuin kun kävelin jäisellä tiellä.

No joskus 4-vuotiaana, kun mentiin isukin kanssa terveyskeskukseen poistattaan tikkejä mun päästä (Naapurn kolli ajo mopolla yli). Lattiat oli vahattu/luututtu justiinsa, ja minä innostuin juoksemaan, ja kolaroin taas päätäni, tiiliseinään -> Parisenkymmentä uutta tikkiä päähän, ja vanhat tietysti pois.

Edit: Selvinpäin.

sepäs vasta hauskaa oiskin ollut jos 4v kakara teloo ittensä kännis..

Okei. Oltiin joskus ylä-asteella ryyppäämässä yhdessä leikkipuistossa. Kiipeilytelineestä lähti alas semmonen metallinen jyrkkä liukumäki. Vedettiin siis keittoa siellä kiipeilytelineen päällä. Oli hieman satanut, joten liukumäki oli "hieman" liukas.

No, humalapäissäni päätin sitten poistua sieltä kiipeilytelineen päältä kävelemällä liukumäkeä alas ja lähti aika hyvät lipat. Löin silmäkulmani siihen liukumäen reunukseen, ei onneks mitään pahempaa käyny, kaikki vaan kyseli seuraavan viikon, että keneltä oot ottanu kannuun? :)

No mitäs sitä nyt on kännipäissään tullut naispuolisten ystävien perseitä puristeltu ja six-pac pahvit päässä örvelletty pitkin kyliä :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan arca
No mitäs sitä nyt on kännipäissään tullut naispuolisten ystävien perseitä puristeltu ja six-pac pahvit päässä örvelletty pitkin kyliä :D
Totahan tekee kaikki, eikä se ole kämmäämistä vaan normaalia käyttäytymistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Totahan tekee kaikki, eikä se ole kämmäämistä vaan normaalia käyttäytymistä.

Jos kerran tuota käyttäytymistä saa hävetä silmät päästään seuraavan 3 viikkoa niin lasken kämmiksi :D

Tänään sattui aika hauska kämmi.Kävin toissapäivänä ostamassa uuden pelin mutta koska oli pakko kiirehtiä töihin en kerennyt pelaamaan.Kun tänään tulin töistä niin ajattelin että pitää vihdoinkin käydä ostamassa se.kun pääsin kotiin ja vilkaisin kaappiin niin tuli VÄHÄN tyhmä olo.

En kämmännyt itse, mutta ostaessani Hitman 2 -pelin Xboxille viime syksynä Anttila kämmäsi.

Kotimatkalla ohjekirjaa selatessani ihmettelin näppäinkuvaa ja huomasin ohjekirjan olevan PS2-versiolle. Mietin ensiksi onko pelillä sama ohjekirja kummallekin konsolille kunnes huomasin pelilevynkin olevan PS2-versio. Levyn kannet olivat Xboxin.

Marssin kauppaan takaisin enkä hymyillyt vaatiessani oikeaa versiota...:)

Ylös Bottom