Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kartoittamaton

Vastaus: Kartoittamaton

Ollaanpa sitä negatiivisia. Ei ole siitä kyse etten ole vaivautunut tutkimaan niitä vaan siitä, että sen kymmenennen kertaa kun oon kaikki käyny läpi niin ei ole löytynyt mitään uutta. Ja kerro toki miksi on laimeeta käyttää javascriptiä?

Käytä mitä hyvänsä, mutta jos me kerrotaan sulle kirjainten määrät, saati sitten ihan ne kirjaimet, niin sä vaan syötät ne sinne ohjelmaas, joka antaa sulle sen sanan. Muut sentään käytti useitakin tunteja ton sanan väkertämiseen, kun ei mitään JavaScript-tietotaitoa löydy. :D Tää on edelleen kilpailu.

Ja väliaikatietona kerrottakoon, että 150 on nyt päässyt tämän läpi.
 
Vastaus: Kartoittamaton

Käytä mitä hyvänsä, mutta jos me kerrotaan sulle kirjainten määrät, saati sitten ihan ne kirjaimet, niin sä vaan syötät ne sinne ohjelmaas, joka antaa sulle sen sanan. Muut sentään käytti useitakin tunteja ton sanan väkertämiseen, kun ei mitään JavaScript-tietotaitoa löydy. :D Tää on edelleen kilpailu.Ja väliaikatietona kerrottakoon, että 150 on nyt päässyt tämän läpi.
Muutaman tunnin sitä käsin yritinkin kunnes usko loppui kesken. No eiköhän se tosta vielä aukene:)

edit: Repesin aika pahasti kun en ollu tajunnu sitä ekaa kirjainta :D Ei tarvinnu edes ohjelmaa kun löyty tuo lisäkirjain:)
 
Vastaus: Kartoittamaton

Nyt todellakin kaipaisin vihjeitä :D Monta niitä kirjaimia on yhteensä, saanut kasaan 7 ja olen katsonut kaikki uudestaan läpi muutaman kerran. Ja sitten vielä se että onko se koodi pakko skannata siinä, kun ei oikein löydy mitään laitetta millä skannaisi, ja jos pitää, niin mitä siitä sitten ilmenee? Ja voi siitä viimeisestä sanasta antaa myös joitakin vihjeitä.
 
Vastaus: Kartoittamaton

Älkää nyt jaelko ihmiset vihjeitä muille, jos itse olette tämän ratkaisseet. Jos haluatte paremman mahdollisuuden voittaa niin turpa kiinni :D Ainoa vihje olkoon, että pelkällä googlella selviää kyllä!
 
Vastaus: Kartoittamaton

Niin milloinhan tämän kilpailun voittajat on selvillä vai onko ne jo ilmoitettu ajat sitten? Itse oon ainakin missannut tämän tiedotuksen...
 
Vastaus: Kartoittamaton

Ilmoitettiin aikapäiviä sitten Sony PlayStation Suomi -ryhmässä Facebookissa.

No koitappa tuolta nyt sitten etsiä niitä voittajia... En kyllä löytänyt tuolta aikajanalta mitään ilmoitusta voittajista. Yhden "Aarrejahti on nyt päättynyt!" -postauksen löysin ja siinäkin puhuttiin sitten jostain Sly'sta. Katoin koko huhtikuun tarkasti läpi, mutten mitään löytänyt.

Eli jos kerta itse löydät sen tuolta, niin voisitko vaikka kopioida voittajien nimet tähän? Linkkiähän noihin aikajanan tilapäivityksiin ei voi kai laittaa.
 
Execta: En taida jaksaa. Eiköhän voittajiin ole otettu yhteyttä henkilökohtaisesti, joten jos ei ole mitään kuulunut, et ole voittanut.
 
Ylös Bottom