Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ylilyöntihän siitä tuli taas
Huhu. Kilju on kyllä karmeaajeps viime perjantaina kävi näin.
viimeksi joskus viime vuoden lopussa.
tuli vissiin viidessä tunnissa vedettyä 0.7 viini pullo, 2dl 20% minttu likööriä, about desi 50% minttua ja hiukan sisuviina+fanta sekotusta yheltä tyypiltä.
tuli sitten maattua pitkin ruohikkoa ja oksennettua ja muija vaan kitisee ja huutaa et tuu nyt sieltä ja plaa plaa plaa ja minä siihen että en pysty vittu.
ei tommonen huutaminen ainakaan mitään auta.
tämän siitä saa kun juo alkon kamoja oman kiljun sijaan, muutenkin vituttaa maksaa yli 10e tommosista kun alle 10e saa 25l kiljua.
maku kyllä paljon paskempi mutta hinta kohdillaan ja aina on juotavaa kun tarttee ja koska tuota on tullut juotua about kolmisen vuotta niin tiedän tasan varmasti kuinka nopeasti se nousee päähän ja kuinka nopeasti se lähtee pois enkä ole koskaan oksentanut kiljun takia.
kaikkeen tottuu...Huhu. Kilju on kyllä karmeaa
kaikkeen tottuu...
mutta kyllähän se karmealle maistuu, tai siis... kuulin isommilta pojilta.
jeps viime perjantaina kävi näin.
viimeksi joskus viime vuoden lopussa.
tuli vissiin viidessä tunnissa vedettyä 0.7 viini pullo, 2dl 20% minttu likööriä, about desi 50% minttua ja hiukan sisuviina+fanta sekotusta yheltä tyypiltä.
tuli sitten maattua pitkin ruohikkoa ja oksennettua ja muija vaan kitisee ja huutaa et tuu nyt sieltä ja plaa plaa plaa ja minä siihen että en pysty vittu.
ei tommonen huutaminen ainakaan mitään auta.
tämän siitä saa kun juo alkon kamoja oman kiljun sijaan, muutenkin vituttaa maksaa yli 10e tommosista kun alle 10e saa 25l kiljua.
maku kyllä paljon paskempi mutta hinta kohdillaan ja aina on juotavaa kun tarttee ja koska tuota on tullut juotua about kolmisen vuotta niin tiedän tasan varmasti kuinka nopeasti se nousee päähän ja kuinka nopeasti se lähtee pois enkä ole koskaan oksentanut kiljun takia.
Mikäs se niin hyvää on että oikein irvistämään laittaa?minä en harrasta kalsarikännejä, ne on säälittäviä.
minä juon munasillaan
edit: hyi helvata ku o hyvää, oikeen irvistämään pistää.
Kalsarit? Check! Kännissä! Check! Tosin ei näitä voi enää kalsarikänneiksi kutsua, kun vaimo tuli jo kotiin. Oli niin mukava miehinen ilta vanhan kaverin kanssa. Gran Turismo 5 Prologue ja Logitech Driving Force Pro -ratti olivat illan paras yhdistelmä oluen ja saunan jälkeen.Löytyykö muita kalsarisankareita?
Kalsarit? Check! Kännissä! Check! Tosin ei näitä voi enää kalsarikänneiksi kutsua, kun vaimo tuli jo kotiin. Oli niin mukava miehinen ilta vanhan kaverin kanssa. Gran Turismo 5 Prologue ja Logitech Driving Force Pro -ratti olivat illan paras yhdistelmä oluen ja saunan jälkeen.
Nyt tämä joisi olutta, syntymäpäivä I DAG ja kurkku pipinä. Joskohan tuo bisse voitelisi kurkkua. :>