Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kammit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vedin Espanjassa aivan ennätys suuren ahterin olkapäilleni ja onnistuin hukkamaan lompakkoni, jossa oli mm. sotilaspassi unohtuneena. Ja sitten minulla on vielä melkoisen mielenkiintoinen tapa sanoa torjua naisia, kun on olen kännissä. Pari tapausta harmittaakin.

Laivalla join "muutaman" punaviini/kokislasin ja en kaverin kanssa löytäny kunnolla hyttiin (eka känni), Sit käveltiin sinne alas missä on tax-free-myymälä ja kaveri kurotti niistä kaltereiden välistä ja melkein sai karkkirasian. Sit mä huomasin turvakameran ja en ehtiny sanoo mitään ku turvamies (tosi läski) käveli siitä ohi ja heilutti pamppuu (niinku ne tiukkikset kytät leffoissa).
Ei se kummiskaan ees sanonu mitään vaan me lähettiin jatkaan pelikoneiden potkimista ja hytin etsintää. Itse asiassa ruokailu oli joskus ilta klo 22:00 ja mentii hyttiin vasta 4:50 :l

Tänään heti kämmi, minulla on valinnaisia ma 14- 16 ja ke 8- 10, sitten en muistanu että nyt keskiviikkoaamuna olisi ollut etätunti ja tulin kouluun, ei muuta kuin kirjastoon kahdeksi tunniksi koneelle :)

Ylös Bottom