Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kauppapalautetta

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Kauppapalautetta

Sledge hoiti hommat erittäin hienosti. 22 pelin lähettäminen ei onnistu joka pojalta yhtä ripsakkaan ja tyylillä. Ehdottomasti luottamuksen arvoinen jätkä!
 
Vastaus: Kauppapalautetta

EDIT

Eldolmion kanssa asia on selvitetty ja kyseessä oli inhimillinen erehdys, kaveri tarjosi jopa toisen pelin kaupan päälle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kauppapalautetta

Falcon sanoi:
Eldolmion kanssa ei ole kaupat sujuneet, peli on maksettu 11. päivä, eikä kaverista ole sen jälkeen kuulunut mitään. Vaikka pikkusummista onkin kyse, niin ensi lauantain(24.11) jälkeen on turha lähettää katuvia terveisiä, sitten teen rikosilmoituksen.

Minulle ei tunnu eldolmio olevan halukas edes myymään pelejä, toisaalta enpä taida tämän nähtyäni ostaakaan, kiitos tiedosta. Toivottavasti asia selkenee ja saat rahasi takaisin!
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Crim sanoi:
Minulle ei tunnu eldolmio olevan halukas edes myymään pelejä, toisaalta enpä taida tämän nähtyäni ostaakaan, kiitos tiedosta. Toivottavasti asia selkenee ja saat rahasi takaisin!

ahaa, sen takia hän ei postiennakolla myy
 
Vastaus: Kauppapalautetta

Shiyu Miao:n kanssa tuli tehtyä kaupat Morrowind Gotystä. tähän miheen voi luottaa. peli tuli silloin ku piti ja oli siinä kunnossa kun sanoi sen olevan. Olen tyytyväinen kauppoihin. :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom