Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kauppapalautetta

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Eikös tällainen keskustelu ollu myös tuolla Asiaton keskustelu puolella, ellen nyt ihan väärin muista.
 
Minä ainakin olen tehnyt kauppoja niin monen kanssa, etten edes jaksa muistaa. Hyvin on sujunut, tosin joskus on tavaran saapuminen saattanut syystä tai toisesta hiukan venähtää.

PS. Ja pez_q:n tapauksessa peli taisi hukkua postiin, tai jotain. Kaveri maksoi kuitenkin reilusti rahat takaisin, joten ei ongelmaa.
 
Kappojen teko hoituu kyllä. En muista kenen kanssa olen tehnyt, mutta huuto netin pistearvo tällä hetkellä +30.
 
Kauppoja olen tehnyt kyllä aika paljon täällä ja kaikkien kanssa kaupat ovat sujuneet.

Samppulille tosin täytyy antaa pieni maininta siitä, että ei kertonut lähetyskulujen tulevan vielä pelin hinnan päälle. Kun sovittiin pelikaupat hintaan 25e luulin saavani pelin postilaatikkoon tuolla hinnalla, mutta sainkin parin päivän kuluttua matkahuollosta tekstiviestin, että sieltä voisi hakea paketin hintaan 5,8e. Miksi lähettää peli matkahuollossa kun se olisi tullut reilusti halvemmalla (1.3e) postin kautta ja vielä nopeammin. Toisekseen jos aikoo lisätä lähetyskulut hintaan niin siitä on hyvä kertoa etukäteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Samppulille tosin täytyy antaa pieni maininta siitä, että ei kertonut lähetyskulujen tulevan vielä pelin hinnan päälle. Kun sovittiin pelikaupat hintaan 25e luulin saavani pelin postilaatikkoon tuolla hinnalla, mutta sainkin parin päivän kuluttua matkahuollosta tekstiviestin, että sieltä voisi hakea paketin hintaan 5,8e. Miksi lähettää peli matkahuollossa kun se olisi tullut reilusti halvemmalla (1.3e) postin kautta ja vielä nopeammin. Toisekseen jos aikoo lisätä lähetyskulut hintaan niin siitä on hyvä kertoa etukäteen.
Olisit jättänyt vaan noutamatta, ja näyttänyt sille Samppulin kakaralle että Jeffin kanssa ei temppuilla. Paitsi tietty jos olit jo ehtinyt maksaa sen 25. Poliisi ja T.W.A.T-ryhmä paikalle pamputtamaan. Pink Pinkyllä päähän, luulisi oppivan. 'kele.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Olisit jättänyt vaan noutamatta, ja näyttänyt sille Samppulin kakaralle että Jeffin kanssa ei temppuilla. Paitsi tietty jos olit jo ehtinyt maksaa sen 25. Poliisi ja T.W.A.T-ryhmä paikalle pamputtamaan. Pink Pinkyllä päähän, luulisi oppivan. 'kele.
Luonnollisesti olin jo 25e maksanut siinä vaiheessa.
 
5.80 euron postituskulut yhden pelin lähettämisestä on jo muuten aikamoinen saavutus.
 
Rashin kanssa kaupustelut onnistui hyvin. Paketti tuli nopeasti ja oli hyvin pakattu. Ikävä kyllä dvd oli päässyt irti kuljetuksen aikana, mutta naarmuja ei ollut päässyt syntymään. Kaupassa käytettiin postiennakkoa. Rashin kanssa oli ilo asioida.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Kauppoja olen tehnyt kyllä aika paljon täällä ja kaikkien kanssa kaupat ovat sujuneet.

Samppulille tosin täytyy antaa pieni maininta siitä, että ei kertonut lähetyskulujen tulevan vielä pelin hinnan päälle. Kun sovittiin pelikaupat hintaan 25e luulin saavani pelin postilaatikkoon tuolla hinnalla, mutta sainkin parin päivän kuluttua matkahuollosta tekstiviestin, että sieltä voisi hakea paketin hintaan 5,8e. Miksi lähettää peli matkahuollossa kun se olisi tullut reilusti halvemmalla (1.3e) postin kautta ja vielä nopeammin. Toisekseen jos aikoo lisätä lähetyskulut hintaan niin siitä on hyvä kertoa etukäteen.

IMHO. Tollasia "Samppulin" kaltaisia torspoja tekis kyl mieli takoa päähän. Onneksi ei omakohtaisesti ole tullut sellaisia vastaan.
 
Tuli tässä ostettua täältä kyllä Brute Force ja vähän ajan päästä vaihdettua se Rutabagan (?) kanssa onnistuneesti Burnout kakkoseen. Hyvää kauppaahan täällä pääsee käymään:)
 
Itse en ole käynyt kauppoja kuin Ronkan kanssa, ostin häneltä pitkään kaipaamani DVD:n (Uncut- versio :) ) ja kyllä homma pelas hyvin, leffa tuli silloin ku piti (vaikka joulun alla kaupat tehtiin niin niin tuli nopeasti paketti postilaatikkoon).

Ronkalle vielä kiitokset siitä että myi minulle elokuvan jota en olisi itse pystynyt hankkimaan...
 
Tuotanoinniin, mietinpähän vain että onko kovin tarkoituksenmukaista listata kaikki ne kenen kanssa on asiat hoituneet kuten piti? Eikös sen pitäisi olla se oletusarvo?
Koska KonsoliFINin ylläpito on sen verran komeaa, lihaksikasta, älykästä ja ihanaa on onnistuneet kaupat täällä aika varmat, sillä nuorisohuligaanit ja muut huijarit pitää kioskiaan yllä muilla nurkilla.
Kuitenkin aina mahtuu mätää omenaa mukaan parhaimpaankin koriin, joten ehdottaisinkin että tänne olisi hyvä listata vain niitä nimimerkkejä joiden kanssa EI kannata asioida ellei ole sitten tykkää riskeistä ja jännityksestä. Muuten listasta tulee aika sekava kun on kaikki kaupantekijät listattu tyyliin "pekka, jorma ja sulevi on ihan ok. huomenna lista nimiä lisää."
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Tuotanoinniin, mietinpähän vain että onko kovin tarkoituksenmukaista listata kaikki ne kenen kanssa on asiat hoituneet kuten piti? Eikös sen pitäisi olla se oletusarvo?
Koska KonsoliFINin ylläpito on sen verran komeaa, lihaksikasta, älykästä ja ihanaa on onnistuneet kaupat täällä aika varmat, sillä nuorisohuligaanit ja muut huijarit pitää kioskiaan yllä muilla nurkilla.
Kuitenkin aina mahtuu mätää omenaa mukaan parhaimpaankin koriin, joten ehdottaisinkin että tänne olisi hyvä listata vain niitä nimimerkkejä joiden kanssa EI kannata asioida ellei ole sitten tykkää riskeistä ja jännityksestä. Muuten listasta tulee aika sekava kun on kaikki kaupantekijät listattu tyyliin "pekka, jorma ja sulevi on ihan ok. huomenna lista nimiä lisää."

Tällä hetkellä on yhdestä henkilöstä tehty rikosilmoitus 2 henkilön toimesta. Käyttäjä 'darkven'in kanssa ei kannata asioida, kunnes toisin todistetaan, mikäli löydätte ennen ylläpitoa hänen ilmoituksiaan, ilmoittakaa asiasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Tällä hetkellä on yhdestä henkilöstä tehty rikosilmoitus 2 henkilön toimesta. Käyttäjä 'darkven'in kanssa ei kannata asioida, kunnes toisin todistetaan, mikäli löydätte ennen ylläpitoa hänen ilmoituksiaan, ilmoittakaa asiasta.

Ohhoh, vähän aikaa sitten olin jo tekemässä kauppoja :eek:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom