Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kane & Lynch 2: Dog Days

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kane & Lynch 2: Dog Days [X360 @ 26.8.]

Perkele! Kun riistin koodin Paavin Twitteristä, en kyllä missään tapauksessa tiennyt, mikä odottaisi. Pelihän on siis demon perusteella täyttä timanttia. Kameran toteutus on todella hyvä, ja sotkuisuus on luotu juuri niin, että se luo tunnelmaa häiritsemättä. Grafiikat ovat todella komeat, fotorealistisetkin hyvin monin paikoin, ja kaikki detaljit sekä efektit luovat erittäin autenttista tuntua. Meininki on myös enemmän kuin kohdillaan - raakaa roiskimista Aasialaisen suurkaupungin likaisilla, valomainoksien täyttämillä kaduilla, toimii!

On aivan mahtavaa huomata kehittäjien kuuntelevan palautetta ja parantavan peliään. IO palaa tällä tuotteella takaisin huipulle.

Kamera aiheuttaa kyllä merisairautta. Tykkäsin pelin asenteesta ja siitä että nää kaverit ei ole mitään sankareita tai juhanahelmenkalastajia. Sitäpaitsi se blurri jotenki lisäs siviilien listimisen hauskuutta ja saastaisuutta... :D

Multiplayer: Tuo kameran vemputus osaa kyllä laittaa vatsahapot jylläämään vielä kun tuolla tarttis enemmän spurttailla kuin yksinpelissä, hyi olkko. Aseet ovat todella munattomia 4 laukausta ryöstäjää selkään haulikolla ja vastustajalla matkajatkuu, siis mitä helvettiä? mutta kun itse sai kaksi osumaa niin eipä tarvinnut edes ryömiä vaan kiltisti kiroillen odottamaan spawnia. ja tuo LAGI..piti oikein käydä välillä oksentamassa kesken pelin. :D

Itsekkin ihmettelin tuota kameran heilumista mutta sen sai onneksi asetuksista pois. Yksinpeliä ja Arcademodea en ole edes raaskinut kokeilla, mutta multiplayerin osalta ihan kelpo tekele. Aseet ovat oikean tehoisia ja tuo että ekasta kerrasta maihin ja toisesta kuolee on ihan hienosti keksitty. Aseet vaan eivät tykkää kauas osua ja niillä ei kauas zoomailla.
Tuon Criminal Loyaltyn ymmärsin, mutta miten ne määrittelee tuon Criminal Stylen? Valaiskaa minua.

Running Monkeylle vastaten: En itse ole huomannut yhtään lagia, joko olet päätynyt huonolle servulle tai itse vaan lagailet.

Miksi demossa ei pääse pelaamaan co-oppia ja miksei moninpeliin pääse kaverin kanssa kysyn ma? Vastaus se on demo ei kelpaa! ;) Eilisen testauksen perusteella uskon vakaasti hommaavani tämän. Grafiikka on jotain silmiä hivelevää ja kamerakikkailut ovat todella hienoja. Esim. kun lähellä sattui räjähdys niin luulin pelin menneen eka tilttiin, kun kuvaruutu alkoi vääristymään kunnes tajusin sen kuuluvan asiaa. :D

Moninpeli vaikutti todella potentiaaliselta. Hyvässä porukassa taattua a-luokan viihdettä. Pääsin pariin otteeseen kokemaan selkäänpuukotuksen julmuuden, mutta kivaa oli silti. Lisää munaa aseisiin ( tehokkuutta ) niin se on el bueno!

Kaiken hehkutuksen jälkeen yksi kysymys jää: saako vielä jostain demo koodeja?

Kaiken hehkutuksen jälkeen yksi kysymys jää: saako vielä jostain demo koodeja?

Ainakin tästä:

JCFB2-TKWCD-Y7F7Q-M9CM8-PM2RM
TC93F-KJMDH-3RGRM-KP7P6-TK6FQ
QPGMD-9HQQ3-RP2DG-XJFJY-FH3M6
F7M7J-YTJ4R-WDVB3-3H6RB-YYFJJ
FM39P-99FVR-FR3HR-D6V2V-8KH8M

Tuon Criminal Loyaltyn ymmärsin, mutta miten ne määrittelee tuon Criminal Stylen? Valaiskaa minua.

Uskoisin sen tarkoittavan sitä miten pelaat, rynnitkö kärjessä tappaen kaikki vai tuletko perässä kun muut ovat putsanneet kadun.

Metacritic sanoo 65 kahdenkymmenen arvion jälkeen. Yksinpeli on arvioiden mukaan laiha ja moninpeli parempi (mutta kuka sitä pelaa). Ellei moninpeliin lasketa co-op kampanjaa, jos tässä sellainen on. Itse olen tämän pelin kehittäjien Hitman-pelisarjan fani, joten tuntee olonsa turhautuneeksi kun tällaisiin peleihin panostetaan eikä esimerkiksi suoraan Hitman 5:teen. (joka joidenkin arvioiden mukaan ensi vuonna ilmestyy)

Metacriticistä puuttuu ainakin kirjoitushetkellä vielä Eurogamerin 4/10 ja Destructoidin 1/10.

Itse olen suhteellisen yllättynyt, mutta ainahan ennusteeni demon perusteella menevät niin männikköön kuin mitenkään on mahdollista.

EDIT: Toivottavasti erottavat nyt ainakin ton Sterlingin, kun ruvetaan jahtaamaan päitä huonoista arvosteluista. :p

Tietääkö kukaan mistä tuota Kane & Lynch 2: Dog Days Limited Editionia saisi ostettua?

eikä yksinpeliä auta sekään jos sen voi mennä 3 tunnissa läpi

Jatkan edelleen näiden arvosteluissa huonoiksi tuomittujen pelien tukemista ja koska demo vakuutti, olihan tämä hommattava.

Alku vakuuttaa. Pidän suunnattomasti pelin ulkoasusta ja se tuo suunnattomasti lihaa pelimaailmaan. Jokainen nurkka on täynnä yksityiskohtia joita ei voi kun hämmästellä. Neon-valojen sävyttämä kauppahalli oli erityisen vakuuttava. Muutenkin audiovisuaalinen ilmaisu toimii. Omaperäistä ulkoasua tuetaan mehukkaalla ääniraidalla joka tukee maailman synkkyyttä.

Toiminta on sitä mitä se oli demossa, siitä joko pitää tai sitä vihaa. Itseäni miellyttää tiukat asemasodat ja Hard-vaikeustaso tuntuu olevan juuri mukavan vaikea. Extreme varmasti vieläkin tyköistuvampi. Taistelussa on myös mukana se häikäilemättömyys mikä vallitsee koko peliä; mm. moottoritiellä tapahtuneessa tulitaistelussa vastaantulevien autojen kuskit jäivät ikävästi harhaluotien uhreiksi. Kuolin-animaatiot ja satunnaiset, vihollisten kituamiset sopivat myös teemaan.

Pelin lyhyt kesto ei ainakaan toistaiseksi pelota, vähentyneen peliajan ansiosta tälläisiä lyhyempiä pelejä ottaa mielellään vastaan. Tosin Hardilla kahteen ensimmäiseen kappaleseen meni n. 1,5h ja kappaleita on vielä jäjellä about 7.

Toistaiseksi ei oikein voi heittää mitään kovin pahaa sanaa pelistä jossa tunnelma on näinkin käsin kosketeltava. Mutta katsotaan, peliä on vielä tovi jäljellä.

Onkos tässä mahdollisuutta kytkeä, noi ärsyttävät youtube filtteri efektit pois. PC versiossa vissiinkin saa, mutta mites on konsoleilla.?

Ei saa efektejä pois päältä, ainoastaan heiluvan kameran voi laittaa pois päältä.

Ei saa efektejä pois päältä, ainoastaan heiluvan kameran voi laittaa pois päältä.

No, sitten jää ostamatta, kun demossakin alkoi jo päätä särkeä ja muutenkin ärsytti se, ettei kuvasta saanut mitään selvää.

Ylös Bottom