Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännyköistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja likus <df
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nokia 7650:sta voi lukea täältä.

Eli lähinnä houkuttelee tuo korkeatasoinen näyttö + digitaalikamera. Ja hintakin kuulemma jää alle 3000mk:n.

Siemens S45!

Ei enää pelleilyä Nokian tai Erkin huollon kanssa. Mystinen fiilis, kun puhelin kerrankin toimii.

Ainakin jokainen Nokia mikä mulla on ollut, lukuunottamatta ekaa 2110:aa ;) on takuuaikana käynyt huollossa vähintään pari kertaa erilaisten tyyppivikojen takia. Millon himmenee näyttö, millon sammuilee ja millon pätkii ääntä... Jotenkin sitä pöhkönä kuitenkin valitsi Nokian tai Erkin. Sitten sattui hyvä tarjous Siemensistä ja aattelin kokeilla. Ei oo tarvinnu katua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ronkka
Siemens S45!

Ei enää pelleilyä Nokian tai Erkin huollon kanssa. Mystinen fiilis, kun puhelin kerrankin toimii.

Ainakin jokainen Nokia mikä mulla on ollut, lukuunottamatta ekaa 2110:aa ;) on takuuaikana käynyt huollossa vähintään pari kertaa erilaisten tyyppivikojen takia. Millon himmenee näyttö, millon sammuilee ja millon pätkii ääntä... Jotenkin sitä pöhkönä kuitenkin valitsi Nokian tai Erkin. Sitten sattui hyvä tarjous Siemensistä ja aattelin kokeilla. Ei oo tarvinnu katua.

No niin! Mulla täysin sama puhelin. Oletkos muuten huomannut että siinä sun puhelimessa olis näyttö vinossa? Mulla oli ja nyt meni takuuseen. Tuleepi ehkä täällä viikolla. Asiallinen puhelin kyllä nopean käytön perusteella ainakin

Originally posted by Fakesonic
No niin! Mulla täysin sama puhelin. Oletkos muuten huomannut että siinä sun puhelimessa olis näyttö vinossa? Mulla oli ja nyt meni takuuseen. Tuleepi ehkä täällä viikolla. Asiallinen puhelin kyllä nopean käytön perusteella ainakin
Ei ole vinossa meikäläisen näyttö.

Vikoja on tietty kaikissa puhelimissa, mutta Nokialaisissa tuntuu olevan niitä vähän liikaa. Meillä on duunissa myös poppoolla Nokiat, ja aina muutamalla on huollossa jos jonkun vian takia.

Jos tästä S45:stä pitää huonoja puolia sanoa, niin valikot on perseestä. Onneksi ne mitä käyttää, saa pikanäppäinten taakse ;) Ei tarvitse melkeen ikinä käydä valikoissa.

Ei ole vinossa meikäläisen näyttö.

Vikoja on tietty kaikissa puhelimissa, mutta Nokialaisissa tuntuu olevan niitä vähän liikaa. Meillä on duunissa myös poppoolla Nokiat, ja aina muutamalla on huollossa jos jonkun vian takia.

Jos tästä S45:stä pitää huonoja puolia sanoa, niin valikot on perseestä. Onneksi ne mitä käyttää, saa pikanäppäinten taakse ;) Ei tarvitse melkeen ikinä käydä valikoissa.

Juu, tarvittavat valikot saa vaikka äänivalinnalla esiin. Ja muutenkin tuo äänivalinat on todella paljon tarkempi kuin Nokoissa.

Siemens S45!

noh kai se nyt täytyy sitten jo jotain tännekin heittää...
Siemensin s35 ollut jo viime keväästä lähtien:
ei paina mitään eikä paina myöskään ongelmat...:)

Ettekö te muista että Mokia puhelimissa ei ole vikoja, vaan ominaisuuksia. Ajoittainen sammuminen on virransäästöä, näytön pimeneminen huomauttaa nukkumaanmenoajasta ja kuuluvuuden pätkiminen on puhelinlaskun vähentäjä. Omasta taskusta löytyy tällä hetkellä Nokian 7110, jossa vik...siis ominaisuuksia on läpän lonksuminen(kuminauhalla kiinni), satunnainen sammuminen ja pari ohjelmistobugia.

Ylös Bottom