Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Käytetty PS3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nops3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nops3

New Member
Minulla olisi yksi kiinnostava kohde PS360GB.Myyjän mukaan se on ostettu marraskuussa mutta kuitti on hävinnyt onko maahan tuojalla joku rekisteri näistä jos myyjä ei saa hommattua sitä kuittia.Ja entäs salasanat tuleeko uudelle omistajalle ongemia jos kone niitä kyselee.T:Pete

Vastaus: Käytetty PS3

Minulla olisi yksi kiinnostava kohde PS360GB.Myyjän mukaan se on ostettu marraskuussa mutta kuitti on hävinnyt onko maahan tuojalla joku rekisteri näistä jos myyjä ei saa hommattua sitä kuittia.Ja entäs salasanat tuleeko uudelle omistajalle ongemia jos kone niitä kyselee.T:Pete

En nyt osaa vastata kuin tuohon salasana hommaan, että kun koneen formatoi niin ei ainakaan tule mitään ongelmia salasanojen kanssa.

En nyt osaa vastata kuin tuohon salasana hommaan, että kun koneen formatoi niin ei ainakaan tule mitään ongelmia salasanojen kanssa.

Jos tarkoitat kiintolevyn alustamista, se ei auta. Itse vaihdoin kiintolevyn ja käyttäjät sekä salasanat oli tallella.

Eiköhän osa tiedoista ole toisella muistilla, ei siis kiintolevyllä.

palauttaa ps:n alkuperäisasetuksille ennen formatointia, niin käyttö alkaa ns. puhtaalta pöydältä.

Käytetty PS3 osa2

Kiitos edellisistä vastauksista mutta olisi vielä yksi kysymys kun tuohon vanhaan 40gb versioon jää kaikki pelien muisti tiedot niin voiko ne siirtää tavalliseen muistitikkuun 4gb ja siirtää sitten siihen 60gb konsoliin ja miten se tapahtuu.Joo olen 36v ja auttamatta jäänyt jälkeen tästä nykyajan teknologiasta,mutta onneksi täältä on aina löytynyt apua.Kiitos vastauksista jo etukäteen.T:Pete

Tiedän, että tämä voi olla vähän vaikea ymmärtää, mutta aiheesta saa jatkaa samassa ketjussa, jonka on luonut aiemmin!

Siirsin tämän nyt edellisen ketjusi jatkoksi. Eli tähän ketjuun. Joka tietysti kahden päivän ikäisenä alkoikin olla hiukan elähtänyt ja noiden neljän viestin keskeltä saattaa olla vaikea löytää enää mitään.

Vastaus: Käytetty PS3 osa2

Kiitos edellisistä vastauksista mutta olisi vielä yksi kysymys kun tuohon vanhaan 40gb versioon jää kaikki pelien muisti tiedot niin voiko ne siirtää tavalliseen muistitikkuun 4gb ja siirtää sitten siihen 60gb konsoliin ja miten se tapahtuu.Joo olen 36v ja auttamatta jäänyt jälkeen tästä nykyajan teknologiasta,mutta onneksi täältä on aina löytynyt apua.Kiitos vastauksista jo etukäteen.T:Pete

Pelit kohta
Tiedon tallennustyökalu
Halutun tallennuksen kohdalla Kolmiota
Kopioi
Kysyy laitetta, ehdottaa luultavasti USB-muistia
X eli vahvista

Sen jälkeen laita tikku konsoliin johon haluat tiedostot kopioida
Pelit kohta
Tiedon tallennustyökalu
USB-laite
Siellä halutun tallennuksen päällä kolmiota
Kopioi