Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kauppapalautetta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fetched
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kauppapalautetta

churche:n kanssa kaupat menivät helposti ja nopeasti.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Valaskalalle todella positiivista palautetta. Kaupat sujuivat kuin unelma.
Nopeasti saatin kaikki sovittua ja toimitus oli todella nopea.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Knight sanoi:
Hayabusa 1300R + (toimitus kesti pirun pitkään, mutta paketti tuli perille)

No sulle sentään paketti tuli perille.....MUN KOHDALLE SATTU PUHDAS KUSETUS.

Eli erittäin huonoa palautetta Hayabusalle. sovittiin vaihdosta ja lähetin oman pelini 24.1. menemään. Minulle päin vaan ei ole kuulunut mitään sietlä päin. Nyt heppu ei sitten suostu enää vastaamaan mailiin!!

Pistin kyllä viestiä, että käyn morjestamassa kun oon seuraavan kerran työasioilla siellä päin.

Neuvon harkitsemaan vakaasti, ennen kuin alatte hieromaan kauppoja kyseisen herran kanssa!!!
 
Vastaus: Kauppapalautetta

devon ille myös hyvää palautetta asiallisesta, nopeasta ja selvästä kaupanteosta. Hommat sujuivat juuri niinkuin pitää ja tavara saatiin liikkeelle hyvään aikaan. Suosittelen.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

ticoru sanoi:
No sulle sentään paketti tuli perille.....MUN KOHDALLE SATTU PUHDAS KUSETUS.

Eli erittäin huonoa palautetta Hayabusalle. sovittiin vaihdosta ja lähetin oman pelini 24.1. menemään. Minulle päin vaan ei ole kuulunut mitään sietlä päin. Nyt heppu ei sitten suostu enää vastaamaan mailiin!!

Pistin kyllä viestiä, että käyn morjestamassa kun oon seuraavan kerran työasioilla siellä päin.

Neuvon harkitsemaan vakaasti, ennen kuin alatte hieromaan kauppoja kyseisen herran kanssa!!!
Olen täsmälleen samassa tilanteessa ticorun kanssa. Sovin vaihdoista Hayabusan kanssa ja lähetin omat pelini (Otogi ja Soul Calibur 2) 24.1. Kun kysyin viime perjantaina viivästyksestä, hän sanoi syyksi sen, että hän lähettää paketin jonkun firman postin yhteydessä ja lupasi että tällä viikolla paketti olisi perillä.

Lisäksi Hayabusa 1300R laittoi heti minulta saamani pelit myyntiin M: 4 huippu peliä! -nimisessä ketjussa. Kyllähän tälle voi olla ihan inhimillinen selitys, mutta Hayabusa voisi ryhdistäytyä lähettämällä pelinsä ennen kuin saa kusettajan leiman.
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Knightin kanssa kaupat sujuivat loistavasti. +
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom