Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kannettava osamaksulla, mistä ja mikä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fDiamond
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kannettava osamaksulla, mistä ja mikä?

Itsellä käytössä HP Compaq nx8220. Muuten ihan ok, mutta varoituksen sana näppäimistöstä (en tiedä koskeeko kaikkia HP:n kannettavia). Näppäimistöllä on omituinen piirre, ettei se hyväksy kolmen näppäimen yhtäaikaista painamista! (No CTRL-ALT-Del poislukien, ilmeisesti). Mutta erittäin rassaava, jos tien päällä innostuu WoWia pelailemaan! (USB-näppis on tällöin oltava mukana)

3 n k ! n E
 
Vastaus: Kannettava osamaksulla, mistä ja mikä?

Visa/Mastercard osari taitaa jäädä haaveeksi, ikää on tarpeeks, säännölliset tulot ollut jo pari vuotta eikä maksuhäiriötä koskaan - "kokonaisvaltainen päätös on kielteinen" (mitä vittua?).
 
Vastaus: Kannettava osamaksulla, mistä ja mikä?

Armeija käyty? Siihen ainakin oma eka hakemukseni vuosia sitten kaatui.
 
Vastaus: Kannettava osamaksulla, mistä ja mikä?

fDiamond sanoi:
Visa/Mastercard osari taitaa jäädä haaveeksi, ikää on tarpeeks, säännölliset tulot ollut jo pari vuotta eikä maksuhäiriötä koskaan - "kokonaisvaltainen päätös on kielteinen" (mitä vittua?).

Joo, sama juttu mulla. Liian pienet tulot, niin eivät myönnä korttia, vaikka miten hyvin olis asiat.
 
Vastaus: Kannettava osamaksulla, mistä ja mikä?

Itseltäni löytyy American Express, Visa ja Mastercard.

Maksuhäiriöitä ei saa olla, Vakituiset tulot on oltava (itse ollut 3 vuotta duunissa ja palkka on verojen jälkeen 3200/kk, Omistusasunnosta on hyötyä (itse asun vuokralla), Armeija tulee olla käytynä (ei tietääkseni pakollinen mutta itse olen sen käynyt), Velat heikentävät kortin saantia (itselläni on velkaa n. 130 000).
Kannattaa hakea näistä jokaista korttia.

Kannettavana itselläni on Apple ja erittäin tyytyväinen olen.

Tarkemmin koneeni on 17" laajakuvanäytöllinen jonka reso on 1680 x 1050 2.16GHz Intel Core Duo .
 
Vastaus: Kannettava osamaksulla, mistä ja mikä?

Hienointa tuossa oli se että edes se pankin nainen ei osannut sanoa varmaa syytä, kaikki on kunnossa ja tuloja on tarpeeksi.

Ainoa mitä osasi sanoa oli että ikä saattaa vaikuttaa, "yritä 6kk päästä uudestaan", 22v ei riitä ilmeisesti. Eräs kaveri kyllä sai joka tienaa suunnilleen saman verran, sama ikä, eri pankki.
 
Vastaus: Kannettava osamaksulla, mistä ja mikä?

fDiamond sanoi:
Hienointa tuossa oli se että edes se pankin nainen ei osannut sanoa varmaa syytä, kaikki on kunnossa ja tuloja on tarpeeksi.

Ainoa mitä osasi sanoa oli että ikä saattaa vaikuttaa, "yritä 6kk päästä uudestaan", 22v ei riitä ilmeisesti. Eräs kaveri kyllä sai joka tienaa suunnilleen saman verran, sama ikä, eri pankki.

Kokeile sieltä eri pankista.
 
Vastaus: Kannettava osamaksulla, mistä ja mikä?

Käytetääs vanhaa threadia hyväksi.

Missähän hinnoissa pyörii kannettava millä pyörii source enginen pelit?

Core 2 duo?
1024 RAM?
mikä näyttis?

Max 15.4"
 
Ylös Bottom