Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kannattaako?

teräsporkkana

New Member
Elikkäs. Kaveri on myymässä Boxiaan. 100 mukana 2 peliä (Halo ja Rocky), ohjain, DVD Kit (tms.) ja tietysti konsoli. Kannattaako? En luultavasti pelejä ostelisi vähään aikaan, mutta kaverilta voisin lainata.

Jos saisi mahdollisimman pian vastausta.
 
Juu se osti koneen silloin jouluna kun se tuli, osti Halon ja Rockyn pelaili vähän eikä sen jälkeen varmaan edes katsonut sitä. Ohjainkin on ollut melkein vuoden lainassa yhdellä tyypillä.

Se vain että minulla ei ole rahaa, enkä ole saanut lupaa ostaa sitä... Eikä vanhemmat ymmärrä, kuinka halpa se on, kun siinä tulee noita juttuja mukana.
 
C'mon. Meikä osti Atari jaguarin ja se oli viikon huoneessani television vieressä esillä ennen kuin äitini huomasi sitä. Hommaat rahat ja ostat vaan, jos et saa vanhempiasi vakuuttuneeksi. Sitä paitsi käsiittääkseni 15-vuotiaat (en nyt tiedä minkä ikäinen olet) saa tehdä rahoillaan mitä lystää, kun ei niitä nyt tupakkaan ja viinaan käytä.

Totta kai herää kysymys tämän threadin aiheellisuudesta jos sinulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia ostaa konetta.
 
Juu, teinkin tämän ennen kuin kysyin mitään keneltäkään ihan vaan saadakseni porukat vakuuttuneeksi homman järkevyydestä. Toisaalta onhan minulla muitakin pelikoneita, eikä box edes mahtuisi huoneeseeni. Telkussa ei ole enää paikkoja, eikä hyllytilaakaan ole enää missään:D .

Saa lyödä vaikka lukkoa, jos huvittaa.
 
Aikuisten pitäisi tukea lastensa peliharrastusta, kunnes nämä saavat siitä tarpeekseen. Minulle ei ostettu ensimmäistäkään pelikonetta, vaan ostin lopulta Pleikkarin omilla rahoillani. Sittemmin olen ottanut parhaani mukaan takaisin menetettyä peliaikaa ja hankkinut kaikki vähänkään tarkoitukseen sopivat laitteet. En usko, että tupakka ja alkoholi olisivat olleet sen haitallisempia terveydelleni tai rokottaneet enemmän lompakkoani.
 
Ostin PS2:seni aikoinaan rippirahoilla, jonka olen sittemmin vaihtanut xboxiin. Omaa rahaa on tähänkin kulunut eikä vanhemmat ole sponsoroinut ollenkaan :( Nyt "ruinaan" tietokonetta (tai olen jo aika kauan) koska tämä nykyinen mikä on kotona, aivan liian vanha (lue P2), kesätöitäkään en ole vielä saanut, joten jos vaikka saisin vanhemmat suostumaan koneen ostoon, saas nähdä sillä tämä on sellainen "Mahdoton tehtävä" :) Tulipa taas avauduttua :rolleyes:
 
Ylös Bottom