Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kasvot nimimerkin takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karva
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Karva

New Member
Ketjun idea on yksinkertainen. Jokainen, joka haluaa paljastaa kasvonsa nimimerkkinsä takana, saa sen muiden iloksi tehdä. Itseäni - utelias kun olen - ainakin kiinnostaa, että millaista vipeltäjää tänne kirjoittelee.

Ja koska itse en oikeasti ole kapteeni Olimarin näköinen, aloitan heittämällä kehiin linkin, jonka takaa löytyy tukku kuvia meikäläisestä.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Karva

Vastaus: Kasvot nimimerkin takana

Voi jumalauta! Äijähän on päässyt Maken kanssa samaan kuvaan :eek: Oletteko ihan kavereitakin? ;) Nyt sait kyllä meitsin kateelliseksi ja pahasti, minä kun en ole päässyt kuin koskettamaan häntä :)

Kaippa sitä voisi itsekin hankkia jostain digikameran ja napsaista kuvan.

Jotain voi nähdä jo tuosta avatarista, sillä omaa pärstää siinä käytän. Jotain hieman selkeämpää kuitenkin TÄSSÄ

Jarmo Hänninen sanoi:
Tässä kaunis Jarmo olisi kaiken kansan nähtäville. Selvyyden vuoksi sanottakoot, että en ole tuo tyyppi, joka on oikealla :D
Ei saatana, Glottis modena. Nyt meni usko koko Filmifiniin. Ja elämään ylipäätänsä.

No ei vaineskaa. :D Pyöriikös muut modet dvdplazassa?

horna sanoi:
Ei saatana, Glottis modena. Nyt meni usko koko Filmifiniin. Ja elämään ylipäätänsä.

On se mennyt muiltakin tuon Shol'van takia ;)

En itsekään ole aivan tuon komean miehen näköinen, joka tuossa hilluu nikkini alla. Valitettavasti. Siis täshä ja täshä. Muistakaa pestä silmänne nämä katsottuanne O_O

Ylös Bottom