Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaukosäätimistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Octet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paul_a

Niin, tai sitten takuukorjauttaa koneen ja saa uuden tilalle. Olin yllättänyt että toimi, mutta jotenkin tuntuu että muistikortilta katosi tilaa vaikka delailin sen softan puis sieltä... Omituista.

Kysäisin jo tätä tuolla toisella palstalla, mutta jos nyt vie koneen takuukorjaukseen, "tekosyynä" DVD:n pätkiminen, niin saako sieltä v5:n takaisin ilman mitään ongelmia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Kysäisin jo tätä tuolla toisella palstalla, mutta jos nyt vie koneen takuukorjaukseen, "tekosyynä" DVD:n pätkiminen, niin saako sieltä v5:n takaisin ilman mitään ongelmia?

Yleensä sieltä palautetaan uusi laite tilalle (esim. mun laitteessa tuuletin oli rikki -> uus laite tilalle), eli siinä mielessä varmaan saisit v5 tilalle. Toinen asia sitten jos kerkeävät testailemaan sitä, jos dvd toimii oikein niin nehän voi periaatteessa palauttaa laitteen + laskuttaa sulta lähettämiset. Käyttävät muistaakseni CargoExpressiä, hintaa tais olla 200mk/matka mutta tavara kulkee äkkiä.

Mutta suosittelisin kyllä pitämään laitetta jos DVD toimii, tuntuu siltä että se ei ihan kaikissa toimi...

Sonyn kauko & v.5 PS2

Nyt se on sitten kokeiltu. Hyvin toimii toi Sonyn kauko ilman muistikorttia ja ajurilevyä tässä uudessa versiossa.

Vedin muistikortin irti, laitoin IR-vastaanottimen kiinni ja koneen käyntiin. Hyvin toimii... :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore

Taas yksi syy lisää päivittää oma konsoli V5:een, kun säästyisi muistikortilta tilaa eikä tarvisi ostaa toista muistikorttia :D

Muistikortin hinta on kuitenki suhteellisen vähän PS2:een

Jos Sonyn oman säätimen ergonomiaan on kyllästynyt, niin mikä tahansa Sonyn DVD-kaukosäädin toimii infrapunavastaanottimen kanssa. Vaihtoehtoisesti käy myös TV:n kaukosäädin josta löytyy namiskat DVD:n ohjaamiseen.

Niin, itseasiassa ne koneet joita sieltä saa takaisin eivät ole uusia, vaan takukorjattuja v4sia tai jotain muita vanhempia koneita. Mutta kaipa ne pitkälti vastaa v5sta. Mun käsittääkseni niihin on päivitetty kaikki softat, dvd pleijeri ja kuoret. En tiedä sitten onko emoa vaihdettu. Joka tapauksessa se on harhakuvitelma, että ne koneet, joita huollosta saa, olisivat täysin uusia.

Joskus huollosta saa uudenkin koneen mutta varmaan vain silloin jos vaihtokoneet on tilapäisesti loppu tms.

Joskus huollosta saa uudenkin koneen mutta varmaan vain silloin jos vaihtokoneet on tilapäisesti loppu tms.
Mistä tietää, että kone on uusi? Minulle tuli kone upouudessa paketissa (v5 koneen paketti), kaikki johdot, ohjekirjat, ohjain olivat uusia, kone oli aivan uuden näköinen, kaikki ajurit olivat uusimmat - kaikin puolin aivan identtinen uuden myyntipaketin kanssa. Silti kone oli tehdashuollettu vanha kone. Mutta ei mulla silti valittamista siinä ole. Kone vaikuttaa toimivan ihan hyvin.

Mistä tiedät että se oli tehdaskunnostettu? Tehdaskunnostetut on tulleet ruskeassa pahvilaatikossa ja halvemilla pakkausmateriaaleilla. Ja omassa ei ollut edes manuaalia mukana. Sen lisäksi koneen dvd-toisto oli huonoin mistään näkemästäni PS2:sta, joten ehkä voisivat jollain virallisella DVD-testilevyllä testata laitteet ennen niiden toimitusta asiakkaille.

No onneksi sain lopulta koneen joka toimii. Egmont joutui todella tekemään töitä asian eteen :) kiitokset heille siitä.

Vielä noista kaukosäätimistä!

Onko kellään kokemusta tosta interact basic dvd remotesta, jota saa nykyään aikas huokeella?

Eikös silläkin saa kaiken irti ps2n dvd ominaisuuksista kun menee display menu valikon kautta säätelemään? Vaikkakin on nappi vajetta itse säätimessä...

Itelläni on v5 ps2 uusilla dvd ajureilla (2.10E).

ps. mites toi saman valmistajan 8m muistikortti?
Toimiiko kaikilla peleillä?

ps2 suhtkoht newbie :rolleyes:

Tosi siisti homma, et toimii toi sonyn kosketusnäytöllä varustettu kaukkari PS2:n kans kimpassa. Vähentää kapulan tarpeen melkeinpä minimiin, kun kaikki hoituu yhdellä komentokonsolilla. ;)

No joo toimihan toi ok paitsi et on aika rimpula sonyn omaan verrattuna!!

Sitä muistikorttia(interact 8m) en suosittele kellekkään! Ei ees toimiNU v5 kanssa (verkkokauppa.com!). Puhumattakaan et tarvii jokakerta käynnistää sen omallacd-llä et tunnistaa kortin!!! Onneks fyffet takasin sain mä...:o

Ylös Bottom