Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kannattaako/kannattiko ostaa?

En mitään sellasta ajatellutkaan, kuhan ilmaisin mielipiteeni, että ei ehkä sovi tähän threadiin kun ainoastaan kommentit siitä oliko Xbox kannattava vai ei..ei muut lörinät..tjsp
 
Kannatti ehdottomasti. Ainoa vähän kaivelemaan jäänyt asia on, että USA konsolin hankkineena tekisi mieli välillä ostaa myös Europelejä.
Mahtaakohan boksille ilmestyä joku vastaava kun Freeloader Cubelle. Jos ei, niin pitää ryhtyä harkititsemaan fiksattuun euro-konsoliin vaihtamista, jossa toimisi kaikkien alueiden pelit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vaikee sanoo vielä täysin tässä vaiheessa,että kannattiko minun kohdallani...Halo oli ihan mukava tuttavuus...Mutta aiheeltaan hieman uskottampia fps-vääntöjä ootellaan ja vastaavalla visuaalisella toteutuksella...vasta kun XB Live on Suomessakin mahdollinen ja se myös XB:n virallisilla onlipeleillä toimii verkossa kuten luvataan,niin vasta sitten olisin boxi hankiintaani 100%:sti tyytyväinen,muussa tapauksessa boxi ei ollut ainakaan minulle kovin antoisa sijoitus!

:rolleyes:
 
Ainakin tähän mennessä olen ollut erittäin tyytyväinen Xboxiin, vaikka se onkin ollut omistuksessa vasta pari viikkoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan heXte
Ehdottomasti. Paras pelikone mitä markkinoilla on, pelintekijät eivät vain ole ehtineet ohjelmoida pelejä, mutta syksy-talvi akselilla sekin erhe korjaantuu monin kerroin. Haiskaa pahalle ps2-miehet (ei koske söpöjä tyttöjä).


PS2 MIEHET, eivät voi olla söpöjä tyttöjä, vai??
X-Boxin hankkiminen on kannattanut. Haloa ja Ampedia olen lähinnä pelannut. On se silti huonompi kuin PS2. Ei tosin paljon huonompi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake



PS2 MIEHET, eivät voi olla söpöjä tyttöjä, vai??
X-Boxin hankkiminen on kannattanut. Haloa ja Ampedia olen lähinnä pelannut. On se silti huonompi kuin PS2. Ei tosin paljon huonompi.

On ihan pakko kysäistä, että määritelläänkö tässä konsolin paremmuus raudan vai pelien perusteella? Tuohon rautakysymykseen kaikki tietänevät vastauksen (mikäli et niin katsoppa pelejä...) ja jos pelien perusteella, niin tilannehan on siltä osin jatkuvasti paranemassa.
 
Kannatti.
Laite+2 ohjainta, dvd-kit ja 4 peliä maksoi yhteensä 425e.

Toisaalta vain yhtä pelaan. Ja noita hyviä pelejä SAISI JO TULLA!
Hakusessa fudis ja lätkäpeli.
No, jospa se jouluna sitten..
 
Olen tyydyttänyt himoni pelata 100%:sesti XBOX:illa.
Se puhukoon puolestaan.
Kannatti ostaa.
Pelejä ei ole kuin neljä tullut hankittua, mutta jokainen on ollut todella nautinnollista tavaraa.
Monta mielenkiintoisen oloista peliä on vielä kaupanhyllylläkin, joten olen hyvin tyytyväinen.

Sulaco


(On vaikea ymmärtää valittajia. Ehkä joillekkin mikään ei riitä.)
 
itse olen kyllä ihan tyytyväinen ostokseeni, noin vähänalle kuukausi sitten tuli hommattua xboxi. pelitarjonta ei kyllä ihan vastannut odotuksia, mutta kyllä pari helmeäkin löyty, toinen pääsyy oli että saa katsottua divx/muut leffat eikä tarvitse aina pc:n tvoutin kanssa kikkailla, ja emulaattoreilla tulee myös paljon pelailtua. muita koneita löytyy tällähetkellä ps2 ja dc
 
Kannatti

Joo jos vaan rahaa löytyy ni ehdottomasti paras hankinta on toi Xbox... köyhät tyytykööt vähempään :)
 
Ylös Bottom